Det er helt riktig Brian!Smukt. Tillykke med det.
Jeg var sikker på at det var en pladespiller.
Kommer du ikke til at mangle streameren fra M-Life?
Men hvad med pladespilleren?Det er helt riktig Brian!Smukt. Tillykke med det.
Har fortsatt ikke helt bestemt meg for hvilken streamer jeg går for, kommer til å vente etter Munchen messa med å ta en avgjørelse da nyheter som oftest blir vist der.
Streamer skal inn i stuen her i løpet av forholdsvis kort tid det er helt sikkert!
Mvh: Espen L
Ojojoj
Men, men, men, men, MEN....ehhh...kjøpte ikke du nylig en MSTREAM???....Litt flere bilder
Fikk kritikk for svarte dress sokker sist jeg la ut bilder så da tar jeg ingen sjanse denne gang
Vis vedlegget 490338
Dette var imponerende!Det er helt riktig Brian!Smukt. Tillykke med det.
Har fortsatt ikke helt bestemt meg for hvilken streamer jeg går for, kommer til å vente etter Munchen messa med å ta en avgjørelse da nyheter som oftest blir vist der.
Streamer skal inn i stuen her i løpet av forholdsvis kort tid det er helt sikkert!
Ja, man er priveligert som har begge disse i livet EspenVis vedlegget 490397
En kveld med hyggelige mennesker rundt seg + nye Hifi komponenter, ja stort bedre kan det ikke bli!
Vis vedlegget 490398
Arbeids fordelingen fungerte helt fint for meg Geir Arne !Helt grei fredagskveld dette!
Espen drikker rødvin, Frode og jeg må koble og bære. Ufin arbeidsfordeling.
Vis vedlegget 490330
Vis vedlegget 490331
Geir Arne
Lytteinntrykk Jonas er nesten så jeg må klype meg i armen over at det går an og få så bra lyd i en vanlig stue!Ja, man er priveligert som har begge disse i livet EspenVis vedlegget 490397
En kveld med hyggelige mennesker rundt seg + nye Hifi komponenter, ja stort bedre kan det ikke bli!
Vis vedlegget 490398
Gode mennesker rundt seg og en flott sunn hobby å nyte godt av
Igjen gratulerer så mye med hinsides snasne komponenter.
Noen første lytteinntrykk av spillingen?
MVh Jonas
Strøm er viktig Distinctive!Er du ikke snart klar for en PS Audio P20 regenerator evt. nedskalert til P15?
Godt observert soa!Tatt av spikes på stativet? Dårlig plass?
Den ville da passe perfekt ind med det fine grønne display.Strøm er viktig Distinctive!Er du ikke snart klar for en PS Audio P20 regenerator evt. nedskalert til P15?
Kanskje vis man først skal gjøre det så gå for en av disse.
Dette er med full batteri pakke.
Vis vedlegget 490411
Vis vedlegget 490412