Bassport under, stativer fra Øyvind, bedre høytalerterminalerBilde kommer
Bassport under, stativer fra Øyvind, bedre høytalerterminalerBilde kommer
Ja, absolutt. På sikt kan det være en bedre streamer er aktuell, men WiiM+ er veldig bra, og mer arbeid med plassering kan hjelpe, men det haster ikke. Nå skal jeg spille over tid for å bli bedre kjent med oppsettet. Høytalerne har et veldig stort potensial!Det gleder meg at de spiller til din forventning og tilfredshet
Takk for det rorresRett og slett nydelige høyttalere
Koselig å høre at du trives med fantorangeneNår disse dukket opp i området var det ikke noe å lure på! Har med glede fulgt diverse byggetråder ifra @inselwind der han til stadighet har tatt ifra meg all selvtillit om å bygge selv. Å med det rette, for fytti €%#@ for en kvalitet å finish skikkelig nyforelsket!! Pink Floyd på bånn guffe på den lille cayin ikveld til ungenes store fortvilelse igjen, du er rå @inselwind Vis vedlegget 1073712
Gratulererflotte høyttalere.Når disse dukket opp i området var det ikke noe å lure på! Har med glede fulgt diverse byggetråder ifra @inselwind der han til stadighet har tatt ifra meg all selvtillit om å bygge selv. Å med det rette, for fytti €%#@ for en kvalitet å finish skikkelig nyforelsket!! Pink Floyd på bånn guffe på den lille cayin ikveld til ungenes store fortvilelse igjen, du er rå @inselwind Vis vedlegget 1073712
Nei, jeg tenkte da å eventuelt bruke et passende filter, for eksempel slik det er i kitet til A26.Da kan du ikke bruke Fantorangen- filteret.