pahf
Hi-Fi freak
Høres ut som en plan!! Vi glemte jo å få hørt på den 20x2 pickupen din, en slik er jo på shortlisten min over nye pickuper
Jo takk ;DRør, masse membranareal, kilometer med vinyl og svingene småtass.. Du har en fin greie på gang!
Eames Lounge chairDen var lækker! Merke?
Dæven! Der hogg det til i sida, gitt. Tror det var et anfall av misunnelseFikk endelig min etterlengtede lyttestol, nydelig design fra 56 og ikke større en den må være.
Meget god å sitte i også
Godt med litt tidlig bursdagsgave til seg selv.
Tidenes nedskalering, bare 15 og 18 tommerI dag har disse små rakkerne nå jobbet i snart 12t i strekk, herlig liten ht og utrolig hvor bra det kan gjøres med bare en 15" (og et par 18" i bakgrunn for å fylle på litt nederst).
Bare å kom det ;DTror jeg bestille ett lyttebesøk i neste uke hvis du er hjemme! Dette er for spennende til å la være!
Bruker de jeg fikk av deg som utgangspunkt, er jo omtrent identisk med det jeg selv har kommet fram til i hornresp, vi kjører en prøverunde med osb først så får vi se om det trengs noen endringer i siste liten.Fått laget gode arbeidstegninger til FLH?
Skjønner at kompakt ikke er tema på loftet ditt...
Skal bli.Hyl ut når du trenger løftehjelp!
Og så får du si ifra om du vil ha hjelp til låven.
Mvh
Kenneth
Ikke dumt. Ja jeg har også simmet litt frem og tilbake, og det ser ut som de dimensjonene er sweetspot hvis du ikke har behov for respons under 80hz.Bruker de jeg fikk av deg som utgangspunkt, er jo omtrent identisk med det jeg selv har kommet fram til i hornresp, vi kjører en prøverunde med osb først så får vi se om det trengs noen endringer i siste liten.
ToppersMelder meg til løfte/bære/se på/kaffetjeneste osv.
Tøft, det må jeg sjekke utNok et hifi-fjøs. Vermin har et slikt, anbefales et besøk dit. Og dette blir sikkert ikke noe dårligere.
Det kan skimtes en låve-vegg bak alt buskaset
Jepp
Håper det, men vil sikkert ta lang tid å få ferdig.Steike for noen kule planer, blir barskt derre
ca 75-600hzHvilket arbeidsområde får du på Flh?
Æ åDette blir bra. Gleder meg til å se hifi'n på plass i låven.
Ca 7.5mHvor mye lengde har du på loftet over? Appropos basshorn...