Fullt mogleg at nokon allereie har posta denne på eit tidlegare tidspunkt her i tråden, men http://machinadynamica.com/machina60.htm er noko av det galnaste eg har vore borti. Er så ille at eg er i tvil på om det er ein parodi eller ikkje.
|
Jeg linket til machina dynamica i innleg #2 i denne tråden. Det er ikke godt å si om det er en spøk til de audiofiles bekostning eller om det er ment å være "seriøst". De har dog holdt på ei stund, og noen betaler for å holde hjemmesiden oppe.Fullt mogleg at nokon allereie har posta denne på eit tidlegare tidspunkt her i tråden, men http://machinadynamica.com/machina60.htm er noko av det galnaste eg har vore borti. Er så ille at eg er i tvil på om det er ein parodi eller ikkje.
Er vel en grei karakteristikk på de fleste audiofile produkter?Det er ikke godt å si om det er en spøk til de audiofiles bekostning eller om det er ment å være "seriøst".
Holder det med å se en film på Youtube om en som har snakket med en som kjenner en som har testet?Nåde den som kritserer Audiophile Wireless Routers uten selv ha lyttet! Da kan du ikke taes seriøst på et hififorum.
Jeg tror produsenten sa at lyden ble 63% bedre med den Wi-Fi dingsenYouTube, selvsagt! Facebook like så.
nahh.... tror vi skal be produsenten om måledata som viser hvor mye bedre audio man får for pengene sine. Om slikt mangler tror jeg vi skal være skeptisk til at en ny kondensator og krystall gjør bedre i et dataprodukt med protokoller som reklokkes og ompakkes mange mange ganger før det leveres våre DAC.
ADD-Powr, or Algorithm Digital Defined Power, is an approach to improve the musical integrity of audio systems by generating external audio harmonic signal energy and directing that energy to resonate with audio signals. Based upon principles of the Fourier harmonic series, resonance, and electromagnetics, the Symphony Pro PS-1 harmonic resonator will increase the performance of any audio system. GUARANTEED! |
• Advanced algorithm harmonic resonator with 10 energy antenna coils • Simple plug 'n play installation • Multiple units intensify the effect • Compatible with most AC related power conditioners/filters • Boost audio signal strength signal-to-noise (S/N) by 0.25 -0.5 dB • Improves the quality of video signals and video systems • New! Includes medical grade external power supply w/DC adapter • 10' wire antenna |
Hva skjer med at mange "high-end" produsenter reklamerer for medical grade? Har NASA startet å saksøkt de for å oppgi space grade?ADD - Algorithm Digital Defined Power; harmonisk resonator som garantert vil øke ytelsen til anlegget.
Ser veldig merkelig ut - men for alt jeg vet virker som bare rakkern, øker S/N forholdet med minst 0,25 dB, og de ter vel (nesten) hørbart?
Det han oppgir som årsak til at han finner 3 skruer bedre enn 6 er jo forsåvidt helt riktig. Den han unngår å si at det egentlige problemet er at basked for elementet er for pinglet konstruert. Premissene for denne konstruksjonen er en fleksibel kobling til kabinettet. Altså at elementet kan bevege seg fritt i en myk pakning. For at dette skal fungere behøves det et kjent forhold på bevegelig masse og vekten av basket med magnet (som ser noe pinglet ut spør du meg)Ikke helt i Over the top gata, men sjekk ut fra 3.30. Lyden blir bedre med elementene montert med 3 skruer ifølge Ole.
Kun fantasien som setter begrensninger..Hvor bra kan en interconnect bli?
High Fidelity Cables Pro Elite RCA Interconnects 3M | Interconnects
High Fidelity Cables Pro Elite RCA Interconnects 3M for sale. A set of Demo Pro Elite RCA interconnects from our reference system. Our top of the line Professional Elite RCA Interconnects. In the world of High-End Audio, you will find a complicated mix of eli...www.audiogon.com
Det er ingen verdens ting der som har noe med signaloverføring å gjøre. Fantasi, men på syre. Rett ut av Spinal Tap, audiophile edition.The goal here was to go BIGGER. We’re not talking a little bit bigger, a LOT BIGGER! Even in comparison to our own cable offerings, the difference is obvious. Compare a Pro to a Reveal you can see a huge difference but set anything else alongside and pro Elite you see ridiculous!
In our other cable lines, the magnetic force is measured in pounds or even hundreds of pounds. The pro elite is measured in tons, in every cable we build. Yes, we do offer a SPDIF cable! it’s not a practical idea but we offered just in case. This cable delivers over 2.3 tons of energy magnetically!
The power cord and power conditioner rally in at 6.69 tons of total magnetic force. There is nothing subtle about these cables. You’ve probably read that our cables are not actually cables, the pro elite sets us apart so much so I don’t think anyone could call this a cable, it’s pure art!
Visually the Prop Elite is STUNNING. To HEAR what the what the Pro Elite does to and Audio System Is BREATHTAKING. Bigger is in fact better.
Når man ikke kjenner til Tesla som annet enn et bilmerke?Når begynte vi å oppgi magnetisk energi i tonn?
Når begynte vi å oppgi magnetisk energi i tonn?
Er det torsdag allerede? Og inneklemt i morgen? Også helg! Jippi! Da skal jeg slappe av og kose meg, og det siste jeg skal gjøre er å sjekke kalenderen.- og da på en torsdag!![]()
![]()