Atlerovik
Hi-Fi freak
Nice! Har du hatt den lenge?
Nice! Har du hatt den lenge?
Økende bankkonto skjenner jeg ikke igjen men ellers er det spot onTempo har kanskje blitt redusert, nå som du pusher ett halvt århundre? Økende bankkonto og bmi gir ikke nødvendigvis bare lykke har jeg erfart, men gleden over en venn er uvurderlig. Ha en fin feiring
Godt resonnert, som vanlig. Og det med venner har blitt enda tydeligere det siste året.Tempo har kanskje blitt redusert, nå som du pusher ett halvt århundre? Økende bankkonto og bmi gir ikke nødvendigvis bare lykke har jeg erfart, men gleden over en venn er uvurderlig. Ha en fin feiring
Hevn var ikke akkurat det jeg tenkte på, nei...Er hevnen søt, Atle?
Men takk for det
Bygge noe, evt få det bygd til mål. Fullt mulig det . Såkalte hifi rack er overpriset synes jeg, mye er ikke videre pent. Du er en kreativ fyr, hvorfor ikke unne deg "one of a kind"..Jeg grubler- og trenger noen innspill. Det handler om hifi-møbel. Saken er at jeg vurderer noen nye bokser (gjør jeg ikke alltid?). Og i den verdenen jeg handler i, er bedre bokser som regel større bokser. Men, så har jeg innsett at jeg har holdt igjen å vurdere nye ting på grunn av møbelet jeg har. Jeg liker møbelet veldig godt ut i fra utseende, men plassmessig er det ganske begrensende.
Jeg vurderer derfor et nytt møbel. Aller helst vil jeg ha noe som kan bygges ut/om ved behov. Da er det lett å tenke USM Haller. Og det er ingen dum tanke, bortsett fra at det er dyrt, og at kona ikke liker ståret. Hun vil helst ha noe i tre. Andre ønsker er mulighet for 2-3 komponenter i bredden, gjerne ulike bredder, og heller litt bredere enn høyt. Hadde ikke gjort noe om det var dypt nok for en Meishu, heller.
Hva foreslår folket?
Vis vedlegget 725920
Holder med @HCS, sett ut jobben til noen andre, da. Blir neppe dyrere enn et "kjøperack" uansett.Definitivt enig i at hifi-rack er overpriset. Og som regel er de ikke fine å se på heller! Jeg er kanskje kreativ, men jeg er ikke særlig flink til å omsette det i praktisk møbelsnekkeri.
Du må jo tenke langsiktig, slik at du ikke behøver å få inn snekkeren igjen. Ikke verre enn det.Et custom-made møbel kan være et veldig fint alternativ. Men i første omgang ønsker jeg å se om det kan la seg gjøre å kombinere noe som vi liker utseendemessing med noe som kan utvides eller bygges om etter behov. Det blir litt tungvint å få inn møbelsnekkeren hver gang.
Du får det til å høres så enkelt ut!Du må jo tenke langsiktig, slik at du ikke behøver å få inn snekkeren igjen. Ikke verre enn det.
Ser ikke bort i fra at jeg spør deg pent om noen navn. Hvis jeg bare klarer å bli litt langsiktig...Gratulerer med dagen som var forresten. Apropos "møbel" så kan jeg ikke tenke meg noe bedre enn å få custom-laget noe som; a) er egnet for formålet, b) er praktisk i bruk og c) som både du og fruen liker utseende på. - Tenk deg å ha noen LP-skuffer med utdragbar skinneløsning etc.
Det kan være enklere enn du tror. Hvis du har rammene for "prosjektet", så finnes det ressurser både på hfs og i OVK med både forståelse for tegning, ressonanser, og design (uten at jeg vil kommitere noen).
Hun er tilsynelatende mest happy med et nytt, mindre Tylko-møbel.Happy wife, happy life
"Mindre" - sjelden forenlig med en hobby i utvikling.. Lykke til Atle, hensyn er nettopp det, hensyn..Hun er tilsynelatende mest happy med et nytt, mindre Tylko-møbel.