Første second opinion:
Dama kommer hjem fra jobb å må pent plassere rævva i sofan, spiller fra spotify og første låt ut er 1. låta fra One from the heart med Tom Waits & Chrystal Gayle (den med den klirrende mynten), neste er Ham Hocks and Cabbage med Christian McBride, (jeg ser gliset hennes blir større og større og lydvolumet like så).
Da er det Jim Keltner låta fra The sheffield drum & track record sin tur å da detter haka, skvetter og flirer hun om hverandre, jeg avslutter med Billie Jean med Michael Jackson å da får hun bættre mæ gåsehud....
.
Skikkelig morro for oss begge og ekstra artig og betryggende da hun stort sett er mer kritisk/strengere enn meg mtp lyd (tror jeg).
Konklusjonen må være at jeg er på rett vei selv om det må rattes mere eq og lekes mere med delefrekvenser, uansett jæskla artig.
Merker at 2360 bør dempes, høres ut som glassfiberhornet ressonerer ved manndig (les drithøyt) volum å kludrer til detaljer å blir udefinert...
En ting er å lese seg til opplevelser, meninger og påstander på forumet noe annet er å prøve selv, min begrensede erfaring tilsier at: Store horn er overlegne på smekk, detaljer, dynamikk, realisme og start/stopp.
Jeg er glad jeg tok sjansen på å gå denne stien å en STOR takk til (den skyldige delen av) forumet for det