Finnes det noen "tweaks" som er så "over the top" at ingen går på de?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • P

    parafinoksen

    Gjest
    Näh ingenting å beklage, selv de mest fordummende jeg kan lese har noen bra meninger innimellom, har lärt mye fra mine ytterste menings motstandere...det gjelder bare å ikke sette seg selv høyest alltid. Blir det for ille går det heller en melding til moderator, men ignorer knappen...den har jeg tilgode å bruke ennå og som nevnt når man blir ignorert så har man gjort noe...

    mvh
    Jeg er enig i at man skal være ydmyk i debatter, men når du står overfor folk som hevder at 2+2=5, da er det ikke så mye hente, eller?
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Jeg er enig i at man skal være ydmyk i debatter, men når du står overfor folk som hevder at 2+2=5, da er det ikke så mye hente, eller?
    Snakker vel egentlig ikke om ydmykhet, annet enn i tankemessig form da, men jeg har tilgode å lese noen som hevder att 2+2=5 og i sf ville det väre mer interessant å vite hvorfor vedkommende mener det er slik, vi er alle ganske likestilte ovenfor de fysiskelovene som fundamentet i alle livets aspekter...

    Den dagen jeg seriöst möter noen som hevder att jorda er flat (den er rund, jeg har seilt rundt å kryssa datolinja flere ganger) så får man heller anbefale annen behandling....interessant iofs det også..

    Noen ganger er det lettere å drite ut andre enn å ta en xtra runde med seg selv, og der har vi mange såkalte ”oppegående” blant oss i hifimiljöet, hvorfor mobber mobberen?

    mvh
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Snakker vel egentlig ikke om ydmykhet, annet enn i tankemessig form da, men jeg har tilgode å lese noen som hevder att 2+2=5 og i sf ville det väre mer interessant å vite hvorfor vedkommende mener det er slik, vi er alle ganske likestilt ovenfor de fysiskelovene som fundamentet i alle livets aspekter...

    Den dagen jeg seriöst möter noen som hevder att jorda er flat (den er rund, jeg har seilt rundt å kryssa datolinja flere ganger) så får man heller anbefale annen behandling....interessant iofs det også..

    mvh
    Men å kverulere, det liker du?
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.493
    Antall liker
    8.029
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Få ting han liker bedre, unntatt å la seg fornærme av andres gjøren og laden.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Men å kverulere, det liker du?
    La til litt i teksten etter at du siterte, men kverulere hva er det?, stille ubehagelig spm? jeg liker ikke rävdiltere og lissom selv utnevnte bedrevitere, så jeg liker å utfordre...jeg står for meg selv ganske stödig i mine meninger...og de fleste av de er godt forankret i de fysiske lovene...men dessverre er nivået blant mange som mener seg selv oppegående her på hfs att jeg ikke finner det formålstjenlig å ta diskusjonen bak tastaturet, det blir litt som pondus stripa jeg la inn tidligere...skal...skal ikke...

    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Få ting han liker bedre, unntatt å la seg fornærme av andres gjøren og laden.
    En smart en du, kjenner jeg deg?! nei....utrolig hva du kan vite om noen du ikke kjenner..nesten litt sånn snåsa over den der egenskapen..fornärma!..hehehehehe...ler hele dagen ut av den der...takk for god underholdning...
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    men dessverre er nivået blant mange som mener seg selv oppegående her på hfs att jeg ikke finner det formålstjenlig å ta diskusjonen bak tastaturet, det blir litt som pondus stripa jeg la inn tidligere...skal...skal ikke...
    Du er jo godt i gang nå. Er litt deilig å rulle i gjørma, er det ikke? Pirrer litt?
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Du er jo godt i gang nå. Er litt deilig å rulle i gjørma, er det ikke? Pirrer litt?
    Er jeg? näh, denne pytten er deres, jeg tar meg bare en runde rundt å slenger inn en kommentar, eller to, å hygger meg litt på deres bekostning, kos dere!! Tar gjerne diskusjonen under andre omstendigheter, som over en öl på en messe f.eks...

    mvh

    edit! om mars 19 skulle vise seg väre ett troll, vil jeg si det er ett meget sympatisk ett, noen og enhver burde läre seg noe der, inkl undertegnede..
     
    Sist redigert av en moderator:

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Til dere som prøver og redde verden fra Nordost Odin nettverkskabel: Legg ut deres erfaringer om hvor dårlig dere syns lyden blir med den tilkoblet å send kabelen videre til din venn slik at han også kan få den samme erfaringen osv osv. Hvis dere virkelig vil redde verden fra Nordost da? Hvis dere er så mange som 10 stk blir jo prisen overkommelig og😊
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Til dere som prøver og redde verden fra Nordost Odin nettverkskabel: Legg ut deres erfaringer om hvor dårlig dere syns lyden blir med den tilkoblet å send kabelen videre til din venn slik at han også kan få den samme erfaringen osv osv. Hvis dere virkelig vil redde verden fra Nordost da? Hvis dere er så mange som 10 stk blir jo prisen overkommelig og😊
    Poenget er ikke at lyden blir dårlig, noe den neppe blir, men at Nordost lover at den skal bli så fantastisk mye bedre, noe som er svært usannsynlig.
     

    DagT

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2013
    Innlegg
    2.563
    Antall liker
    3.113
    Sted
    Oslo
    Til dere som prøver og redde verden fra Nordost Odin nettverkskabel: Legg ut deres erfaringer om hvor dårlig dere syns lyden blir med den tilkoblet å send kabelen videre til din venn slik at han også kan få den samme erfaringen osv osv. Hvis dere virkelig vil redde verden fra Nordost da? Hvis dere er så mange som 10 stk blir jo prisen overkommelig og😊
    Dette er ikke en tråd for testing og brukererfaringer, men en tråd foor produkterog salgsargumenter som er så teite at ingen vettuge folk burde bite på dem, men noen gjør det likevel.
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Poenget er ikke at lyden blir dårlig, noe den neppe blir, men at Nordost lover at den skal bli så fantastisk mye bedre, noe som er svært usannsynlig.
    La meg omformulere til hvor lite lyden blir forbedret da
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Dette er ikke en tråd for testing og brukererfaringer, men en tråd foor produkterog salgsargumenter som er så teite at ingen vettuge folk burde bite på dem, men noen gjør det likevel.
    Hvem bestemmer hva som er teit? mobben her inne? er du isf endel av mobben?..du gjør sikkert ting i ditt liv som andre igjen oppfatter som teite så det ruller etterhvert ganske godt på det der.....la folk (mis)bruke sine penger og tid på deres egen måte uten å väre så forbanna pissatrengt i meninger av den grunn

    mvh
     

    DagT

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2013
    Innlegg
    2.563
    Antall liker
    3.113
    Sted
    Oslo
    Hvem bestemmer hva som er teit? mobben her inne? er du isf endel av mobben?..du gjør sikkert ting i ditt liv som andre igjen oppfatter som teite så det ruller etterhvert ganske godt på det der.....la folk (mis)bruke sine penger og tid på deres egen måte uten å väre så forbanna pissatrengt i meninger av den grunn
    Vel, et firma som hadde noe å fare med hadde ikke måtte ty til merkelige forklaringer med halvforstått vitenskapelig terminologi. De velger en markedsføring som er til forveksling lik den alternativ medisin bruker. Dette er ikke mobbing, det er kritikk av profesjonelle aktører.
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Dette er ikke en tråd for testing og brukererfaringer, men en tråd foor produkterog salgsargumenter som er så teite at ingen vettuge folk burde bite på dem, men noen gjør det likevel.
    Jeg er ganske fersk på hifisentralen når det gjelder annet enn salgsanonser og jeg har lagt merke til at dere ikke er så nøye med hva trådstarter tekst sier, men ok jeg skal prøve og oppføre meg bedre enn det dere gjør når det gjelder teksten til trådstarter.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Hvem bestemmer hva som er teit? mobben her inne? er du isf endel av mobben?..du gjør sikkert ting i ditt liv som andre igjen oppfatter som teite så det ruller etterhvert ganske godt på det der.....la folk (mis)bruke sine penger og tid på deres egen måte uten å väre så forbanna pissatrengt i meninger av den grunn

    mvh
    Bestemmer hva som er teit? Tja, normal kritisk sans en har fått utviklet under oppvekst, utdanning og med generell livserfaring? Annonse- og reklametekstene i tråden her kunne like gjerne bablet om enhjørninger som pisser M&M's.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Vel, et firma som hadde noe å fare med hadde ikke måtte ty til merkelige forklaringer med halvforstått vitenskapelig terminologi. De velger en markedsføring som er til forveksling lik den alternativ medisin bruker. Dette er ikke mobbing, det er kritikk av profesjonelle aktører.
    Handler du stort av NO? trodde ikke det, så hvorfor?...legg heller det engasjementet i andre deler av livet/hverdagen, der det utgjør en virkelig forskjell til folks beste ...i beste mening

    mvh
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Er jeg? näh, denne pytten er deres, jeg tar meg bare en runde rundt å slenger inn en kommentar, eller to, å hygger meg litt på deres bekostning, kos dere!! Tar gjerne diskusjonen under andre omstendigheter, som over en öl på en messe f.eks...

    mvh

    edit! om mars 19 skulle vise seg väre ett troll, vil jeg si det er ett meget sympatisk ett, noen og enhver burde läre seg noe der, inkl undertegnede..
    Tror du har brukt opp kvoten din nå? Eller er det bare litt for deilig å rulle i sølepytten (som du jo selvsagt ikke er en del av, må vite)?
     

    DagT

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2013
    Innlegg
    2.563
    Antall liker
    3.113
    Sted
    Oslo
    Handler du stort av NO? trodde ikke det, så hvorfor?...legg heller det engasjementet i andre deler av livet/hverdagen, der det utgjør en virkelig forskjell til folks beste ...i beste mening
    :-D Jeg handler stort nok, og vurderer noe ganske stort ganske snart, men det har ikke så myemed denne tråden å gjøre, bortsett fra at jeg holder meg unna de mest fjasete produsentene. Jeg bruker pengene mine på det jeg har tro på at virker. Folk som slenger om seg med kvasivitenskap er ikke blant dem.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    :-D Jeg handler stort nok, og vurderer noe ganske stort ganske snart, men det har ikke så myemed denne tråden å gjøre, bortsett fra at jeg holder meg unna de mest fjasete produsentene. Jeg bruker pengene mine på det jeg har tro på at virker. Folk som slenger om seg med kvasivitenskap er ikke blant dem.
    Jojo det gjør vi vel alle, men ikke fra NO...ikke ville jeg gjort det iaf, men...la nå de som gjør det väre glade og fornøyde med sine valg, det har ikke jeg noe med

    mvh
     

    DagT

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2013
    Innlegg
    2.563
    Antall liker
    3.113
    Sted
    Oslo
    Jojo det gjør vi vel alle, men ikke fra NO...ikke ville jeg gjort det iaf, men...la nå de som gjør det väre glade og fornøyde med sine valg, det har ikke jeg noe med
    De står fritt til å gjøre sine valg, og vi står fritt til å le av dem og sette søkelyset på den svadaen de kommer opp med. Hvis vi i samme slengen klarer å få noen til å bli skeptiske er det helt fint. De velger faktisk svadaen sin helt bevisst, og da velger de like bevisst bort "sånne som meg". :)
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Bestemmer hva som er teit? Tja, normal kritisk sans en har fått utviklet under oppvekst, utdanning og med generell livserfaring? Annonse- og reklametekstene i tråden her kunne like gjerne bablet om enhjørninger som pisser M&M's.
    Löft øya å se utover verden, der finns flere og större problemer enn att noen vil la seg lure av hifisjarlantaner, jeg liker ikke väre normal, det er kjedelig! normalt idag er ikke det samme som for noen år siden og det samme normale kommer ikke väre det normale om noen år igjen, ett relativt å høyst variabelt begrep!

    F.eks: Det er en grunn til att jeg ikke har tv lengre (gidder ikke kjøpe ny etter at den gamle gikk i stykker for 5-6 år siden) den hadde åkt ut fönsteret pga all idiotisk reklame og skit man skal godta, så jeg har tatt min konsekvens av det, ikke gidder jeg bruke fingeren mot en milliard industri som fullstendigt skiter i mine meninger, ikke moral prater til de av mine kompisar som har tv heller, det er derans val.

    mvh

    Edit!! Ble litt feil i svarene her, trodde/mente dette til JMM, men det holder her også..
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Min kvote har du dessverre ikke noe med å gjøre, sorry mate!

    mvh
    Nå var det du som snakket om at du bare valset innom og slang fra deg en kommentar eller to («kvoten» din). Det gjør du jo tydeligvis ikke. Altså må du jo kose deg her i sølepytten? Er det litt hykleri ut og går hos deg? Rakner integriteten?
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    De står fritt til å gjøre sine valg, og vi står fritt til å le av dem og sette søkelyset på den svadaen de kommer opp med. Hvis vi i samme slengen klarer å få noen til å bli skeptiske er det helt fint. De velger faktisk svadaen sin helt bevisst, og da velger de like bevisst bort "sånne som meg". :)
    Det begrepet liker jeg ”få de bevisste/skeptiske” men det gjøres ikke alltid her med å rakke ned å dum forklare folk for deres valg :)
    Jeg håper for guds skyld att ikke jeg en dag ender opp som en persons unnskyldning for dens dårlige valg, tenk å föl selv...for musikk er jo følelser...på godt å dårlig!

    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Nå var det du som snakket om at du bare valset innom og slang fra deg en kommentar eller to («kvoten» din). Det gjør du jo tydeligvis ikke. Altså må du jo kose deg her i sølepytten? Er det litt hykleri ut og går hos deg? Rakner integriteten?
    Sorry!! i den kontexten har du rett, det ble visst litt flere den her morgenen...ha en bra dag!

    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Hold da kjeft, hvor skal det bli´ dejligt, når Corona avtar, og dere kommer tilbake til alm. hverdag. 😁
    Det har du så altfor rett i...dette er for meg Köbenhamn tid, på våren, besök hos en kompis som bor der nede, det blev avlyst förra våren og det ser ikke bedre ut denne... :)

    mvh
     

    DagT

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2013
    Innlegg
    2.563
    Antall liker
    3.113
    Sted
    Oslo
    Det begrepet liker jeg ”få de bevisste/skeptiske” men det gjøres ikke alltid her med å rakke ned å dum forklare folk for deres valg :)
    Jeg håper for guds skyld att ikke jeg en dag ender opp som en persons unnskyldning for dens dårlige valg, tenk å föl selv...for musikk er jo følelser...på godt å dårlig!
    Stråmann! Jeg rakker ikke ned på folk, jeg ler av de som kommer med svada for å lure folk.

    Problemet er at disse produsentene vi ler av i denne tråden tyr til begreper som krever årevis med utdannelse og erfaring for å se gjennom.Dette er ikke ting som man kjapt kan forklare i et internettforum. Derfor er man prisgitt å stole på de som faktisk har kvalifikasjonene uten å føle seg tråkka på eller lignende.

    Ikke værre enn at du stoler mer på legen enn selgeren i helsekostbutikken, og du stoler mer på rørleggeren enn butikkassistenten på Claser´n. Jeg blir ikke fornærmet hvis rørleggeren eller legen påpeker at jeghar misforstått noe.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Stråmann! Jeg rakker ikke ned på folk, jeg ler av de som kommer med svada for å lure folk.

    Problemet er at disse produsentene vi ler av i denne tråden tyr til begreper som krever årevis med utdannelse og erfaring for å se gjennom.Dette er ikke ting som man kjapt kan forklare i et internettforum. Derfor er man prisgitt å stole på de som faktisk har kvalifikasjonene uten å føle seg tråkka på eller lignende.

    Ikke værre enn at du stoler mer på legen enn selgeren i helsekostbutikken, og du stoler mer på rørleggeren enn butikkassistenten på Claser´n. Jeg blir ikke fornærmet hvis rørleggeren eller legen påpeker at jeghar misforstått noe.
    Ikke over analyser nu, er det du eller jeg som er stråmann? man behöver ikke se spøkelser rundt hvert ukjent hjörne...om det plager deg? ta ett grep, for deg selv...du kan ikke gjøre det for andre!!!!

    La de der helse, lege og ”you name it” argumentene ligge, de er gått ut på dato, dette er ett hifi-forum.

    mvh
     
    X

    X186841

    Gjest
    Og I hifi forumer kan man drite i virkelighetens verden, stikke hodet i sanda og surre rundt som fulle .......
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.142
    Antall liker
    10.631
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    dette er ett hifi-forum
    Det er riktig og nettopp derfor bør tema som dette engasjere. (og engasjerer). Folk utenfor denne hobbien driter selvsagt i det og det er helt greit. Vi bør faktisk bry oss.
    Folkeopplysningen fungerer ikke godt nok dessverre. Det er synd men sant. Det er også tendenser til at folkeopplysningen virker mot sin hensikt også at folk støtter opp under falsk markedsføring nesten på trass.
    Virksomheter som ikke driver realt og som bevisst prøver å lure oss hifi interesserte med falsk markedsføring og "lurium" produkter burde absolutt ikke ha livets rett. Seriøse produsenter lider under en slik strategi, da hele industrien kan ha en tendens til å bli latterliggjort av enkelte grupperinger. Det er veldig synd.

    Slike tråder som dette har gjerne en "morsom/ironisk" vri men er ganske viktige i det store og hele. Vi prøver ihvertfall å samle det i en tråd her..

    Uansett ståsted, mening etc. så bør vi uansett ikke opptre ufint mot hverandre.
     

    DagT

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2013
    Innlegg
    2.563
    Antall liker
    3.113
    Sted
    Oslo
    Ikke over analyser nu, er det du eller jeg som er stråmann? man behöver ikke se spøkelser rundt hvert ukjent hjörne...om det plager deg? ta ett grep, for deg selv...du kan ikke gjøre det for andre!!!!

    La de der helse, lege og ”you name it” argumentene ligge, de er gått ut på dato, dette er ett hifi-forum.
    OK, jeg misforstod kanskje denne setningen:
    Det begrepet liker jeg ”få de bevisste/skeptiske” men det gjøres ikke alltid her med å rakke ned å dum forklare folk for deres valg :)

    At et argument har blitt brukt før betyr ikke at det er irrelenat, bare at noen burde ha forstått det før. Faghlig sett er det store likheter når man snakker om kontrasten mellom de som hvordan deler av et stereoanlegg bygges og de som bare selger mer eller mindre virksomme deler til det.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Og I hifi forumer kan man drite i virkelighetens verden, stikke hodet i sanda og surre rundt som fulle .......
    Nei, men de fleste!...har skjønt att det hovedsakelig er nettopp hifi (og opplevelsen rundt det) man samles for, dessverre er det en liiiten utglidning på hfs, ”viggo vennelös må få seg nye venner, som har det mer skit enn han selv for å kjenne sin egenvärd” og det drar meg seg en hale av wannabees, dessverre...

    mvh
     
    X

    X186841

    Gjest
    Ja det er litt trist, men du kan sikkert få deg noen venner både her og utenfor.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Det er riktig og nettopp derfor bør tema som dette engasjere. (og engasjerer). Folk utenfor denne hobbien driter selvsagt i det og det er helt greit. Vi bør faktisk bry oss.
    Folkeopplysningen fungerer ikke godt nok dessverre. Det er synd men sant. Det er også tendenser til at folkeopplysningen virker mot sin hensikt også at folk støtter opp under falsk markedsføring nesten på trass.
    Virksomheter som ikke driver realt og som bevisst prøver å lure oss hifi interesserte med falsk markedsføring og "lurium" produkter burde absolutt ikke ha livets rett. Seriøse produsenter lider under en slik strategi, da hele industrien kan ha en tendens til å bli latterliggjort av enkelte grupperinger. Det er veldig synd.

    Slike tråder som dette har gjerne en "morsom/ironisk" vri men er ganske viktige i det store og hele.

    Uansett ståsted, mening etc. så bør vi uansett ikke opptre ufint mot hverandre.

    Jeg er Norsk, jeg lever i Sverige (sedan 17 år), jeg jobber i Norge! og når den kollektivismen som tar seg mögliga former i begge länder, mest Sverige, men Norge dalter etter...gjør att jeg setter individet fremst! (ikke i styringsform, men som borgelig plikt/rett mm) Det er så mange goe/bra mennesker på begge sider man borde lytte til, men når det morsomme blir att det er ikke morsomt når det avvikes fra hva ”vi/oss” mener er roligt, hvem er da oss/vi? DA må man holde den der berømte tungen på rett plass..her inne har man låtit en ”mobb" tillåtis herja de sista åren, tech-mobben...de som forstår de forstår og de ska ha sin respekt, de andre er bare svanspellar uten riktning, men de dominerer, for ofte..

    Det lärerike er av meningsmotfeller men!!!! ikke de som klankar ner en för ens meningar og de er det mange av, noe denne tråden (dessverre) viser...

    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.326
    Antall liker
    3.671
    Torget vurderinger
    1
    Huff, til og med en humor-tråd blir ødelagt av filosofi...
    Det er en dårlig tweak det! :D
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Det er riktig og nettopp derfor bør tema som dette engasjere. (og engasjerer). Folk utenfor denne hobbien driter selvsagt i det og det er helt greit. Vi bør faktisk bry oss.
    Folkeopplysningen fungerer ikke godt nok dessverre. Det er synd men sant. Det er også tendenser til at folkeopplysningen virker mot sin hensikt også at folk støtter opp under falsk markedsføring nesten på trass.
    Virksomheter som ikke driver realt og som bevisst prøver å lure oss hifi interesserte med falsk markedsføring og "lurium" produkter burde absolutt ikke ha livets rett. Seriøse produsenter lider under en slik strategi, da hele industrien kan ha en tendens til å bli latterliggjort av enkelte grupperinger. Det er veldig synd.

    Slike tråder som dette har gjerne en "morsom/ironisk" vri men er ganske viktige i det store og hele. Vi prøver ihvertfall å samle det i en tråd her..

    Uansett ståsted, mening etc. så bør vi uansett ikke opptre ufint mot hverandre.
    Hvis dere virkelig er opptatt av å redde verden fra useriøse aktører finnes det andre steder enn her som vil nå ut til mange flere mennesker. Mener ikke at dere ikke skal si noe her også.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Ja det er litt trist, men du kan sikkert få deg noen venner både her og utenfor.
    Jeg har de vennene jeg trenger, jeg trenger bare ikke slike som deg, og som ”trollet" mars 19” sa det så treffende,,det er flere av dere jeg ikke ville ha med å gjøre i det virkelige liv, hva har du forresten bidragit med her inne utenom å klage og syte?? Folk som deg, som som bare ser feil (utenom hos seg selv selvsagt) er dønn uinteressante!!! Ha en bra dag

    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:

    Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.305
    Antall liker
    16.380
    Sted
    Østfold
    La meg omformulere til hvor lite lyden blir forbedret da
    Det ble gjort en sånn test for ikke så lenge siden. En Nordost signalkabel til 180 lapper mot en proffkabel til 500kr. Jeg var med på testen selv. Det eneste vi klarte å høre var eksemplaravvikene på DAC-ene som egentlig var identiske. Det er sånne realiteter vi ingeniører forholder oss til, men som foliehattguruene ikke tenker over. Vi vet at det var eksemplaravvikene på DAC-ene vi hørte fordi senter i lydbildet flyttet seg en anelse sideveis.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn