Eros´Quest for Love, The Kings Cave.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Boe

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.09.2005
    Antall liker
    1
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Alt godkjent av Lovequeen

Her skal det ikke taes unødige sjanser. ;)

Good for you - det man minst ønsker seg i denne sporten er unødige rekyler....

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Tror ikke oversiktsbildene har avslørt alt ennå. Har en ting til der inne som jeg sinnsykt fornøyd med selv. ;D ;D ;D

Ellers er vel det meste av samling på plass nå. Har en god bunke med skiver som ikke har funnet veien inn dit i skrivende stund. Det som har vært viktig, er at jeg fortsatt har hylleplass til flere kjøp. :-X
    Ser allerede nå at jeg sliter med mer plass til musikkbøker og blader, samt musikkdvd'er. Liker forresten ikke å ha LP-hyllene stapp fulle, siden jeg foretrekker å bla i forkant av de, og ikke tvinge de inn og ut. (gir i tillegg unødig slitasje). Derfor kan det se litt glissent ut, men det er med vilje. :)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    er det greit om jeg tar meg en pils? Ble tørst av det her, og har helt glemt væske i de siste par timer. amatør. ::)

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.131
    Torget vurderinger
    1
    øl? -jeg kunne godt trengt en øl..! 8)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    smakte godt det nå, tror nesten jeg får gå inn i hula å sette på en skive med litt 60´s halvobskuriteter.
    Sammen med siste nummer av Mojo, må jo det bli ganske ok.

valget falt på :
    Twisted Teenage Screaming Fuzzbusters

utgitt av noen folk i Tel Aviv faktisk. (ikke banda altså) ::)

et par smakebiter

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Noe er på gang i sommervarmen. 8) 8) 8) 8)

Et lite utdrag:

1 12818 LP ANDY DALE PETTY - All gods children have shoes LP 1
    2 12088 LP BEE DEE KAY & THE ROLLER COASTER - Lowdown & dirty LP 1
    3 13864 7 BRANDED - Fiver 7 1
    4 12891 LP BRANDED - Same LP 1
    5 13619 CD BRYMERS - Sacrifice 60s garage CD 1
    6 13409 LP CECILIA & DIE SAUERKRAUTS - Sauerkraut, Wurst Und Other LP 1
    7 10407 LP COME N GO - 2 LP 1
    8 06968 LP COME N GO - Rhythm n blood LP 1
    9 12416 LP COME N GO - Somethings got to give LP 1
    10 10928 LP CURLEE WURLEE - Oui oui LP 1
    11 05293 LP DEAD BROTHERS - Day of the dead LP 1
    12 13792 7 DEE RANGERS - Upside down 7 1
    13 13503 7 DETROIT COBRAS - Ya Ya Ya (looking for my baby) 7 1
    14 05610 LP DIE ZORROS - History of rock vol.7 LP 1
    15 13507 LP FLESHTONES - Stocking stuffer LP 1
    16 13907 Mag GEARHEAD - Issue 18 Mag 1
    17 13431 LP GRAHAM DAY & THE GAOLERS - Triple Distilled LP 1
    18 11929 LP HANGMEN - In the city LP 1
    19 11425 LP HEX DISPENSERS - Same LP 1
    20 08975 LP JOHN SCHOOLEY & HIS ONE MAN BAND - And his one man band LP 1
    21 06051 7 JOHN SCHOOLEY & HIS ONE MAN BAND - Drive you faster 7 1
    22 13844 LP KID CONGO & THE PINK MONKEY BIRDS - Dracula Boots LP 1
    23 11894 LP LOS GATOS SALVAJES - Complete recordings LP 1
    24 13349 LP LOS IBEROS - Same LP 1
    25 12906 LP LOS PEYOTES - Cavernicola! LP 1
    Zwischensumme: 240,30 €

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    fortsetter.....

26 12877 DVD LOVE - Love story DVD 1
    27 13939 LP MILAN THE LEATHER BOY - Hell bent for leather LP 1
    28 13786 CD MORNING DEW - No more 1966-1970 CD 1
    29 12737 LP+7 MUDHONEY - The lucky ones LP+7 1
    30 10224 LP MUDHONEY - Under a billion suns LP 1
    31 10720 DoLP NEW YORK DOLLS - From Paris with love, L.U.V!! DoLP 1
    32 10824 LP NEW YORK DOLLS - One Day It Will Please Us LP 1
    33 13998 LP OS HAXIXINS - Same LP 1
    34 10801 LP RADIO BIRDMAN - Zeno beach LP 1
    35 13583 LP REVELLIONS - Same LP 1
    36 11909 LP REVEREND BEAT-MAN - Surreal folk blues trash, Vol. 1 LP 1
    37 13347 LP RHYTHM CHECKERS - 1966/67 Wild raw eurobeat LP 1
    38 13928 Mag SHINDIG! - Vol. 2, issue 10 (May/June 2009) Mag 1
    39 13787 Mag SHINDIG! - Vol. 2, issue 9 (March/April 2009) Mag 1
    40 12217 LP STINKY LOU & THE GOON MAT - 12 Roots and boogie blues LP 1
    41 11443 LP STONEKING, C.W. - King hokum LP 1
    42 13760 CD V/A - Acid dreams CD 1
    43 14001 CD V/A - Acid dreams testament CD 1
    44 12969 CD V/A - Allergic to flowers CD 1
    45 14012 LP V/A - Buttshakers! Soul Party Vol.4 LP 1
    46 12709 CD V/A - Fabulous flips Vol 3 CD 1
    47 13292 CD V/A - Garageaholic! psychedelic! outsider music! CD 1
    48 14011 LP V/A - Got the go!!! Vol.2 LP 1
    49 13750 CD V/A - Grandpas gully rock CD 1
    50 12744 DoLP V/A - Highlife time nigerian & ghanaian DoLP 1
    51 13550 5-CD V/A - Instro-Hipsters a Go-Go (5CD box) CD 1
    52 13815 LP V/A - Ive had enough! Unissued sixties garage Vol.4 LP 1
    53 10051 CD V/A - Lavender jungle CD 1
    Zwischensumme: 582,63 €

og det er mer............... :-X

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Jukebox i varmen?

Kom akkurat inn døra fra musikalske dager i Nederland. En trillebag fylt med skatter dumpes inn i hula, LoveQueen og Arveprinsen får et kyss på kinnet før jakten går videre.

Ferie hva er forresten det?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    mest til de store dyp. ;)

En natt søvn i egen seng før ferden går videre i bil i sommervarmen. Lovequeen må nok holde fortet alene litt til.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Det er ting som tyder på at lovequeen var et godt valg :)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.497
    Svarte. Her har det skjedd saker og ting siden sist jeg var innom intrawebben.
    Jeg holder meg ikke for god til å innrømme at jeg fikk tilløp til mentalereksjon av bildene på foregående side.
    Huttetu !

Håper forøvrig du har mottatt og sett Love Story, den er knall.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    jo takk. :D

har bevisst holdt meg selv litt unna tråden den siste uka. Burde dykket inn med kamera, men det er jo rene jobben jo! :-X ::) ;D Handlelista som vist, var over dobbel så lang..... ;D Er veldig fornøyd med mange av skattene som kom hjem til fedrelandet. Love Story ligger klar sammen med et par andre godbiter. Selvfølgelig brakt hjem for egen hånd.

Får vel nesten fyre av et par-ti eksponeringer i morra. Det skjer ting utenfor hula som sikkert er av interesse også. :)

Forresten har det blitt litt fisk også.

Edit: "Den siste uka" blir litt feil, men jeg har vært mer eller mindre bortreist (på flere plan :-X 8) ;D ;D ;D) de to ukene før det. He he.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.497
    Aj da, at handlelista var dobbelt så lang er nødt til å befinne seg i skjæringspunktet mellom galskap og nirvana.

Bortreist på flere plan ja :D
    Selv har jeg hatt fire uker langt fra internets og platepushere, men desto nærmere fiske, skog og brennevin, så jeg har vært plommen i egget. Fjordfiske er fra nå av det nest beste som finnes.
    Og på lørdag skal jeg jobbe opp en fin formiddagspromille og raide big dipper, så det er aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Eksponeringer i og utenfor hula høres meget lovende ut ! ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    Og på lørdag skal jeg jobbe opp en fin formiddagspromille og raide big dipper, så det er aldri så galt at det ikke er godt for noe.
    Promillen burde jobbes opp i Stockholm til fredag vøtt`!!
    Det überfantastiske livebandet The Revellions fra Dublin spiller på Debaser, skal ikke si hvem som står for "pausemusikken" 8) 8) 8)
    Så de i Rotterdam for et par uker siden, og ja, de leverte varer så det holdt. Erke-60´s garage, med umiskjennelig Iggy Pop up your face og en snev av duft fra Misfits (!!??). Tøft som fxxxxxxx!

Edit: slenger på en videosnutt.
    Opptaket gjør ingen rettferdighet.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.497
    Å. Det hørtes ut som noe jeg hadde likt. Meget godt. Dessverre er det xx timers arbeidsdager nå som jeg har hatt fire uker ferie, så det er vel neppe noe vits å i det hele tatt å håpe at jeg kan rekke det :-[
    Håper dog at det blir en bra høst på Debaser, all den tid frøken fryd skal ha et semester på Karolinska institutet. Jeg trenger jo et vanningshull når jeg er på besøk må vite.

Har du forresten dratt opp noe stort eller spennende fra havdypet så langt i sommer ?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    Å. Det hørtes ut som noe jeg hadde likt. Meget godt. Dessverre er det xx timers arbeidsdager nå som jeg har hatt fire uker ferie, så det er vel neppe noe vits å i det hele tatt å håpe at jeg kan rekke det :-[
    Håper dog at det blir en bra høst på Debaser, all den tid frøken fryd skal ha et semester på Karolinska institutet. Jeg trenger jo et vanningshull når jeg er på besøk må vite.

Har du forresten dratt opp noe stort eller spennende fra havdypet så langt i sommer ?
    Stockholm er jo en fin by ja, på mange måter. (prøver å ta turen 2-3 ganger i året :D)
    Fortsatt kan du booke tur til hovedstaden for ca. 2500.- inkludert hotell fredag-søndag. ;) ;) ;) ;)

Kjenner jeg kompiser der borte, og opplegget rett, så kommer jeg hjem som et vrak på søndagskvelden. ::) ::) ::)

Fra dypet har det dessverre bare blitt en lange på drøyt 14 kilo som det største. Ikke så mye å skrive om, ihvertfall ikke i fisketråden.

PS Revellions skal spille på Øya-natt, og forhåpentligvis får vi booket de til årets garage-extravaganza i slutten av september.

Edit: Når det gjelder konserter så misunner svenskene oss i Oslo big time. Debaser er blant de få, om snart det eneste fornuftige konsertstedet igjen i Stockholm. En kompis, Micke (Barbwires), booker på D. og er ganske så oppegående fyr på området, kan høre med han om det skjer noe av interesse.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.497
    ErosLoveking skrev:
    Stockholm er jo en fin by ja, på mange måter. (prøver å ta turen 2-3 ganger i året :D)
    Fortsatt kan du booke tur til hovedstaden for ca. 2500.- inkludert hotell fredag-søndag. ;) ;) ;) ;)

Kjenner jeg kompiser der borte, og opplegget rett, så kommer jeg hjem som et vrak på søndagskvelden. ::) ::) ::)

Fra dypet har det dessverre bare blitt en lange på drøyt 14 kilo som det største. Ikke så mye å skrive om, ihvertfall ikke i fisketråden.

PS Revellions skal spille på Øya-natt, og forhåpentligvis får vi booket de til årets garage-extravaganza i slutten av september.
    Med andre ord sitter du på gode forslag til både vinylpushere og buler med riktige drinker og musikk. Supert.

Du slo min største fangst med 5 kilo, så jeg synes ikke du skal henge med hodet.

Ah, jeg har ferie under Øya, det har blitt altfor trangt for meg, men Øya-natt er forhåpentligvis noe ganske annet.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:

Med andre ord sitter du på gode forslag til både vinylpushere og buler med riktige drinker og musikk. Supert.
    Tenkte faktisk jeg skulle legge ut en liten liste med tips her over helga

Du slo min største fangst med 5 kilo, så jeg synes ikke du skal henge med hodet.
    Hva og hvor om jeg tør spørre. Lange på 14 er ikke så mye å skryte av, når det blir tatt to på over 24kg samme båt, samme dag. :-\ Jeg kleppa i det minste en av de. "wow!" ::)

Ah, jeg har ferie under Øya, det har blitt altfor trangt for meg, men Øya-natt er forhåpentligvis noe ganske annet.
    Null Øya for min del, familiedrama i tre akter og litt til på svigerssida. ::) :-\ that´s life.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.497
    ErosLoveking skrev:
    Gode ting, det ser jeg frem til.

ErosLoveking skrev:
    Hva og hvor om jeg tør spørre. Lange på 14 er ikke så mye å skryte av, når det blir tatt to på over 24kg samme båt, samme dag. :-\ Jeg kleppa i det minste en av de. "wow!" ::)
    Gjedde. Mangensjøen, Eidskog, Hedmark.

ErosLoveking skrev:
    Null Øya for min del, familiedrama i tre akter og litt til på svigerssida. ::) :-\ that´s life.
    Nettopp. Om det finnes billett å oppdrive til Revellions den natten skal jeg representere oss begge beinhardt.

Kom gjerne med mer info om tidligere nevnte garage extravaganza !

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Gode ting, det ser jeg frem til.

ErosLoveking skrev:
    Gjedde. Mangensjøen, Eidskog, Hedmark.

ErosLoveking skrev:
    Nettopp. Om det finnes billett å oppdrive til Revellions den natten skal jeg representere oss begge beinhardt.

Kom gjerne med mer info om tidligere nevnte garage extravaganza !
    Et lite reisebrev fra Stockholm skal det bli. Har en plan for 3-4 platebutikker, 1 haifaibutikk for å sjekke ut Manley/Tannoy og en liten rekke utesteder/restauranter + noen bra butikker for gamle designermøbler. Blir en intens helg som vanlig.

Gjedde på 9 kilo er jo moro. Glupske jævler det der.

Revellions må du få med deg. Det er på Funhouse. Hyggelig sted, men dessverre ikke all verden av et konsertlokale. Bandet burde hatt litt mer plass og boltre seg på. IMO

Tre dagers festival siste helg September. Snart ferdig med booking, men vi holder kortene litt tett ennå.
    Satser også på platemarked/messe den ene dagen. Masse dekor, og kliss halvnakne damer, monstre og andre freaks på veggene. Blir bra det. ;D

Folk skulle bare visst hvor mye jobb det er å arrangerere sånne ting, med egen lommebok som innsats. Blir jo alltid morro da.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.497
    Intense helger er alltid bra, og av planene dine tegner det til å bli et framifrå reisebrev.

Gjeddefiske er stort sett foraktet, men gøy :)

Funhouse er hyggelig, mener det var der jeg så Thomas Function et par ganger for ikke altfor lenge siden.
    Det slo meg at lokalet ikke er på topp for konserter ja. Men det er utrolig hvor bra det kan bli bare man har øl og god musikk :D

Oooohhh, også klisshalvnaknedamer da gitt. Riktignok på veggene, men allikevel.
    Av beskrivelsen din oppsummerer jeg enkelt og greit at alle hjerter gleder seg.
    + jeg er full av beundring og takknemlighet til de som gidder å bruke tid og penger på å arrangere "smale," konserter og happenings og å gi ut vinyl. Det er som regel vill jubel de gangene de evner å gå i null og da står det respekt av at de holder det gående.

U

utgatt60135

Gjest
    Eros...

Du som hører på mye rart ....

Kunne du ikke være så snill å ramse opp dine favoritter? Mest for å få tips om musikk ikke alle kjenner til.

Pliis ... :)

Du trenger ikke å ta det så himla nøye vettu..

Hvor ble det av Mudhoney rangeringen ::) ..

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    forsvant litt i hektiske Stockholmsnetter og nå laaaange arbeidsdager denne uka.

Skal nok komme sterkt tilbake med dykk i platesamlinga, med enkelte av mine favoritter og anbefalinger.
    Har liksom ikke vært været til det i det siste. ;) ;) ;)

Oslo2

Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.11.2004
    Antall liker
    133
    Torget vurderinger
    2
    ErosLoveking, nå har jeg forsøkt å oppdatere lesingen min av den inspirerende tråden din, men ser fortsatt ikke noe skriveri om høyttalere. Husker jeg feil eller hintet du om at du hadde innkjøp av nye basuner i gjære? Hva skjer a?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Fanteri, jobb ( i skrivende stund) og pappaperm fra mandag av. ;D ;D ;D

Ellers skjer det litt av hvert. ;) ;) ;)

Oslo2

Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.11.2004
    Antall liker
    133
    Torget vurderinger
    2
    Pappapermen er jeg ferdig med. Det er et skikkelig slit (eller ???). Men fanteri innebærer vel ikke Tannoy kjøp? Med din innstilling til musikken bør du gå for DC (i prestige stil med allnico og pepperpot 8))

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Her var det jommen dødt. Pinlig. :-[

Får se om ikke jeg og Arveprinsen får ta oss en tur innom den lokale pusheren å nappe med oss noen skiver vi har sett oss ut.

Innimellom bleieskift og trilleturer, blir det kanskje tid for et bilde eller to, noen tanker om hifilivet og sånn, men det får bli senere idag. ;)

U

utgatt60135

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Her var det jommen dødt. Pinlig. :-[
    Ja, pinlig ;). Venter fortsatt på å legge til album i spotify eller andre. Noen godbiter må du vel ha til meg også selv om det kan bli slakting. Det er vel ikke akkurat "Mew" du har mest av.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Da var bilen ferdig pakket. Inkludert noen skatter både av det harde slaget, og noen svarte greier som går rundt og rundt. Sannelig ble det en god del kilo med fisk og sopp oppå det hele.
    Far er fyllt opp med mors kjøtt og stapp, og Arveprinsen en solid porsjon graut.
    Et kjapt bleieskift nå så setter vi oss i bilen og tar fatt på de 50 mil som skiller oss fra trivelig trøndelag og kongens hule. Lovequeen sitter spent hjemme og venter på gullet som har vært på guttetur i en uke.

Høsten står for døra, og lysten på å gjøre ting i heimen er tiltakende, så det vil vel bli litt mer fart i denne tråden igjen.

Nuvel.
    Har lastet opp en bunke bilder som ligger klar, flere skal ordnes opp i, og forhåpentligvis skjer det noe "viktig" med hovedalteret i løpet av en dag eller to, så vi får se.

Sommeren har vært lang og innholdsrik. Burde egentlig ha skrevet reisebrev underveis, men men. (savner noen bilder som jeg virkelig håper er hjemme :-\ )
    Imens får dere kose dere med et pauseinnslag som indikerer noe fra de siste ukene.
    ;D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.497
    God tur nedover ! Jeg håper junior synes at bilkjøring er søvndyssende saker så han ikke kjeder seg grå.

Takk for det kulturelle pauseinnslaget :)

Oslo2

Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.11.2004
    Antall liker
    133
    Torget vurderinger
    2
    God tur! Ser frem i mot en aktiv tråd utover høsten (forventningspress ;))

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Da kom vi frem for en liten stund siden, så det gikk jo kjapt og greit.

Forventningspress? Ja si det, kan bare fortelle at det går i riktig retning. :D :D :D

kommer mer imorra........

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Da var bilen ferdig pakket. Inkludert noen skatter både av det harde slaget, og noen svarte greier som går rundt og rundt. Sannelig ble det en god del kilo med fisk og sopp oppå det hele.
    Far er fyllt opp med mors kjøtt og stapp, og Arveprinsen en solid porsjon graut.
    Et kjapt bleieskift nå så setter vi oss i bilen og tar fatt på de 50 mil som skiller oss fra trivelig trøndelag og kongens hule. Lovequeen sitter spent hjemme og venter på gullet som har vært på guttetur i en uke.

Høsten står for døra, og lysten på å gjøre ting i heimen er tiltakende, så det vil vel bli litt mer fart i denne tråden igjen.

Nuvel.
    Har lastet opp en bunke bilder som ligger klar, flere skal ordnes opp i, og forhåpentligvis skjer det noe "viktig" med hovedalteret i løpet av en dag eller to, så vi får se.

Sommeren har vært lang og innholdsrik. Burde egentlig ha skrevet reisebrev underveis, men men. (savner noen bilder som jeg virkelig håper er hjemme :-\ )
    Imens får dere kose dere med et pauseinnslag som indikerer noe fra de siste ukene.
    ;D
    Heisann! Friskt bilde! Skal du ha det på døra til hulen? Spenstig ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Var bildet en smule for stygt?
    Beklager hvis enkelte satte søndagskaffen i vrangstrupen.

Fortsettelsen skal bli en mer smule penere (eller?)

Jaja. Tida flyr med en småttis i hus. Oslo2 mener at det var et slit (??), for min egen del tror jeg faktisk hvilepulsen har gått ned de siste ukene. Selvsagt krever det oppmerksomhet, men så er det mye kos óg da. Sammenlignet med å leve med deadlinespøkelset på jobb hver kveld/natt, så er det rene ferien. Så lenge han er glad i musikk, og kan høre på det mens vi leker, er det helt topp! Vi koser oss ihvertfall glugg ihjæl.

Før babysvømming, skal jeg kaste meg over den bunken her på platerommet. Får besøk i morra, så rommet må være mer presentabelt enn hva det er nå.

Resultatet av noen turer hit og dit i sommer. På stua står det også en pen bunke som ikke fikk plass på bildet. 8) 8) 8)

Vi tåler vel en høydevariant også dere? ;D

I det siste har vinylkjøpene blitt mer og mer dominerende. CD´er har stort sett vært forbeholdt samleskiver som kun er på formatet, eller noen få titler jeg ikke har sett på noe annet en sølvdisker.
    Har for en periode sluttet med singelkjøp, så tiden blir mer tilegnet store svarte istedenfor.

Innimellom kan det også skimtes noen fanziner og 50 "patroner" (les:Underberger) Må ha ammunisjon til høsten vøtt! ;D

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.669
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    dæven som du handler, eros.
    hvordan får du plass til alt stæsjet du drar med hjem?

tøff torskebilde, btw.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Gago skrev:
    hvordan får du plass til alt stæsjet du drar med hjem?
    Det lurer jeg på også. ::)
    Men det er utrolig hvor mye en får plass til, bare en har skikkelig system og orden. Sånn sett har omflytting av samling gitt potensiale til langt mere. ;D ;D ;D
    Samboeren spurte før idag om jeg tenkte å selge noen skiver. Hallo, for et teit spørsmål? ::)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.669
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hehe keep up the good work.

• Laster inn…