Vis vedlegget 232640
Hei!
Jeg bekrefter herved at jeg er ved mine fulle fem, og forstår i helhet konsekvensene av dette innlegget på denne brannfakkel av en tråd.
Å legge ut dette på en tråd som er så aktiv. Og på en fredag er ikke noe bra sjakk trekk..hehe
Her har jeg sett empatiske hyggelige menn oppføre seg som villdyr. Folk med rimelige anlegg med ingen hi end erfaring hardnakket påstå at kabler er tull..
Kabel fantaster, til tross for 1000+ anti kabel innlegg fortsette å forsvare sin religion
Da står jeg frem også..
Fikk i dag en rimelig Paradox kabel. Koblet den rett til verdens beste? kl A forsterker. Og ja- Det hjalp.
Det er Pr nå 2 strømfordelings skinner i metall tilkoblet korte halvdyre skjermede diy kabler ut fra veggen.
Den ene skinna har laveffekt forbrukere, den andre har de tyngre forbrukerne.
Skal etter litt lytting koble tilbake kemp balansert skille trafo til lav forbrukerne.
Prøve Paradox fra vegg til Bladelius .
Prøve fra vegg til Pass effekt.
Prøve fra kemp til strømskinne.
Prøve fra vegg til Stello dac.
Prøve fra strømskinne til pre med og uten kemp.
Prøve fra skinne til dac med kemp.
Det jeg rakk å få med meg før barnetv.. Lydbildet ble mindre anspent.
Høyttalerne er Focal 1027be.
Andre relevante kabler er Kimber 8tc, kimber ss rca, Audioquest niagra mellom pre / power.
Strøm, kemp,diy, supra, in akustikk
Har mye å eksperimentere med.
Ser mest frem til å prøve fra vegg til pre amp.
Desverre er det få timer til lytting med AS Barnefamile / jobb / jul.
Kom (unødvendig setning) gjerne med innspill på hva dere tror gir best utbytte.
Forøvrig vil jeg legge til at det var langt flere enn meg som ville ha denne billige kabelen på black friday tilbud..
Legger til at et annet eksperiment vil bli å koble opp Integrert rørforsterker til anlegget for å høre forskjell med færrest mulig ledd i kjeden.
Mvh
Vågal