FallenA`s GIGANTOPPGRADERING

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    HoJ skrev:
    Regner med det blir justering på høyttalerplassering en stund.. De er vel ikke ferdig innspilt ennå?
    Det blir nok noe "finflytting", men jeg tror nok at hovedparameterne er på plass.
    Regner med at Miles III har i overkant av 100t innspilling nå, og har endret seg vesentlig.
    Jeg vet at disse keramiske elementene krever lang innspilling, og det skjer nok endel mtp. oppløsning de neste 2-300 timene.
    Alt i alt er jeg nå meget fornøyd. Etterjusteringene tar vi litt etterhvert ;)

Cuz

Medlem
    Ble medlem
    03.01.2008
    Antall liker
    0
    Fantastisk oppsett, det må jeg virkelig si ;)
    Min drøm^^
    Hvor mye penger har du egentlig brukt på alt tilsammen? :p

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Cuz skrev:
    Fantastisk oppsett, det må jeg virkelig si ;)
    Min drøm^^
    Hvor mye penger har du egentlig brukt på alt tilsammen? :p
    Akkurat passe!! ;)

Takk for det! Jeg er utrolig fornøyd akkurat nå, og har benyttet dagen til å eksperimentere med akustisk avkobling av platespiller og effekttrinn. Må si at resultatet så langt er oppsiktsvekkende. Jeg har benyttet meg av "det berømte" sykkelslangetrikset ;)
    Mellom to Lack bordplater har jeg lagt en 20" sykkelslange, og pumpet den halvfull med luft.
    Resultatet er en utrolig forbedring i bassområdet. Alt er mye strammere, og mer definert. Det kan virke som alt er litt mer avbalansert, og spiller meget avslappet. skal spille slik noen dager nå og se det an. Det ser ihvertfall pent ut da slangene ikke synes :p
    Var vel egentlig Base plattformer jeg skulle ha, men de flyter ikke akkurat over på bruktmarkedet om dagen, så da får man improvisere ;D

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Litt flere inntrykk....
    Jeg har spilt noen timer hver dag, og hører tingene falle på plass litt etter litt.
    I mitt lille rom får de nok ikke utfolde seg slik de bør, og etterhvert også SKAL, men det spiller så fantastisk oppløst at jeg har gåsehud hver gang jeg setter på en plate. Lydbildet brer seg langt ut på siden av høyttalerne, og videre inn i rommet ved siden av (veggene forsvinner). Dybden er også fenomenal. De som mener at en ikke kan oppleve lyd utenfor ytterkanten av høyttalerne bør komme på besøk her hos meg nå ;)
    Fremdeles endel å hente i mellomtone og diskant. Litt hardhet i øvre mellomtone er det enda, men jeg tilskriver dette de uinnspilte elementene. Bassen er stram og tørr, og spiller dypt. Jeg blir overrasket gang på gang av det slammet som disse høyttalerne avgir på tross av sin beskjedne elementstørrelse.
    Må prøve å få lokket noen av de lokale "gull ørene" hit en dag i nær fremtid, da jeg føler at jeg må ha noe feedback mtp. plassering og slikt. (hint hint ;))
    Lytte trettheten er ikke tilstedeværende overhodet, og jeg griper meg i at tiden går fryktelig fort i lytteposisjon.

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Tingene begynner å løsne her nå. Mellomtonen er magisk, bassen sparker, spiller dypt, og er tørr og fin. Diskanten fremstår som silkemykt, og krydrer lyden med et behagelig "støv" :)
    Jeg har prøvd litt forskjellige rør i cd spilleren for å få denne til å prestere optimalt. Balansegangen mellom være en typisk rørkonstruksjon, og en eksplosiv dynamikk bombe er hårfin. Feil rør høres med en gang du flott ut, men nåe en har lyttet litt kommer det frem at det enten manglet oppløsning i toppen, eller i bunn. Dette og at jeg har muligheten til å justere gain med volumkontroll gjør at det er enkelt å rote seg ut på viddene.
    Kobinasjonen som inntil nylig fungerte best, og som gav best oppløsning i hele frekvensområdet har vært Mullard/Valvo. Godt oppløst, men allikevel en tanke varmt og mørkt i forhold til vinylriggen som jeg sammenligner med.
    Her om dagen kom gut_man på besøk med noen rør som han har hamstret mtp. å bruke hjemme hos seg selv med tid og stunder.
    Originale Tesla fra 60 tallet (ikke JJ). Vi puttet de i, og de fremstod de første 10 minuttene som ulne, og litt daffe, men så begynte det jammen å skje ting. Lydbildet åpnet seg, dynamikken var utrolig flott, bassen og slammet var fantastisk, og oppløsingen oppover var på nivå med vinylriggen min.
    De var faktisk så bra rett ut av esken, at de ble stående her å spille i påvente at mine egne rør (som jeg bestillte samme dag) skal komme. Nå etter 3 døgn tror jeg de nærmer seg innspillte, og cd spilleren spiller så det er en nytelse. Og står IMO ikke tilbake noe særlig fra vinylriggen. Når det er sagt, VINYL ER VINYL ;) og fremdeles min prioriterte kilde for godlyd!

H

hordasped

Gjest
    Heisann Fallen

Det skulle for lenge siden vært en Gratulasjon fra min side med det jeg kaller for en av,viss den ikke er det,den fineste finish ut fra bilder(sikkert bedre "Live)
    høyttaler jeg har sett på lenge,og står viss heller ikke tilbake når det gjelder musikk formidling.

Grattis Fallen

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    ACTIVE skrev:
    Heisann Fallen

Det skulle for lenge siden vært en Gratulasjon fra min side med det jeg kaller for en av,viss den ikke er det,den fineste finish ut fra bilder(sikkert bedre "Live)
    høyttaler jeg har sett på lenge,og står viss heller ikke tilbake når det gjelder musikk formidling.

Grattis Fallen
    Takk for det ACTIVE!
    Høyttalerne er som smykker, og uansett hva jeg prøver, så greier jeg ikke å fange deres fabelaktige fremtoning på bilde ;) Og de spiller så vakkert at man nesten sitter med tårer i øynene ;) (var jeg flink til å skryte av sakene mine nå eller?! ;D)

H

hordasped

Gjest
    JA,men fullstendig godtatt,De er noen smykker,bare for å fremheve litt..... ;D

KHH

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Antall liker
    18
    Hva har så skjedd den siste måneden.?
    Har det bare blitt spilt plater med full nytelse eller har det skjedd saker og ting hos deg.?

Mvh
    Kjell

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Man spiller plater og nyter!
    Det er ikke gjort noe nytt annet enn å jobbe litt med plassering og akustikk.
    Disse Marten Miles III krever litt mer i så henseende enn hva Gradientene gjorde.
    Ellers så hadde vi oss en liten åpenbaring over hvor bra Giant kabelen er, og det føltes godt i min sjel når selv Jorma No.1 biwire kom til kort ;) (Jorma manglet oppsiktsvekkende mye i de nederste oktavene)
    Et lite tweak kalt Bybee justerte Giant opp i en annen divisjon, og dermed fikk jeg meg jammen enda en åpenbaring ;)

Vi hadde nettopp en helkveld her hjemme..... Den kan du lese om her:
    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,21267.0/all.html

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Den siste tidens begivenheter, og erfaringer bla. med disse mye omtalte Bybee filtrene, og en masse greier med Kvante Fysikk osv. (som for å være helt ærlig går helt over hodet på meg, og interesserer meg mindre), har ørene mine detektert seriøse virkninger av disse filtrene. Så mye synes jeg denne virkningen gjorde i både mitt eget, og i gut_mans eminente oppsett, at jeg vil teste dette litt mer inngående. Jeg har vært så heldig å fått tak i filtre til alle elementene mine, og skal nå til å integrere i høyttaler. Jorma og Marten er konsultert. Dette blir morro!
    Bybee "Gold" skal monteres på diskanten, og vanlige "Large" Bybees på resten.

Hvordan blir dette da tro?! Time vil sjåw ;D

Hva vi erfarte med Bybee, BM Giant, og Jorma No.1, kan bla leses her:
    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,22047.msg418670.html#msg418670
    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,21267.0/all.html
    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,21770.0/all.html

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Etter å ha gått og tenkt så jeg har fått vondt i hodet, har jeg nå bestemt meg for å selge rubbel og bit i anlegget mitt. Årsak forventet lite tid, og andre prioriteringer nå når det er på vei et nytt familiemedlem.
    Utsiktene mine for å drive med dette i den skala jeg har gjort frem til i dag, finner jeg meget redusert, og jeg gleder meg over å heller bruke tid på familie.

Dermed går alt jeg eier og har av HiFi klenodier til en som kan gi dem et godt hjem.

EAR 890, Tim de Paravicinis mesterverk som yter 2x70w klasse A, og er kraftig nok til å drive det meste.
    http://www.stereophile.com/tubepoweramps/404ear/

EAR 864, enda et av TdPs mesterverk en pre og en RIAA i verdensklasse.
    http://www.positive-feedback.com/Issue6/ear864.htm

EAR Acute cd spiller, fremdeles en av TdPs fantastiske kreasjoner.
    http://www.positive-feedback.com/Issue27/acute.htm

Marten Miles III, fantastiske høyttalere , med Thiel&Partner elementer fra høyttalerkonstruktøren Mårten Design.
    http://www.marten.se/

Opera Reference LP1.0, med Airtech MG-1 luftbåren tangential arm, luftpumpe, 1 vanlig armrør, og et "ultra slide" armrør, selges sammen med Grado Statement Reference Pickup retippet med s1 nål av Van den Hul.

Etterhvert som jeg får kjøpere på godsakene legges også ut fullt oppsett med Black Magic Giant HT kabler, Giant jumpere, , samt BM Revelation signalkabler.

Vurderer også etterhvert å selge perlen i vinylverdenen min, en Van den Hul Frog. Vi får se etterhvert.

Gjør vel egentlig dette med veldig tungt hjerte, men jeg føler for at tiden er moden nå :'(

A

aair

Gjest
    FallenA skrev:
    Årsak forventet lite tid, og andre prioriteringer nå når det er på vei et nytt familiemedlem.
    Snakk om enda en gigantoppgradering altså ;D Gratulerer så mye. Selv ville jeg nok ha angret på en slik avgjørelse i ettertid. Er selv småbarnspappa og synes det er gull verdt å sette seg ned etter leggetid for å koble ut med musikk. Men dette blir vel å helle malurt i begeret ;D Skjønner at dette ikke er en lett avgjørelse så du får ha lykke til ;)

Knut

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Takk for det!
    Det er helt riktig ingen enkel avgjørelse, og jeg fikk nesten kjeft av min kone for å finne på noe slik, men jeg synes at det kan bli litt mye egotripp med denne hobbyen av og til, og ønsker i så måte og nullstille meg. Jeg tenker slik at jeg har all musikken min fremdeles, og anlegget tar jeg som en utfordring når jeg finner ut at det er på tide å begynne på ny ;)

KHH

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Antall liker
    18
    Utrolig trist å lese at du må ofre anlegget som du har jobbet så leng med, lagt ned ekstremt masse jobb i for å få det til å spille slik du ønsker.! :-[
    Du har jo vært i lykkerus i lenger tid, så jeg trodde aldri i verden at dette skulle bli solgt de første årene.!

Men samtidig så er det utrolig hyggelig å lese at du skal bli far :D
    Er dette ditt første barn.?
    Du har masse godt å oppleve i tiden fremover, ta meget godt vare på den tiden.!
    Barn er en livsstil som hverfall jeg setter umåtelig stor pris på.!
    Hi-Fi er bare en simpel hobby i forhold ;)
    Kjell

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Rotekroken skrev:
    Utrolig trist å lese at du må ofre anlegget som du har jobbet så leng med, lagt ned ekstremt masse jobb i for å få det til å spille slik du ønsker.! :-[
    Du har jo vært i lykkerus i lenger tid, så jeg trodde aldri i verden at dette skulle bli solgt de første årene.!

Men samtidig så er det utrolig hyggelig å lese at du skal bli far :D
    Er dette ditt første barn.?
    Du har masse godt å oppleve i tiden fremover, ta meget godt vare på den tiden.!
    Barn er en livsstil som hverfall jeg setter umåtelig stor pris på.!
    Hi-Fi er bare en simpel hobby i forhold ;)
    Kjell
    Det er ganske riktig vårt første barn, og jeg gleder meg veldig. Det er også veldig lenge til termin, men jeg føler at det blir ikke enklere å gi slipp på anlegget om jeg venter, og har derfor gått noen seriøse runder med meg selv på dette. At jeg er i lykkerus over anlegget er ikke å overdrive det heller, det spiller aldeles fortreffelig, men jeg føler at jeg må legge dette tilside en stund, og prioritere det som betyr aller mest. HiFi er jo lett å skaffe seg på ny, og hvem vet, kanskje jeg tar "skikkelig i" neste gang ;D (flåsete)

Og som du sier... "Hi-Fi er bare en simpel hobby...."

Men vanskelig avgjørelse.... JA, det var det ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Grattis!

Men jeg ville nå sagt ja takk begge deler til barn og hifi. Hør litt på kona di du, og trekk tilbake annonsene. ;) ;)

For min del er det motsatt, et kappløp i å få kjøpt større og tyngre høytalere, under påskudd av at de er mer barnevennlige og veltesikre....... ;D ;D ;D

Litt det samme med fiskeutstyr. Hamstrer på harde livet, fordi jeg tror det blir verre senere. ::) ::)

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.395
    Torget vurderinger
    12
    SJOKK!!!

Gratulerer med forestående familieforøkelse uansett. Jeg er glad jeg fikk høre det før du fant på dette. Og velkommen tilbake senere.....

Holmium

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Helt feil rekkefølge FallenA. Man skal ikke skyndte seg å selge, men skyndte seg å oppgradere før barnet kommer. Mens man ennå kan ta seg råd til det. ;D

Trekk annonsen, du kommer til å angre. :)

niels

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Antall liker
    1.338
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Det er ditt valg, men jeg ville IKKE gjøre dette! Du kommer garantert til å angre.
    Hifi er absolutt ikke bare en simpel hobby, er konas samling på sko og klær en simpel hobby også da ?
    Jeg måtte selge alt jeg eide fordi vi måtte flytte i en liten leilighet men der går knapt en dag hvor jeg ikke savner min Micro Seiki, min Tandberg TPT 3001A, min Nakamichi, min Sony D50 crt projektor, mitt store lerret, alle mine vinylplater osv osv., og jeg savner mest av alt KOSEN.

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Nå sitter jeg med en nyåpnet øl, og er lettere skjelven etter avgjørelsen, og også litt lettet over at jeg faktisk har tatt skrittet. Det er absolutt ingenting i veien for senere anskaffelser. Lytterom har jeg, og slik jeg ser det, så gir det meg en ypperlig anledning til å komme tilbake til gamle hobbyer, samt å planlegge neste krumspring om noen år. Og så kan jeg jo vie meg til "off topic" her på sentralen i en periode ;D

KnB

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    108
    Torget vurderinger
    2
    Har gjort det samme pga flytting etc.. men savnet ble for stort så jeg havnet på kjøret igjen ;D

Birdman

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Antall liker
    10
    GRATULERER!!! & KONDOLERER!!!

IKKE SELG!!!

Mvh. Frank

Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Du verden...Fallen Angel indeed! Kondolerer...evt tenk gjennom dette grundig en gang til....

O.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Må vel døpe om tråden til "GIGANTISK NEDGRADERING" nå da... :D...Men et fullt ut forstålig sprang å ta når ting er som de er...Lykke til og velkommen tilbake når tiden er inne for det... :)

Anfield

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.09.2004
    Antall liker
    42
    Synes i likhet med andre at det er synd at du tar dette skrittet og selger det som tydeligvis har betydd, og kanskje fremdeles betyr, mye for deg under påskudd av at du ikke vil få tid til å nyte anlegget ditt før du faktisk har blitt pappa. Husker jeg gjorde de samme tankene selv når jeg skulle bli far første gang, men jeg er sjeleglad for at jeg beholdt alt. Jeg får riktignok ikke brukt anlegget like mye/ofte som før jeg ble pappa, men når jeg nå først får tid til å bruke det setter jeg bare enda mer pris på det.

Om det skulle skyldes andre motiver som f.eks økonomi eller plassproblemer (lytterom til barnerom)er saken litt annerledes.

Uansett, jeg er trist på dine vegne men også glad for at du nå får oppleve gleden med barn, en av de virkelig store gledene i livet. En virkelig berikelse som gir livet en ny dimensjon.

Lykke til...

R

Rolf_Da!

Gjest
    Det er stort å bli far, gratulerer med det!

Men dette er en sjukdom du har, hvor medisinen er hifi.
    Du blir ikke frisk, men kan holde det i sjakk med riktige doser medisin.

Selger du nå, så må du tilbake før eller senere.

R

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    27.808
    Torget vurderinger
    27
    Har ikke barnet en mor?

Må først få gratulere med nyervervelsen, men samtidig slenge meg på anbefalingen om å beholde anlegget. Det kommer stunder hvor du vil få være alene, trolig færre, men ikke mindre verdsatt, dessuten vil du få mer tid etterhvert. Å selge gir deg ikke nødvendigvis mer tid, bare litt mer penger, og det er jo som alle vet ikke det viktigste for lykken.

Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Fallen Angel, med mindre du står til knærne i kokain-gjeld, har spilt poker med folk du burde holdt deg unna, eller har vært litt for frisk på subprime markedet i USA i det siste....så bør du ikke selge! Til sammenligning, i disse dager får jeg barn nummer 3 på litt over ett år, på samme året har jeg kjøpt hus, flyttet familien fra øst til vest, solgt leilighet i Oslo, jobbet med norges største fusjon/integrasjon, jobbet frem internasjonale strategier, rullet ut kampanjer i 4 land, lagt jentene hver kveld etc etc. Har jeg sluttet å kose meg med musikk? Nei! Skal ikke si at jeg sitter like mye som før, men musikken surrer og går når jeg er hjemme, og jeg sitter ofte i "lytteposisjon" på kvelden når roen senker seg...og koser meg! Som nå...;D Så...ikke selg!

Og ja - lykke til! Det er fantastisk morsomt med barn!

O.

B

break_out

Gjest
    Får først gratulere deg med graviditeten, jeg har selv to småtasser så jeg vet du har mye kjekt i vente.

Men vil mene at vi to må være i total motfase når det gjelder din reaksjon med å selge utstyret ditt. Min yngste er nå tre måneder og jeg er nå på hell med mine oppgraderinger, men i graviditeten så hadde jeg full rulle på nye ervervelser på hififronten. Det samme skjedde i samme periode med vårt første barn. Grunnen til dette er at en må ha ting å bedrive tiden med hjemme i denne ”venteperioden”. Du vil gå på veggene om du ikke har inne hobbyer å leke med.

Men vi er alle forskjellige og dersom du tror dette funker best for deg.... ja så er det vel sånn.

O

om.s

Gjest
    Gratulerer med kommende fam forøkelse ;D .....men ai ai for å selge ut anlegget, må nok si jeg holder litt med de som fraråder salg, er man bitt ordentlig engang så er det vel i blodet på en, og tilbakefall forekommer veldig ofte, men med respekt for valget ditt så får man ønske lykke til videre ;D .....

mvh

mls

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.11.2007
    Antall liker
    27
    Vel, når hverdagen kommer etter fødselen, for det vil den, så vil musikken og anlegget være en kjærkommen måte å koble av på. Det er lite som betyr mer enn barna når de er kommet til verden. Men å være far (og mor) betyr ikke at man ikke har råd til litt tid for seg selv. Lytt til kona di (og anlegget........). :)

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.395
    Torget vurderinger
    12
    Jeg har 3 unger og det var aldri noe tema å selge. Bruken varierte, men anlegget var tilgjengelig hele tiden. Sett prisen høyt så slipper du å selge selv om det er til salgs.....

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Trondmeg skrev:
    Jeg har 3 unger og det var aldri noe tema å selge. Bruken varierte, men anlegget var tilgjengelig hele tiden. Sett prisen høyt så slipper du å selge selv om det er til salgs.....
    Den her går jeg for også!
    Sett opp prisen, og si du ikke får solgt det ;D

Men gratulerer med den framtidige familieforøkelsen FallenA!

Mvh

O

OldBoy

Gjest
    Gratulerer med familieforøkelsen!

Jeg har vært med på tre familieforøkelser selv, riktignok for rundt 30 år siden, men beholdt heldigvis hi-fi-anlegget og interessen for musikk.

Små barn i huset er alltid en utfordring. De mest kritiske periodene var da de små begynte å bli mobile, og skulle klå på alt mulig, og så noen år senere da de begynte å invitere sine venner til innendørs sisten og slåssing i stua. Men det gikk bra til slutt, og innimellom var det alltid tid til å spille litt musikk og å kose seg med hobbyen.

Er man riktig heldig, slik jeg var, fatter de små interesse for musikk og hi-fi, og blir like ihuga entusiaster som sitt opphav, og da har man en interesse som forsterker båndene mellom generasjonene.

Jeg skjønner jo at det kan være fristende, og kanskje også nødvendig, å nedgradere. Men å kutte ut hi-fi helt.....Jeg vet ikke, jeg.

Men enhver må, som FallenA også har gjort, gjøre sine egne valg.

Vel, vel....Lykke til igjen med familieforøkelsen! Og med hi-fi'en!

:) :) :)

ivar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.10.2004
    Antall liker
    1
    nei ikke gjør det, ikke gjør det nå som alle andre ser det.

De lillos må til her.
    Jeg spurte faktisk her på sentralen rundt samme emne for en liten tid tilbake, og fikk råd i ensidig retning. IKKE SELG!

Jeg kom inn på bedre tanker, selv om at jeg har 2 små, den tredje kommer ikke (om privatklinikken har gjort jobben sin) og det blir ikke hørt mye musikk akkurat nå.

MEN, innimellom får jeg vridd på litt. Du og du så godt det er!

Dine innlegg og ditt anlegg er et fryd for både øyne og øre (har hørt høyttalerne), fallenA.
    Du går på en smell om noen år, når du skal til igjen.

By all means, det er DU som bestemmer, men lytt litt til den gemene hop. Det gjorde jeg!

edit: henger meg på pks, legg til et par 0'er på prisen, da får du ikke solgt noe, og har det klart! :)

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    993
    Trondmeg skrev:

Kan bare skilte en av sorten her, men ellers samme erfaring! (Altså aldri tema å selge). Kan på det nærmeste garantere abstines i tilfelle salg. Enig med de som diagnostiserer denne galskapen på linje med noen enda mindre hyggelige, relativt uhelbredelig ,psykiske lidelser ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn