Så ble jeg igjen rammet av det sorte hullet som finnes i Posten sitt system, der pakker bare forsvinner uten at det finnes spor av dem.
Nå er det vel tredje gang at dette skjer, og denne gangen var det en ganske kostbar kabel som er sendt med sporing, men skulle leveres i postkassen.
Alt så fint ut, og til slutt så får jeg melding om at forsendelsen er levert i postkassen. Men for det første, der er ingen pakke, for det andre er tidspunktet helt utenfor postbudet sin rute, og jeg tror neppe postbudet tar en ekstratur for å levere til meg. Dette er likt de to andre gangene pakker har forsvunnet, og det som også er likt er at tiden mellom pakkene er ankommet terminal til de er registrert levert er så kort at alt angir at dette ikke er riktig. Når jeg tar kontakt med kundeservice klarer de ikke å finne pakken/pakkene, og de gir bare faen.
Så, hva skjer da med alle pakkene som har adresser og da må ligge på terminaler/postkontor? Er det postbudene som stjeler pakkene? Har de "pakkeleken" på terminalene på fredagene? Eller finnes det er sort hull?