Flott spiller, gratulerer.Da var dagen kommet for en oppgradering av anlegget. Ny platespiller. Kjøpte VPI Aries3 som lå på brukten. Stor og tung spiller med periferiring og ekstra arm. Akkurat så det passet inn på topphyllen i racket
Lyden kan jeg ikke si så mye om siden den er så fersk men med Van der Hul mc1000 så synes jeg til nå det låter meget pent. Et godt kjøp som forsvarer 2,5 time i bil for å hente(møte sjåføren)
Vis vedlegget 1066403
Vis vedlegget 1066404
Litt av en måned ja.. nå kjente jeg gleden av dieselbilDa var det første søndag i advent. November har vært en ræva måned for meg. Først røyk vaskemaskinen, så falt en av guttene over toalettet og knuste sisternen og nå på fredag så smalt den ene hovedsikringen og dro med seg innmaten i sikringsskapet. Med kun 2 faser inn i huset så har jeg bare et par kurser som virker. Har strekt skjøteledninger for å holde liv i fryseskap og varmepumpe. Ellers er det kveld og mørkt i huset. Ingen musikk eller varme . Heldigvis har jeg vedovn. Har gasskomfyr på kjøkkenet så kan lage mat som kokes/stekes. Bilen må lades på hurtigladere.
Oppsiden er null internett slik at guttene mine på 15 faktisk har vært sosiale. Masse telys gir koselig stemning.
Hadde julemarked på jobb i helgen. Etter at sikringen røk så måtte jeg ut klokken 2300 for å lade bilen. I seng kl 01 og opp klokken 04 for å kjøre på jobb. Hadde ansvaret for bakevarer så derfor måtte jeg starte tidlig.
Oppsiden var at en gammel venn ga meg en flaske fantastisk rødvin i gjensynsgave. Den sprettes ved en god anledning.
Vis vedlegget 1078888
Vis vedlegget 1078889
Ja, november går inn i boka mi som en skikkelig drittmåned.Litt av en måned ja.. nå kjente jeg gleden av dieselbil
Men føler med deg.. bor på en plass der strømbrudd er normalt på vinteren.. blir ikke sjokkert om det kommer noe i dag pga snøfallet siste dagene..
Men jeg var jo smart nok til å kaste ut vedovnen for noen år siden.
Ja selv elektrikkere vet jo hvor vi bor, så de er ofte veldig hjelpsomme når det blir slikt på vinterenJa, november går inn i boka mi som en skikkelig drittmåned.
Heldigvis fikk jeg elektriker på en halv time etter at jeg ringte og han brukte 45 min på jobben. Nå er det endelig musikk, lys og varme i heimen og bilen står til lading
Ikke sant.Både Keith Richards og David Crosby har vel hver på sin måte karakterisert rap som " a load of bullshit on top of other peoples music.."
Ja, han er ganske kommersiell men liker det som sagt godt. Datteren min som har kjøpt meg begge albumene.Travis blir nok litt for kommersielt for min smak.
Skal det først rulle rap her i huset så er det ofte bare tech n9ne som får æren.. Han er nok hestehoder forran alle i sjangeren og har valgt å holde seg borte fra det alt for kommersielle.
Skal det være kommersielt så er det vel Kendrick lamar som får leke.. den siste platen til Eminem var også en høydare.
Også er det de gode gamle som ice cube, westside connection som får komme fram
Hadde det ikke vært for at jeg har gummi så hadde jeg tatt deg på ordetJeg skal selge en Thorens gummimatte. Når forventer jeg ikke at du skal kjøpe min, men det virker unektelig som det hadde vært det beste for postgang/pakking
Jeg mistenker at selger er litt korka.. pun intendedHjertesukk.... Når en ebay selger ikke forstår hvordan man skal pakke en korkmatte til platespiller. Første kom brettet i to i en plastikkpose. Selvfølgelig brukket og ubrukelig. Så sender man melding om hva som er skjedd inkludert vedlagte bilder og beskjed om hvordan en slik matte burde sendes; som en lp plate, i pappeske. Så fikk jeg #2 på akkurat samme måte. Nye bilder og gjentagelse av instruksjonen for å sende en slik matte, nå med stor skrift. I dag fikk jeg #3..... Den var brettet, ikke som en halvmåne men i 2 og ankom som et(eller 4)pizzastykke(r). Nå har jeg bare sympati for selger og lar det bare være. Får ordne meg en matte en annen plass.
Juleferie, 80% av innkjøpene gjort tidligere i dag. Da er det på med musikk. Mye forskjellig fra Eva Cassidy til Kvelertak. Her er et par midt imellom samt bilder av platemattene
Vis vedlegget 1083829
Vis vedlegget 1083830
Vis vedlegget 1083832