Du er kronisk ;DFallenA skrev:I morgen skal jeg jaggu ut på tur igjen. 8)
Ser den.FallenA skrev:Men jeg synes at det artigste er å treffe og bli kjent med mannen bak nicket
Og så er det svært lærerikt å oppleve de forskjellige tilnærmingene til godlyden, og prioriteringenesom folk tross alt har gjort.
Støttes, oh yes!JanR skrev:(-) takk for at du deler det her med oss. Blir satt meget stor pris på
Dette er kloke ord, og noe den enkelte bør ta med seg på sin egen hifi reise, at vi alle prioriterer og kanskje foredrar det hele ulikt, mye mer givende og hyggelig fremfor å ri sine egne kjepphester til man får fliser i ræva.FallenA skrev:Og så er det svært lærerikt å oppleve de forskjellige tilnærmingene til godlyden, og prioriteringene som folk tross alt har gjort
FallenA skrev:Back on track!!
Musikken......
Se der var jo du ogsåPye skrev:Hyggelig å ha deg på besøk! Du er hjertelig velkommen tilbake hvis du har veiene forbi!
Takk for skryt FosseFosse skrev:Mengder av spennende anlegg, glimrende bilder og stor fortellerglede, mange takk FallenA.
Ser ut som att allt blev uppklarat.Jan_I skrev:Når det kom bilder i slik vinkel,så ser jeg jo at det står "avstivere" ned fra denne ringen ,som er skrudd fast (trodde det var utfresing i armbaserøret på det første bildet
Så nesten ut som den bare svevde i tomme lufta.
ja ja , sånn er det når en ikke ser flere ganger på bildet.
Takker for oppklaring FallenA
Mvh Jan I
Jupp dette ble oppklart ja.Karlsson skrev:Ser ut som att allt blev uppklarat.Jan_I skrev:Når det kom bilder i slik vinkel,så ser jeg jo at det står "avstivere" ned fra denne ringen ,som er skrudd fast (trodde det var utfresing i armbaserøret på det første bildet
Mvh Jan I
Armen sitter gott i dom två svarta spacerna.
Mvh
Olof
Hej Jan,Jan_I skrev:Jupp dette ble oppklart ja.Karlsson skrev:Ser ut som att allt blev uppklarat.Jan_I skrev:Når det kom bilder i slik vinkel,så ser jeg jo at det står "avstivere" ned fra denne ringen ,som er skrudd fast (trodde det var utfresing i armbaserøret på det første bildet
Mvh Jan I
Mvh
Olof
Hvilken arm er det du har?
Og vet du om denne AN pickupen er gjort noe med i forhold til den "originale" ?
( en ser jo hvorfra huset kommer fra ihvertfall)
Forøvrig en superflott spiller du har Olof
Mvh Jan I
Takker for svar.Karlsson skrev:Hej Jan,Jan_I skrev:Jupp dette ble oppklart ja.Karlsson skrev:Ser ut som att allt blev uppklarat.Jan_I skrev:Når det kom bilder i slik vinkel,så ser jeg jo at det står "avstivere" ned fra denne ringen ,som er skrudd fast (trodde det var utfresing i armbaserøret på det første bildet
Mvh Jan I
Mvh
Olof
Hvilken arm er det du har?
Og vet du om denne AN pickupen er gjort noe med i forhold til den "originale" ?
( en ser jo hvorfra huset kommer fra ihvertfall)
Forøvrig en superflott spiller du har Olof
Mvh Jan I
Nej det är en helt standard A-N IQ3.
Blanda annat samma nål och nålrör i den som i dom dyrare A-N MC PU (mod från A-N).
Spelar inte tokigt alls.
Drevet spelar mycket bra. 3st shunt PSU med B-G till 5V och 9V till CD Pro.
Och en tent power till tent clock.
Mvh
Olof
Ps. Och arm ja. Det är en Nottingham Interspace arm.
Der var det mye godismusikk imoFallenA skrev:Back on track!!
Musikken......
Ser ut som om det er en lett modifisert goldring ja ,etter hva det står her:Karlsson skrev:Är säkert kund specad. Men som jag förstått det står A-N för montering av nål/nålrör.
Men skall inte säga för mycket i den saken.
Mvh
Olof