soundscape
Ăresmedlem
Utrolig flotte komponenter i anlegget ditt
Takk for tips.Flott anlegg som fortjener en like stilig bÄndspiller. Ligger en Technics 1500 pÄ Finn nÄ, just sayin.
Det er helt riktig!Nagra har vel noen stuevennlige bĂ„ndspillereâŠâŠâŠ
Tenker du fÄr hÞre mye bra fra Lampizator i Warszawa i slutten av oktober, @Espen LEt merke jeg har veldig lyst til Ä teste er Lampizator, har hÞrt flere av demmes DacÚr i forskjellige oppsett og jeg har blitt imponert...!
Hei AtleGjÞr deg selv en tjeneste, og test ut Aurender N20, Espen. Hvis ikke Stereofil er behjelpelige med lÄn, noe de dessverre som regel ikke er, kan vi sikkert fÄ til noe med min.
Hei Espen,Hei Atle
Aurender blir det ikke dessverre.
Skal det byttes sÄ blir det som jeg har sagt, Ä teste med rÞr.
Dac med rĂžr eller ingen bytte for meg.
Ellers kan jeg bare beholde Goldnote som jeg har i dag, det er en bra lydmessig dac.
Du har jo testet/hatt mye Audionote.
Har du testet Audionote dac med rĂžr ?
Hadde en CD spiller en gang med rĂžr fra Audionote og den var egentlig lydmessig en bra sak.
Mvh: Espen L
Blir dac det blir lagt mest vekt pÄHei Espen,
Aurender N20 er ren streamer. Fantastisk kombo med Audio Note dac. Alle AN dacer er rĂžr, og dermed har alle mine hatt rĂžr Anbefales!
EDIT: Min fĂžrste kommentar var ment til det du skrev om at du var villig til Ă„ legge mer penger i streaming. Jeg tenkte streamer, men du mente kanskje dac.
Hei Torsteinhei Espen, det var lenge siden
Husker vi hadde en supermorsom seanse med oppkoblet Studer A810 i ditt davÊrende system, det lÄt forrykende av begge kilder.
AngÄende rÞrdac kan du lese litt om LTA sin Aero (en fin liten sak tror jeg): https://www.lineartubeaudio.com/products/aero-dac-digital-analog-converter
/Torstein
Audio Note DAC. Dette blir dyrt! Startet du i de nedre luftlag blir det dyrt nÄr du vet det lÄter bedre nÄr du beveger deg oppover i hierarkiet, og hvis du starter i andre enden blir det jaffal dyrt. TÞr du dette da, EspenBlir dac det blir lagt mest vekt pÄ
Audi Note er aktuelt
Ingen vet hvor haren hopper KarmanaAudio Note DAC. Dette blir dyrt! Startet du i de nedre luftlag blir det dyrt nÄr du vet det lÄter bedre nÄr du beveger deg oppover i hierarkiet, og hvis du starter i andre enden blir det jaffal dyrt. TÞr du dette da, Espen
Tusen takk for hyggelige ord puristenHei Espen
Du har ett vakkert oppsett. Kan vel nesten karaktiseres som kunst?
Ser at du er ute etter streamer/Dac med rĂžr?
Hvis dette er tilfellet bÞr du se pÄ det aller aller «vÊrste»?
I mine Ăžyne er det helt klart Aries Cerat.
De bruker dac teknolologi fra MSBTech. og deres versjoner av
reguleringer og bare bruk av triode rĂžr.
PĂ„ sluttrinn siden er alt de lager OTL med bare ekte trioder.
Lykke til pÄ jakten
Mvh
puristen
En gjeng som var i godt godt humĂžr og driv fĂžr Nick Cave skulle entre scenen.
Vis vedlegget 1062355
Vis vedlegget 1062431
Vis vedlegget 1062432
Vis vedlegget 1062435
Konserten var for meg en stor opplevelse!
Tekstene til Nick Cave er uten side stykket.
Han hadde hele spektrum i sin hule "hÄnd" fra start til slutt.
For en mann og for noen lÄter, Ä ikke minst Mr Cave sin utstrÄling og intensitet pÄ scenen.
Opplevdes som en hit parade fra til Ă„ med den settlisten han kjĂžrte.
MÄ spesielt nevnte lÄta Cinnamon Horses fra den siste skiva!
Kan en lÄt bli stort vakrere tenkte jeg, da fikk selv Espen L en liten tÄre i Þyet der jeg satt nÄr den ble fremfÞrt.
Musikk er fĂžlelser, og der treffer Nick Cave meg mitt i hjertet.
Rett Ă„ slett en magisk kveld
Veldig hyggelig treffe deg igjen CarryKjekt Ă„ mĂžta deg og dine kompisar fĂžr konserten med Nick Cave. Det var 2 timar med god underholdning
Ren flaksGÞyalt at du helt tilfeldig slo opp pÄ den siden
Ja, det er vel den delen av boken som oppsummerer alle de mislykkede prosjekteneGÞyalt at du helt tilfeldig slo opp pÄ den siden
Hei ablJeg legger til noen flere musikkvideoer pÄ youtube.com ;
Does anybody really know what time it is? - Chicago ( leonid and friends)
Superstar - Leonid and friends [ the Carpenders cover]
Fantasy - Leonid and friends [ EW and F cover ]
Elvis Lives : The 25th Anniversary Concert 01 : Opening credits / See See Rider, av Kenny`s Elvis channel
Kenny Rogers - The Gambler, av Kenny Rogers
Mvh
Hei EspenHei abl
Bestandig fint med musikk tips
Men bedre her at du lager en egen trÄd med dette trur jeg nÄr du har sÄ mye godbiter pÄ lager
Da kan jo de som Þnsker gÄ inn i musikk tips trÄden din
Ha ellers en strÄlende dag abl
Synes Espen sitt forslag var helt topp.Hei Espen
Jeg skal ikke legge ut flere musikkvideoer nÄ i trÄden din.
Hvilke av disse musikkvideoene synes du var gode ?
Mvh
Hvis @abl Äpner sin egen trÄd for dette, kan det hende han fÄr mer respons ogsÄ.Synes Espen sitt forslag var helt topp.
Skader aldri med flere trÄder om musikktips.
Hei bluesbreakerHvis @abl Äpner sin egen trÄd for dette, kan det hende han fÄr mer respons ogsÄ.
Dessuten fra flere medlemmer enn Espen. . Hvis ikke det er Þnskelig, sÄ finnes jo muligheten til Ä bruke pm. Mvh
Jeg synes ikke vi skal bruke Espen's personlige trÄd til slike ting, men det er sjÞlsagt opp til Espen.Hei bluesbreaker
Jeg er ikke sikker pÄ om jeg Þnsker Ä Äpne en egen trÄd for dette, og pm er lite aktuellt,
men det ville vÊre fint om Espen og andre lesere kan si om det er noen av disse musikkvideoene de synes er gode eller dÄrlige,
selv om de stÄr her i denne trÄden !