Pink Floyd har ikke fått spilletid enda Terje Rypdal har jeg det aller meste av, og spiller gjevnt og trutt.ssm skrev:De er mye tøffere uten grillene på.
Har du spillt another brick in the wall enda... ;D HØYT ;D
Mystery man med Terje Rypdal funker og bra....
( vermin har denne om du ikke har den.)
Mvh Espen Saatvedt.
Er egentlig over all forventning dette!ssm skrev:Fantastiske høyttalere om du klarer deg uten de nedre frekvenser som mangler....
Rett i trynet er det i allefall , råskapen kommer virkelig fram-......jeg gleder emg til å høre hva du foretrekker over tid , av disse og Cornwall3
Mvh Espen
Det ER R-Å-T-T også ;Dlakki_luke skrev:Grattis FallenA
Dette ser rått ut.Håper du snart ber inn til en lytteseanse.
Takker for det!Raist skrev:Gratulerer FallenA, detter ser jammen bra ut! Morro at det falt i smak også ;D
Inspisere får du aldri!!gut_man skrev:Gratulerer, som jeg sa på tlf, stikker jeg innom en dag for å inspisere. Han aldri hørt LaScala, så jeg er spent på hvordan de spiller. Var jo aldri helt frelst på Cornwall lyden, men dette er kanskje anderledes? Så får du ta turen over og inspisere dCS og bondebass en dag/kveld.
Bytte seg nedover, gir opp jeg ;D ;DRaist skrev:Hehe ja, her har det blitt mye musikk! AX-Two er noen imponerende småtasser Takker for en særdeles trivelig handel, vi får satse på at det blir en kopp kaffe ved en senere anledning også!
;DJanR skrev:Bytte seg nedover, gir opp jeg ;D ;DRaist skrev:Hehe ja, her har det blitt mye musikk! AX-Two er noen imponerende småtasser Takker for en særdeles trivelig handel, vi får satse på at det blir en kopp kaffe ved en senere anledning også!
/jan
Hehe, jeg må ha misforstått hele greia ;DJanR skrev:Bytte seg nedover, gir opp jeg ;D ;DRaist skrev:Hehe ja, her har det blitt mye musikk! AX-Two er noen imponerende småtasser Takker for en særdeles trivelig handel, vi får satse på at det blir en kopp kaffe ved en senere anledning også!
/jan
Kunne fort vært verreRaist skrev:Hehe, jeg må ha misforstått hele greia ;DJanR skrev:Bytte seg nedover, gir opp jeg ;D ;DRaist skrev:Hehe ja, her har det blitt mye musikk! AX-Two er noen imponerende småtasser Takker for en særdeles trivelig handel, vi får satse på at det blir en kopp kaffe ved en senere anledning også!
/jan
Jepp!Erland skrev:"Form follows function" og det er slik hifi ble bygget før noen fikk det for seg at ledningene skulle legges i symmetriske linjer, avfotograferes og legges ut på nett - eller ennå verre - legges på kretskort
Satser på at det er gjort med kunnskap i bakhodet.Andreas skrev:Kondiser viklet med bomull, høyspenning og effektresistorer i en salig blanding. Håper konstuktøren kan sine saker og at det ikke er brukt linolje også inni der ;D.
Bildet lyver altså?FallenA skrev:Jepp!Erland skrev:"Form follows function" og det er slik hifi ble bygget før noen fikk det for seg at ledningene skulle legges i symmetriske linjer, avfotograferes og legges ut på nett - eller ennå verre - legges på kretskort
Men nå er det faktisk ikke så kaotisk som bildene gir inntrykk av heller.
Hele jobben ser faktisk veldig bra ut
Audiomix skrev:Bildet lyver altså?FallenA skrev:Jepp!Erland skrev:"Form follows function" og det er slik hifi ble bygget før noen fikk det for seg at ledningene skulle legges i symmetriske linjer, avfotograferes og legges ut på nett - eller ennå verre - legges på kretskort
Men nå er det faktisk ikke så kaotisk som bildene gir inntrykk av heller.
Hele jobben ser faktisk veldig bra ut
Tusen takk for det impulseimpulse skrev:Dette er i særklasse de peneste La Scala jeg har sett, Fallen! Og før noen går i taket og mener jeg er blind; sammen med Kit 1 ser opsettet ditt femtitallsfunksjonalistisk og "No nonsense" ut på en ganske...tja..elegant måte, spør du meg. Du vet hva du mangler "to complete the picture"? En Garrard 301 med SME 3012 og SPU, selvfølgelig! ;D
Men dette er jo deilig på en "Mye å ta i, mye å være glad i" måte ;DAudiomix skrev:Joda. Har sett det meste. Jeg mener at det ikke behøver å koste noe mer å bygge HiFi litt ryddig.
Det er ikke snakk om før i tiden eller nå. Håndarbeid har vel aldri vært ensbetydene med kvalitet. Bare med dyrt.
Dette er bygget slik de (ikke HiFi bransjen akkurat) bygde "før i tiden". På 1950 tallet.
Beklager avsporingen.