Tror du rekker å få litt ekstra skjeggvekst før den blir byttet ut sluketSer fin ut den der! Si ifra når du er lei den
Må nok innse at dette går på selv lært erfaringNydelig selvinnsikt i siste avsnitt
Kan være anlegg og rom.. men hos meg fungerte WiiM Pro svært dårlig, lydbildet var ikke bra, hørtes ut som et teppe, eller dyne var foran høyttalerne.Jeg har bare en Wiim Mini og streamer qobuz via optisk kabel og en god DAC(Topping). Forbausende bra i forhold til pris og avspilling av CD og LP. Har jeg hatt mulighet for å sammenligne med en streamer i 100k klassen (med DAC), så har jeg villet gjort det på Horten messen. Der har jeg aldri hatt muligheten å være. Det har blitt flere muligheter med DAC både innebyggd og separat. Har en kammerat som har en Pre med DAC modul til 80k og en ny CD spiller med DA omformer i 400k klassen . Da blir det mange kroner i DAC og kanskje noe forvirrende hva som låter best av disse Ellers så slipper man å betale 60k i digital kabel som værstingene gjør ser jeg
Kan være anlegg og rom.. men hos meg fungerte WiiM Pro svært dårlig, lydbildet var ikke bra, hørtes ut som et teppe, eller dyne var foran høyttalerne.
Tusen takk for veldig hyggelige ord 2mJeg var innom Espen L i dag. Bildet har jeg ærlig og redelig stjålet av Espen noen sider bak i tråden
Utrolig flotte komponenter Espen L har stående i stua. Det låter også fantastisk bra!!! Anlegget står i stua og de akustiske tiltakene som Espen har gjort er «veldig diskret«, men så utrolig virksomme for lyden.
Syntes lyden er utrolig bra og det beste jeg har hørt hjemme hos deg Espen. Faktisk det beste jeg har hørt av anlegg hjemme hos folk. Veldig bra scene og holografi. Eksepsjonell oppløsing og detaljene kommer så tydelig frem som jeg ikke har hørt før. «Sort bakgrunn» og ingen tegn til «støy« i lydbildet. Bare musikken rett og slett. Veldig god dynamikk og veldig bra synergi mellom komponentene dine Espen.
Utrolig deilig å sitte i sweetspot. Her kunne jeg godt sitte i timevis. Espen dro på endel på noen spor uten at det ble skarpt og hardt, bare mer vellyd . Deilig dynamisk lyd med masse detaljer uten antydning til skarphet og hardhet.
Takk for lytten Espen. Tar gjerne turen igjen. Jeg må jo få hørt vinylriggen din også
Vis vedlegget 956485
Hyggelig at du er innom tråden minNå har jeg lest gjennom helt fra du fikk ex3me'ene og fram til nå. Veldig morsomt at noen som har muligheten tar den helt ut og går etter akkurat det som de ønsker å matche inn i oppsettet. Å finne "sin" lydsignatur er jo egentlig det dette handler om og matching er alfa omega.
Må jo si at jeg ikke er lei meg for at du og fruen kjøpte et så vanskelig hus at Il Cremonese'ne ikke ville samarbeide Jeg sitter her i timesvis nesten hver dag og nyter.
Grattis med mye heftig nytt utstyr. Kan være at jeg er såpass frampå at jeg sjekker muligheten for en audiens en vakker dag
Nå har vel han strengt tatt ikke gjort det grann, foruten å meske seg med GTGodt jobba Espen Ha en fin helg
mvh
Ikke så lite det karmanaNå har vel han strengt tatt ikke gjort det grann, foruten å meske seg med GT
Joda har gjort litt til jegNå har vel han strengt tatt ikke gjort det grann, foruten å meske seg med GT
Antar Erna sier det samme om mennJoda har gjort litt til jeg
"kommanderer" fruen til å blande GT til meg med en gang jeg er tom.
Den som kan styre en kvinne kan styre en nasjon
Mvh: Espen L
Du er nok en av sjeldne EspenJoda har gjort litt til jeg
"kommanderer" fruen til å blande GT til meg med en gang jeg er tom.
Den som kan styre en kvinne kan styre en nasjon
Mvh: Espen L
Takk takkKan nok finnes verre måter å starte helga på enn det der ja. Bare å nyte og igjen grattis med et utsøkt anlegg på alle måter
Det var den absolutt Blueser`n.Håper behandlingen var vellykket.
Reise har jeg faktisk ikke på vinylDu har glemt Reise ellers et utsøkt knippe album
Ha en fin søndag Espen
mvh
Og ikke har han bare glemt "Reise", men hvor er "Mitt Ville Hjerte"?Du har glemt Reise ellers et utsøkt knippe album
Ha en fin søndag Espen
mvh
Dette blir Spennende.Da kan jeg melde med litt sekretesse at Kari B. har satt av kommende februar og mars til å ferdigstille en ny produksjon .
Hvorvidt der blir en fet EP, eller en fullengder vil tiden vise. Trolig vil en av de beste mastrerne vi har i landet sikre et bra resultat uansett.