Blei knall detta der brodersen.Går seg til
Vis vedlegget 654813
Tenkte å lage ei DiY-løsning på understell her, men må få ferdig noen prosjekter først...Ble veldig fint, nå må du kjøpe understell til bålpanna.
Veldig kjekt å kunne trille den rundt på verandaen, samtidig som du beskytter treverket mot glør. Har på min.
Kan bli farlig varmt under de.
Ja, får tro det.Bare det hold mainbiske og strie geitebukker unna, så er det greit Farsan hadde likt det der
Og nå ser jeg jo hvor du bor..Kapping av deler
Vis vedlegget 654193
Veldig kjekk, disse hulprofilene. 30mm passer i 40mm, som passer i 50mm, som passer i 60mm - osv
Johan-Kr
Men det er dessverre feil, porten skal hvile på/ved nedre hengsel for att porten ikke skal sige.Ser en del ferdiglaga hageporter som veldig tydelig har skråstaget akkurat samme vei som denne.
Johan-Kr
I byen her kan man få seg noen overraskelser i eldre hus..Nå er det vel tomt for både geitebukker og andre dyr i området, så det går nok ikke mange år før du trenger GPS for å finne fram i marka.... ellers har jeg nok blanda erfaring med spikring på gamle bygg.... mulig spiker var billigere før i tida, men enkelte ganger har jeg lurt på om de fikk spiker gratis....
Men den justerskruen på venstre klokke, er det for å balansere trykket ??