Som sagt, hvis. Som REC før dem er de i ferd med å oppdage at de nå befinner seg i elektronikkindustrien med Moore’s lov og fallende priser, heller enn i en syklisk bransje hvor prisene sikkert kommer opp igjen om et år eller to. Hvis en aktør som Intel må skyve en produktlansering med et år betyr det at all fortjeneste på den produktgenerasjonen er borte. Å utsette lansering på ubestemt tid … jeez…VAG har fått orden på endel. Også forbruket som nå er i Teslaklasse på ID7.
Dessverre kke forundret.DAVID LAGERCRANTZ: Sälj din Tesla – den är inte ett elegant val längre
Jag såg ett klipp med Elon Musk i somras, och greps av en oväntad sympati.www.expressen.se
Etter Elonmuskens seneste twittertirader for Trump og mot regjeringen i UK, samt alt mulig annet merkelig, rasistisk og hånlig han lirer av seg, er det å kjøre en Tesla blitt en etisk utfordring. Og da kommer hans angrep på eget barn i tillegg (fra artikkelen du siterer).DAVID LAGERCRANTZ: Sälj din Tesla – den är inte ett elegant val längre
Jag såg ett klipp med Elon Musk i somras, och greps av en oväntad sympati.www.expressen.se
Det er vel ikke en etisk utfordring, det er en etisk grense jeg ikke vil gå over.Etter Elonmuskens seneste twittertirader for Trump og mot regjeringen i UK, samt alt mulig annet merkelig, rasistisk og hånlig han lirer av seg, er det å kjøre en Tesla blitt en etisk utfordring. Og da kommer hans angrep på eget barn i tillegg (fra artikkelen du siterer).
Elon Musk and Keir Starmer in online battle as riots grip UK
Euronews takes a look at the series of false claims online, often magnified by X owner Elon Musk, which has had a significant hand in sparking riots across England and Northern Ireland.www.euronews.com
Etter Elonmuskens seneste twittertirader for Trump og mot regjeringen i UK, samt alt mulig annet merkelig, rasistisk og hånlig han lirer av seg, er det å kjøre en Tesla blitt en etisk utfordring. Og da kommer hans angrep på eget barn i tillegg (fra artikkelen du siterer).
Elon Musk and Keir Starmer in online battle as riots grip UK
Euronews takes a look at the series of false claims online, often magnified by X owner Elon Musk, which has had a significant hand in sparking riots across England and Northern Ireland.www.euronews.com
A 26-year-old man has been sentenced to three years and two months in prison after he pleaded guilty to publishing written material to stir up racial hatred
Det er det null sjanser for. GOP og MAGA er all-in på fossil energi og det er European Pussy Car å kjøre elektrisk i de kretser.Jeg liker virkelig ikke at Musk støtter Trump. Men med støtte av ca 45 prosent av amerikanere, antar jeg at de hører på hva han sier. Når han nå plutselig sier at el-biler og Tesla er fantastiske biler, så er det gull verd for Musk.
Det er gay å kjøre el-bil i de kretseneDet er det null sjanser for. GOP og MAGA er all-in på fossil energi og det er European Pussy Car å kjøre elektrisk i de kretser.
Vis vedlegget 1046722
Kunne tenkt meg jobben til den fyren, da hadde jeg gledet meg til å jobbe.hele videoen for de som vil se
Jeg byttet fra Opel Ascona til Ford Fiesta til Opel Astra til Mercedes E klasse til Nyere Mercedes E klasse til Toyota Hiace til Honda Crv til Mg4.En venn av meg som har hatt 2 stk Model S siden de ble lansert (ett bytte), har kvittet seg med sin og kjøpt en Nissan Ariya. Det går an.
På den andre siden går det også an å fortsatt kjøre den samme Model S som man kjøpte i 2013. Den skal sikkert byttes en gang, men det kan like gjerne bli om ti år. Vi kjørte den på ferietur i sommer, og den viser fortsatt ingen nevneverdige tegn på slitasje. Bilen behøver fortsatt en ladepause på strekningen Trondheim-Vestby, men jeg behøver fler pauser enn bilen. Siden det ikke var nødvendig å lade fikk det bli en kaffe på Glopheim Kafe i Atna. Jo, skiltet ved Rv 3 har rett - den kafeen er en severdighet. Men det holder kanskje med ett besøk.En venn av meg som har hatt 2 stk Model S siden de ble lansert (ett bytte), har kvittet seg med sin og kjøpt en Nissan Ariya. Det går an.
Har sett folk annonsere det samme med brask og bram på Twitter/X, som jo fortoner seg litt, eh, rart.Jeg må skaffe meg bumper stickers.
I Bought This Before We Knew Elon Was Crazy Bumper Sticker 3M Quality Vinyl - Etsy
This Car Accessories item by 2ndSHFT has 7 favorites from Etsy shoppers. Ships from Ladera Ranch, CA. Listed on Aug 10, 2024www.etsy.com
Det er selvsagt både rasjonelt og klimamessig smart å behode en velfungerende bil lengst, det har stort sett vært mine strategier også. Og har man kjøpt bil av Elon i 2013 er dette en sunk cost. Det avgjørende er hvilket valg man gjør ved neste bilbytte, nå når Elon har blitt en trussel.På den andre siden går det også an å fortsatt kjøre den samme Model S som man kjøpte i 2013. Den skal sikkert byttes en gang, men det kan like gjerne bli om ti år. Vi kjørte den på ferietur i sommer, og den viser fortsatt ingen nevneverdige tegn på slitasje. Bilen behøver fortsatt en ladepause på strekningen Trondheim-Vestby, men jeg behøver fler pauser enn bilen. Siden det ikke var nødvendig å lade fikk det bli en kaffe på Glopheim Kafe i Atna. Jo, skiltet ved Rv 3 har rett - den kafeen er en severdighet. Men det holder kanskje med ett besøk.
Blir det noe av den elegante Peugeot'en (e-Legend), eller blir det bare en papirtiger i form av en konseptbil?Tydeligvis ikke alle som mener at BMW har bommet med utseende på sin i5 (jeg er helt enig med dem):
Finnes elbiler som ikke er stygge? Her er fem
Kan en elbil være en nytelse å glo på? Vi fant fem klassikere på strøm.www.motor.no
Jeg synes forøvrig at Škoda Enyaq er den peneste SUVen (selv om den strengt tatt ikke kalles en SUV?)