K
kbwh
Gjest
Noe så inni hampen kult. Nå skjønner jeg at du trenger flere rack, ja. Gratulerer, Erland! Fornøyd, vil jeg anta?
Tja, vet ikke helt. Bittelitt sus som høres når jeg legger hodet foran mellomtone\diskant hornet. Dette er ikke brum men susing.LMC skrev:rørsus? eller pre-amp sus?
mvh
Hyggelig om det har vært til glede for noen der ute.Nightpuma skrev:Hei Erland
Det har vært skikkelig inspirerende, moro og lærerikt å følge tråden din. Hjertelig til lykke med forsterkerene dine.
Mvh Asbjørn
Har holdt på å teste litt i formiddag, og ampene er 100% støyfri. Det jeg hørte i går, kommer fra et sted tidligere i kjeden (sansynligvis linjetrinnet)LMC skrev:rørsus? eller pre-amp sus?
mvh
Gratulerer.Erland skrev:Har holdt på å teste litt i formiddag, og ampene er 100% støyfri. Det jeg hørte i går, kommer fra et sted tidligere i kjeden (sansynligvis linjetrinnet)
Med kortsluttede innganger, finner absolutt ingen lyd å høre fra mine 104 db\1w\1m følsomme Khorn.
Det kaller jeg godkjent![]()
Helt umulig å si Hans.Audiomix skrev:Gratulerer.Erland skrev:Har holdt på å teste litt i formiddag, og ampene er 100% støyfri. Det jeg hørte i går, kommer fra et sted tidligere i kjeden (sansynligvis linjetrinnet)
Med kortsluttede innganger, finner absolutt ingen lyd å høre fra mine 104 db\1w\1m følsomme Khorn.
Det kaller jeg godkjent![]()
Du har holdt litt på disse fakta som jeg er en smule interessert i
Hvor langt opp på skalaen tror du "absolutt ikke noe" vil dra nåla?
Hos LMC betyr dette 200µV.
Bare å komme det!Continuo skrev:Gratulerer Erland!
Tråden har vært utrolig spennende å følge med i.
Det ser veldig bra ut, blokkene ser fine ut, regner med at lyden er deretter.
Tar meg en tur etterhvert for en lytt.![]()
Veldig mange av innleggene skyldes jo mine spørmål og ressursene på hfs sin velvillige hjelp, men det er også veldig hyggelig om tråden er til inspirasjon og glede for andre.whistler skrev:Erland,
Gratulerer med gjennomført prosjekt!
Som du ser har du vært skyld i hele 24 sider med innlegg. Tydeligvis mange av oss som har hatt glede av å følge prosessen.
Whats next? Hva blir neste kreasjon?
Tar med litt i bilen neste gang jeg skal til Sandefjord.Erland skrev:Ta gjerne med et instrument som kan måle slikt en gang du er innom, så finner vi det ut.
sannsynligvis i 50hz området.
Ser ikke ut som om det blir noe av transporten i det "fete" chassiset som du bestilte.Erland skrev:Jeg har også en bestilling inne på en ny DIY highend CD-transport basert på CD-pro2, men når denne er leveringsklar, aner jeg ikke.
Siste info jeg fikk fra dem, sier at de holder på å teste. Bildet de viste var av nettopp dette knalltøffe kabinettet som de introduserte tidligere.whistler skrev:Nei, bambadoo, det var ikke det. (Vet at ditt ikke lages lenger, og det er veldig trist!)
Olof, eller rettere sagt fruen hans, har samme drev som ElMariachi har bygd også.
Vi med rør er vel ikke helt der ennåLMC skrev:eller en laptop...... det er 2008 eller? :![]()