I
Ikke33206
Gjest
Spørsmålet er: Funka den grønne tusjen
Jotakk den fungerte meget bra på mange CD plater, men ikke slik vi først troddeSpørsmålet er: Funka den grønne tusjen
NeiSpørsmålet er: Funka den grønne tusjen
Hadde lyst på ein slik grøn tusj, men eg fekk ikkje tak i. Dessutan er det usikkert om det verkar på vinylplater (mitt yndlingsmedium)Nei
...men det er morsomt hvordan en dings som fikk masse oppmerksomhet og lovprisninger fra gullører nå er nesten glemt. Hva skjedde? Sluttet den å virke? Gikk det opp for gullørene at det var bare tull? Tjente de for lite på den fordi prisen var for lav i forhold til markedsføringsbudsjettet? Eller er det rett og slett sånn at kundegrunnlaget er mer ute etter noe nytt og spennende enn noe som virker?
Det virket ikke på CD så hvorfor skulle det ikke ikke virke på LP?Hadde lyst på ein slik grøn tusj, men eg fekk ikkje tak i. Dessutan er det usikkert om det verkar på vinylplater (mitt yndlingsmedium)
Der skal denne brukesPå pluggen til ethernet-kabelen da, eller?
Bare hvis den brukes på selve laseren. Det gir veldig lavt støygulv. Faktisk ikke lyd i det hele tatt.Prøv svart tusj -den virker.
Jeg har allerede grønne øyne. Deet virker ikke.Lurer på å fargelegge øyrene.
providing a massive improvement over standard issue, mass-produced, low precision Ethernet cables.
Nordost has implemented its unique mechanical tuning process. By meticulously cutting each conductor at calculated and equal lengths, Nordost reduces internal microphony and high frequency resonance. The precise cut of each conductor, at a length which is determined by the cable’s geometry, material, and application, guarantees the uniform arrival of all signals, dramatically reducing timing errors
30k for 1m internetkabel.Each of these design aspects minimizes skin effect, eliminates crosstalk and EMI (electromagnetic interference), and ensures a high performance network cable, offering far more bandwidth than is needed for the typical data demands of today.
Får håpe noen finner det ut da hvis det er svindel og lureri for det er jo ikke braNår man "mekanisk tuner" en ethernet kabel. Joda det er mulig.
NO jekker opp nettverkslyden
Valhalla 2 | Ethernet Cable
Nordost, manufacturer of high technology cables including speaker / video cables and analog and digital interconnects. Brand names include the Supreme Reference Odin, Reference Valhalla and Tyr and others including Norse, Flatline and Sort Systemsnordost.com
Vet ikke hvor jeg skal begynne men..
30k for 1m internetkabel.
Åj, sikkert veldig flink og smart du da. Kanskje du er så flink og smart at du kan bevise at de driver med svindel? Hvis du bryr deg mener jeg. Jeg har desverre ikke peiling på sånt, men kommer heller aldri til å kjøpe noe Nordost OdinIkke bare er et svindel, men det er i tillegg bøttevis med teknobabbel og pisspreik..... Problemet er at dette må tas av forbruker og markedsføringdsmyndigheter i respektive land, - i dette tilfelle USA... og der er man jo ikke mest kjent for sannhetsgehalt..... og før Mars19 og andre fanboys lirer av seg tildekkingssvadaen sin i kjent stil, så har jeg 45 års erfaring med bl.a. alskens kabel og radiotransmisjon for space com.... dette er "utter bullshit", og ingenting annet
Jeg betalte en snau hundrelapp hos Clasern.........Når man "mekanisk tuner" en ethernet kabel. Joda det er mulig.
NO jekker opp nettverkslyden
Valhalla 2 | Ethernet Cable
Nordost, manufacturer of high technology cables including speaker / video cables and analog and digital interconnects. Brand names include the Supreme Reference Odin, Reference Valhalla and Tyr and others including Norse, Flatline and Sort Systemsnordost.com
Vet ikke hvor jeg skal begynne men..
30k for 1m internetkabel.
Hahahaikke vær frekk din røverNei, at du ikke har peiling, det har vi i alle fall skjønt forlengst..... Forøvrig, i følge de fleste lands markedsføringsregler, så er det produsent / selgers oppgave å bevise sine påstander.
Hva slags tre bruker de?Det er nok tresykkene som koster, og hvor all magien ligger
Haha du da din skøyerMagic wood fra Nordpolen....
Vi bør slutte å svare Mars19. La han rope i natten.Magic wood fra Nordpolen....
Beklager, men notoriske troll er det ingenting å ta til seg fra.Og noen snakker høyt om å utvikle seg, å ikke bare henge med sine egen meningers menn...osv osv....ignore knappen er for fegiser som ikke tåler for mye motsigelser...selv om det til tider kunne värt fristende så er den aldri brukt, derimot håper jeg noen har brukt den, det viser bare att noe bra har man gjort underveis...
Selv om man til tider er rykende uenig er ikke lösningen å filtrere bort, men heller se om det kan väre noe å ta til seg fra andre siden...
i hifi debatt överfört betydning!
Vis vedlegget 703567
mvh
Näh ingenting å beklage, selv de mest fordummende jeg kan lese har noen bra meninger innimellom, har lärt mye fra mine ytterste menings motstandere...det gjelder bare å ikke sette seg selv høyest alltid. Blir det for ille går det heller en melding til moderator, men ignorer knappen...den har jeg tilgode å bruke ennå og som nevnt når man blir ignorert så har man gjort noe...som f.eks at det ligger mer av noe ikke bra hos den som ignorerer enn den som blir ignorert...Beklager, men notoriske troll er det ingenting å ta til seg fra.
De fleste har heldigvis blitt voksne og tatt til seg litt kunnskap slik att de ikke trenger prøve de mest tåpelige ting her i verden.