ErosLoveking skrev:Alt godkjent av Lovequeen
Her skal det ikke taes unødige sjanser.
Good for you - det man minst ønsker seg i denne sporten er unødige rekyler....
ErosLoveking skrev:Alt godkjent av Lovequeen
Her skal det ikke taes unødige sjanser.
Promillen burde jobbes opp i Stockholm til fredag vøtt`!!Roberten skrev:Og på lørdag skal jeg jobbe opp en fin formiddagspromille og raide big dipper, så det er aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Stockholm er jo en fin by ja, på mange måter. (prøver å ta turen 2-3 ganger i året )Roberten skrev:Å. Det hørtes ut som noe jeg hadde likt. Meget godt. Dessverre er det xx timers arbeidsdager nå som jeg har hatt fire uker ferie, så det er vel neppe noe vits å i det hele tatt å håpe at jeg kan rekke det :-[
Håper dog at det blir en bra høst på Debaser, all den tid frøken fryd skal ha et semester på Karolinska institutet. Jeg trenger jo et vanningshull når jeg er på besøk må vite.
Har du forresten dratt opp noe stort eller spennende fra havdypet så langt i sommer ?
Med andre ord sitter du på gode forslag til både vinylpushere og buler med riktige drinker og musikk. Supert.ErosLoveking skrev:Stockholm er jo en fin by ja, på mange måter. (prøver å ta turen 2-3 ganger i året )
Fortsatt kan du booke tur til hovedstaden for ca. 2500.- inkludert hotell fredag-søndag.
Kjenner jeg kompiser der borte, og opplegget rett, så kommer jeg hjem som et vrak på søndagskvelden. : : :
Fra dypet har det dessverre bare blitt en lange på drøyt 14 kilo som det største. Ikke så mye å skrive om, ihvertfall ikke i fisketråden.
PS Revellions skal spille på Øya-natt, og forhåpentligvis får vi booket de til årets garage-extravaganza i slutten av september.
Roberten skrev:Med andre ord sitter du på gode forslag til både vinylpushere og buler med riktige drinker og musikk. Supert.ErosLoveking skrev:Stockholm er jo en fin by ja, på mange måter. (prøver å ta turen 2-3 ganger i året )
Fortsatt kan du booke tur til hovedstaden for ca. 2500.- inkludert hotell fredag-søndag.
Kjenner jeg kompiser der borte, og opplegget rett, så kommer jeg hjem som et vrak på søndagskvelden. : : :
Fra dypet har det dessverre bare blitt en lange på drøyt 14 kilo som det største. Ikke så mye å skrive om, ihvertfall ikke i fisketråden.
PS Revellions skal spille på Øya-natt, og forhåpentligvis får vi booket de til årets garage-extravaganza i slutten av september.
Tenkte faktisk jeg skulle legge ut en liten liste med tips her over helga
Du slo min største fangst med 5 kilo, så jeg synes ikke du skal henge med hodet.
Hva og hvor om jeg tør spørre. Lange på 14 er ikke så mye å skryte av, når det blir tatt to på over 24kg samme båt, samme dag. :-\ Jeg kleppa i det minste en av de. "wow!" :
Ah, jeg har ferie under Øya, det har blitt altfor trangt for meg, men Øya-natt er forhåpentligvis noe ganske annet.
Null Øya for min del, familiedrama i tre akter og litt til på svigerssida. : :-\ that´s life.
Gode ting, det ser jeg frem til.ErosLoveking skrev:Tenkte faktisk jeg skulle legge ut en liten liste med tips her over helga
Gjedde. Mangensjøen, Eidskog, Hedmark.ErosLoveking skrev:Hva og hvor om jeg tør spørre. Lange på 14 er ikke så mye å skryte av, når det blir tatt to på over 24kg samme båt, samme dag. :-\ Jeg kleppa i det minste en av de. "wow!" :
Nettopp. Om det finnes billett å oppdrive til Revellions den natten skal jeg representere oss begge beinhardt.ErosLoveking skrev:Null Øya for min del, familiedrama i tre akter og litt til på svigerssida. : :-\ that´s life.
Et lite reisebrev fra Stockholm skal det bli. Har en plan for 3-4 platebutikker, 1 haifaibutikk for å sjekke ut Manley/Tannoy og en liten rekke utesteder/restauranter + noen bra butikker for gamle designermøbler. Blir en intens helg som vanlig.Roberten skrev:Gode ting, det ser jeg frem til.ErosLoveking skrev:Tenkte faktisk jeg skulle legge ut en liten liste med tips her over helga
Gjedde. Mangensjøen, Eidskog, Hedmark.ErosLoveking skrev:Hva og hvor om jeg tør spørre. Lange på 14 er ikke så mye å skryte av, når det blir tatt to på over 24kg samme båt, samme dag. :-\ Jeg kleppa i det minste en av de. "wow!" :
Nettopp. Om det finnes billett å oppdrive til Revellions den natten skal jeg representere oss begge beinhardt.ErosLoveking skrev:Null Øya for min del, familiedrama i tre akter og litt til på svigerssida. : :-\ that´s life.
Kom gjerne med mer info om tidligere nevnte garage extravaganza !
Ja, pinlig . Venter fortsatt på å legge til album i spotify eller andre. Noen godbiter må du vel ha til meg også selv om det kan bli slakting. Det er vel ikke akkurat "Mew" du har mest av.ErosLoveking skrev:Her var det jommen dødt. Pinlig. :-[
Heisann! Friskt bilde! Skal du ha det på døra til hulen? Spenstig ;DErosLoveking skrev:Da var bilen ferdig pakket. Inkludert noen skatter både av det harde slaget, og noen svarte greier som går rundt og rundt. Sannelig ble det en god del kilo med fisk og sopp oppå det hele.
Far er fyllt opp med mors kjøtt og stapp, og Arveprinsen en solid porsjon graut.
Et kjapt bleieskift nå så setter vi oss i bilen og tar fatt på de 50 mil som skiller oss fra trivelig trøndelag og kongens hule. Lovequeen sitter spent hjemme og venter på gullet som har vært på guttetur i en uke.
Høsten står for døra, og lysten på å gjøre ting i heimen er tiltakende, så det vil vel bli litt mer fart i denne tråden igjen.
Nuvel.
Har lastet opp en bunke bilder som ligger klar, flere skal ordnes opp i, og forhåpentligvis skjer det noe "viktig" med hovedalteret i løpet av en dag eller to, så vi får se.
Sommeren har vært lang og innholdsrik. Burde egentlig ha skrevet reisebrev underveis, men men. (savner noen bilder som jeg virkelig håper er hjemme :-\ )
Imens får dere kose dere med et pauseinnslag som indikerer noe fra de siste ukene.
;D
Det lurer jeg på også. :Gago skrev:hvordan får du plass til alt stæsjet du drar med hjem?