Enig! jeg ville gått for orange (seriøst)Gago skrev:hvit har jo vært dominerende i noen år nå.
så om ikke så lenge blir hvit det nye furu.
Jasså, du har vært igjennom furuhelvete du også?Gago skrev:hvit har jo vært dominerende i noen år nå.
Haavard skrev:Jasså, du har vært igjennom furuhelvete du også?Gago skrev:hvit har jo vært dominerende i noen år nå.
Håvard
Har tenkt i de baner ja. Stoler vel egentlig på klonenes kong"H" herFosse skrev:Det må da være en lydmessig forskjell på kryssfinér og mdf det er verdt å ta hensyn til.
Men så har jo du rosa stær på øyet også,da.... ;D65finger skrev:Enig! jeg ville gått for orange (seriøst)Gago skrev:hvit har jo vært dominerende i noen år nå.
Grattis enda engang, nesten vanskelig å henge med her etterhvert, burde hengt på "...ER" i slutten på tråd tittelen ;D...FallenA skrev:Da står de brutale beista klare og pakket for forsendelse :-\
Litt vemodig.... men så venter man jo inn noe nytt etterhvert også da
Nå står jeg uten høyttalere i en periode, så jeg må finne på noe annet så ikke abstinensene tar helt overhånd.
;D ;D ;Dom.s skrev:Grattis enda engang, nesten vanskelig å henge med her etterhvert, burde hengt på "...ER" i slutten på tråd tittelen ;D...FallenA skrev:Da står de brutale beista klare og pakket for forsendelse :-\
Litt vemodig.... men så venter man jo inn noe nytt etterhvert også da
Nå står jeg uten høyttalere i en periode, så jeg må finne på noe annet så ikke abstinensene tar helt overhånd.
mvh
Morsomme høyttalere. Ingen tvil om det, men jeg kommer nok ikke til å handle meg noe "ventehøyttalere" i den prisklassen. Får se hva jeg finner påimpulse skrev:Eller Tannoy Autograph mini, kanskje... ;D Det ligger nemlig et sett på børsen.
Bose på stua vettu!gut_man skrev:Rigge opp kinoen din vel da, og Bose høyttalere. Så har du noe å fordrive lange kalde vinderkvelder med Du kan jo alltids ta turen bortom meg og stille noen abstinenser hvis de skulle bli for voldsomme. Når venter du at dine nye høyttalere ankommer?
Sjærsilden har ikke begynt å brenne riktig enda (bortsett fra en sprut med kokende olje fra jerngryta her hjemme tidligere i dag.... AU...). Å prøve litt forskjellig har vært mer spennende enn frustrerende.gut_man skrev:Er i nirvana mht alle sanser jeg det er korrekt det ja. Stakkars mann i skjærsilden uten å vite hvor lenge du må være der. Ja ja, sånn går det når du absolutt skal teste alt som er Spennende prosjekt med de klonene forøvrig. Kanskje en mer passende høyttaler for rommet som du bruker? Har aldri hørt dem forøvrig, men håper å få en sjanse til det når de ankommer hula di..
Voldsomt bra musikk du digger via "hodehøytalere" isåfall ;DFallenA skrev:Høyttalerløs... fæle greier.
Sitter med noe headfi og gjør det beste ut av det
Digger diverse musikk av denne typen........
nyoppdagelse?FallenA skrev:Dette må jeg si faller mer og mer i smak
Jepp... nyoppdagelse.... Og riktig så kult 8)Haavard skrev:nyoppdagelse?FallenA skrev:Dette må jeg si faller mer og mer i smak
ikke helt stuerent for noen dette bandet, mener de er fra israel.
HÅvard
Det kan selvfølgelig godt hende.Haavard skrev:Jeg mistenker deg for å ha vært innom tråden min og rappa den ;D
Håvard
I tillegg til "duppedingser" står musikk ganske sentralt her hjemme. Og sammen med anlegget som fortiden står uten høyttalere så synes jeg det er greit å få frem noe av musikken jeg hører på i hula miAminox skrev:Kan snart flytte tråden til youtube hjørnet ;D
hehe ja go ahead. Tori Amos sin cover likte jegFallenA skrev:I tillegg til "duppedingser" står musikk ganske sentralt her hjemme. Og sammen med anlegget som fortiden står uten høyttalere så synes jeg det er greit å få frem noe av musikken jeg hører på i hula miAminox skrev:Kan snart flytte tråden til youtube hjørnet ;D
Og nå jeg ikke har haifai å vise frem, er det vel greit å komme med noen snutter.... eller hva?! 8)