baluba skrev:

;D
Jobbet meg igjennom diverse fra
Midtfyns Bryghus i går, virkelig godt øl som kan anbefales!
Hvis noen forøvrig snubler innom Odense, DK, så er stedet
Carlsens Kvarter et obligatorisk stoppested.. Ellers var det også et lite stopp innom et av byens electronica/tech-trance steder, for litt svett spastisk utagering, innen kveldens heldige slutt som inkluderte pizzaslice-fyllemat og #45...

Herlig!
Bladet er meget bra! Det er bare å glede seg til det dukker opp i postkassene.. Har brukt dagen i dag på å dagdrømme om Sasha (høyttaleren, ikke mannen...)
torem skrev:
ceroxol: Du må da være usedvanlig tidlig ut med dette nummeret. Ikke en gang hjemmesidene til Fidelity nevner noe #45. For øvrig imponerende at du klarte å lese bladet på sengekanten. Jeg ville ha slitt litt
Ble selv ganske så overrasket når jeg fant bladet. Er nok en heldig kombinasjon av at postvesenet her i Dk er usedvanlig raske og at det er postutlevering 1.mai i Dk...eller så er jeg bare Fidelity-VIP, uten å vite det selv..

Har opplevd flere ganger å få bladet veldig tidlig (også Stereophile), så det er nok Post DK som er den "skyldige". Ellers kunne jeg ikke gå til sengs uten å ha lest om Ayre, Weiss og WA Sasha - kanskje litt bekymret for at min etterfølgende REM søvn skulle styre drømmene inn mot mannen Sasha (Googlet både høyttaler og mann), men jeg har kommet meg gjennom natten uten varige mén. Nå består dagen av triaden horisontal stilling på sofa'n, god musikk og #45 - anbefales.

Gled dere, #45 er bra!