motoren
Æresmedlem
Det skjønner jeg veldig godt, med et slikt oppsett ville jeg også sittet inne hele dagen
Ha en fortsatt fin helg
mvh
Ha en fortsatt fin helg
mvh
Er ikke å overdrive å si at her traff du bilder etter min smak
Se her jaTa deg en tur her, Espen:
Dette er toppmodellen, ja.Se her jaTa deg en tur her, Espen:
Disse må jeg prøve å få med meg i løpet av helgen.
Er dette "storebroren" til de du har Distinctive?
Kommer du på messen ?
Mvh: Espen L
jamakr og Karmana ser heller ikke ut for å kunne stille i år, så da forventes det at du tar ansvar for å drikke deg ned sånn i 2-tiden på natten (i jamakrs ånd) over en 2-3 halvlitere, samt fyrer en fet cubaner sammen med cognac/armagnac/spansk brandy på vegne av Karmana og meg.Nærmer seg nå Munchen messa
Blir vel 8 gang jeg er der vis jeg husker riktig?
Litt trist at noe av "kremen" av hyggelige mennesker ikke hadde mulighet i år som Powerpoint og JackX!
For ikke å snakke om The Shy som dessverre heller ikke kommer i år! (Å det er min faste Gin Tonic venn på messa)
Godt at JonasH og en del andre stiller rakrygget opp så fin tur blir det nok
Hyggelig vis man treffer noen nye fjes på messa fra Sentralen også.
Er vel ikke en Bombe at jeg har peket meg ut et par rom jeg kommer til å bli en hyppig gjest på i løpet av messen.
Som dette feks...
Vis vedlegget 491977
Dette er toppmodellen, ja.Se her jaTa deg en tur her, Espen:
Disse må jeg prøve å få med meg i løpet av helgen.
Er dette "storebroren" til de du har Distinctive?
Kommer du på messen ?
De krever sitt rom og er temmelig unike.
Best in show i Warsaw og der er det gromutstyr på Munchen nivå.
Tør ikke komme til Munchen - er redd jeg får skambank av alle DIY’erene på HFS (hahaha)
Har et par kompiser som pleier å reise ned, så jeg slår nok følge en gang.
Hadde vært hyggelig å hilse på.
Håper du får anledning til å høre Hologramm og rapportere dine inntrykk. Isåfall må du hilse Miro fra meg. Han kjenner også nicket mitt på HFS.
God tur!
Hei min gode vennjamakr og Karmana ser heller ikke ut for å kunne stille i år, så da forventes det at du tar ansvar for å drikke deg ned sånn i 2-tiden på natten (i jamakrs ånd) over en 2-3 halvlitere, samt fyrer en fet cubaner sammen med cognac/armagnac/spansk brandy på vegne av Karmana og meg.Nærmer seg nå Munchen messa
Litt trist at noe av "kremen" av hyggelige mennesker ikke hadde mulighet i år som Powerpoint og JackX!
For ikke å snakke om The Shy som dessverre heller ikke kommer i år! (Å det er min faste Gin Tonic venn på messa)
Er vel ikke en Bombe at jeg har peket meg ut et par rom jeg kommer til å bli en hyppig gjest på i løpet av messen.
Som dette feks...
Vis vedlegget 491977
Angående JackX, så er det vel bare å bøtte ned en 3-liter med vin i resepsjonen før dere skal ut og spise
Vi kommer garantert tilbake Espen L, om ikke klimaet tar knekken på oss.
Kos dere MASSE, tenk litt på oss og send noen MMSer til glede og gråt.
Ta vare på dere selv og hverandre
May the credit cards be with you!
På hotel Mariott stiller også Daniel ut sine magiske Alysvox "magnestater"!
Der skulle jeg gjerne vært (har personlig invitasjon), men er redd jeg hadde begynt å grine fordi jeg ikke kunne ta dem med meg hjem
Vi skal ta en ekstra skål for deg The Shy vær tryggDere for kose dere riktig så mye på messa, og ta en ekstra skål for meg også.
Bare å starte og pakke ned alt av credit cards og sokker nå snart JonasHNærmer seg avreise Munchen med stormskritt nå Espen
Fy fader hvor jeg gleder meg!
Jonas
Det har skjedd hjemme hos meg,har bevis på bildet som ligger i tråden minIsær dressokkene, da det sikkert skal tas noen bilder. Noen anlegg kan fort ‘blow your socks off’
Ser du ikke litt av dress sokken daLike dekorativt som en LMC kabel over gulvet. Alt annet er bling
Alt kler den smukkeSer du ikke litt av dress sokken daLike dekorativt som en LMC kabel over gulvet. Alt annet er bling
En lørdag med gjennomgang av de flotte skivene til Patricia Barber er godt over snittet ok for min del!
Vis vedlegget 492125
+1En lørdag med gjennomgang av de flotte skivene til Patricia Barber er godt over snittet ok for min del!
Vis vedlegget 492125
Barber på ditt anlegg er nok rått. Enten er du i salen, eller så er Patricia i stua di, alt etter som.
Jimmi Smith er hjemme hos meg nå. Det er bare fett når en kommer opp på ett visst nivå, skål for en deilig hobby
Tro du meg Espen, jeg kommer ikke til å ha det helt lett 10-13 mai her hjemmeHei min gode vennjamakr og Karmana ser heller ikke ut for å kunne stille i år, så da forventes det at du tar ansvar for å drikke deg ned sånn i 2-tiden på natten (i jamakrs ånd) over en 2-3 halvlitere, samt fyrer en fet cubaner sammen med cognac/armagnac/spansk brandy på vegne av Karmana og meg.Nærmer seg nå Munchen messa
Som dette feks...
Vis vedlegget 491977
Angående JackX, så er det vel bare å bøtte ned en 3-liter med vin i resepsjonen før dere skal ut og spise
Der skulle jeg gjerne vært (har personlig invitasjon), men er redd jeg hadde begynt å grine fordi jeg ikke kunne ta dem med meg hjem
Så jamakr og Karmana stiller heller ikke opp!! "snufs snufs"
Skal gjøre så godt jeg kan med å beholde tradisjonene ved like når det gjelder de flytende kornproduktene og fete cubanere å spansk brandy
Har jo litt trening fra før
Uansett dere vil bli dypt savnet alle sammen!
Se her ja!Tro du meg Espen, jeg kommer ikke til å ha det helt lett 10-13 mai her hjemmeHei min gode vennjamakr og Karmana ser heller ikke ut for å kunne stille i år, så da forventes det at du tar ansvar for å drikke deg ned sånn i 2-tiden på natten (i jamakrs ånd) over en 2-3 halvlitere, samt fyrer en fet cubaner sammen med cognac/armagnac/spansk brandy på vegne av Karmana og meg.Nærmer seg nå Munchen messa
Som dette feks...
Vis vedlegget 491977
Skal gjøre så godt jeg kan med å beholde tradisjonene ved like når det gjelder de flytende kornproduktene og fete cubanere å spansk brandy
Forøvrig er Hotell Mariott en fin 20 minutters spasertur unna Hotell Rilano.
Ganske enkelt å finne frem. Ute av hotelldøren til R tar du til høyre, gå så over broen med motorveien like under deg, ta til høyre, hold deg på venstre side og bare gå på til du kommer til en park med små ballbinger. Ta svakt til venstre rundt ballbingene opp på en haug. Foran deg da skal det være en stålbro som går over nok en motorvei - gå over fortsett rett frem svakt til høyre og gjennom et portrom. Snu deg så 90 grader til høyre, og du ser rett på inngangen til hotell Mariott.
De servere forøvrig en utmerket burger i den lille ølhagen rett foran deg.
En halvliter ventepils må påregnes før burgeren dukker opp
Nå må jeg tenke på noe annet enn messa i München....snufs...
Tiltredes. Fantastisk god lyd og musikk på denne Soul. Hørte den i Stockholm på HEM på ARC og Serafino`s.Se her ja!Tro du meg Espen, jeg kommer ikke til å ha det helt lett 10-13 mai her hjemmeHei min gode venn
Ganske enkelt å finne frem. Ute av hotelldøren til R tar du til høyre, gå så over broen med motorveien like under deg, ta til høyre, hold deg på venstre side og bare gå på til du kommer til en park med små ballbinger. Ta svakt til venstre rundt ballbingene opp på en haug. Foran deg da skal det være en stålbro som går over nok en motorvei - gå over fortsett rett frem svakt til høyre og gjennom et portrom. Snu deg så 90 grader til høyre, og du ser rett på inngangen til hotell Mariott.
Veikart og greier du er en knupp Power
Ser at på Marriott så er det faktisk åpent til kl 20 på kvelden! Så vis jeg ikke detter ned i en tønne med flytende kornprodukter og regelrett drukner så skal jeg nok greie å få karret meg bort ditt og få lyttet til Alysvox og Soulsonic!
Er fortsatt litt lei meg "snufs snufs" på at du ikke dukker opp i Munchen så har i det minste satt på god skiva som du introduserte meg for.
Frøken Sophie
Vis vedlegget 492238
+1Tiltredes. Fantastisk god lyd og musikk på denne Soul. Hørte den i Stockholm på HEM på ARC og Serafino`s.Se her ja!Tro du meg Espen, jeg kommer ikke til å ha det helt lett 10-13 mai her hjemmeHei min gode venn
Veikart og greier du er en knupp Power
Ser at på Marriott så er det faktisk åpent til kl 20 på kvelden! Så vis jeg ikke detter ned i en tønne med flytende kornprodukter og regelrett drukner så skal jeg nok greie å få karret meg bort ditt og få lyttet til Alysvox og Soulsonic!
Er fortsatt litt lei meg "snufs snufs" på at du ikke dukker opp i Munchen så har i det minste satt på god skiva som du introduserte meg for.
Frøken Sophie
Vis vedlegget 492238
God Lørdag alle - og god tur til Munchen.
vh
S
Viktig og tilrette legge riktig så arbe til Vigdis ikke stopper oppHva du ikke gjør for Vigdis, Espen! Du er godheten selv
Ser jaggu ut som jeg for en gang skyld var litt heldig med bilder og sokker!Ikke ligger de sorte dressokkene strødd rundt på gulvet heller.....
Og skulle Vigdis uttrykke misnøye med til stadighet å plukke dem opp fra gulvet, så må det sies, det som trengs å sies ‘så grabb dem i fallet, da vel’ >
Flott.En bitte liten investering i kabel løftere i dag!
Men dog viktig for hun som tørker støv.
Så nå er det No excuse for ikke å tørke støv under kablene mine mer kjære Vigdis
Vis vedlegget 493001
Vis vedlegget 493002
Hei lovemusikkFlott.En bitte liten investering i kabel løftere i dag!
Men dog viktig for hun som tørker støv.
Så nå er det No excuse for ikke å tørke støv under kablene mine mer kjære Vigdis
Vis vedlegget 493001
Vis vedlegget 493002
Stilige høyttalerkabler. Hva er det for en type?
Mvh
Frank