L
larkus
Gjest
Jeg er helt enig. Det edleste metallet av alle, "lurium" er det overlegent beste for bruk i kabler.Duelund_Support skrev:Ja det må være ædlere for at fungere.
|
Jeg er helt enig. Det edleste metallet av alle, "lurium" er det overlegent beste for bruk i kabler.Duelund_Support skrev:Ja det må være ædlere for at fungere.
Ca sånn:totte skrev:Valentino: Hvordan ser (så) frekvensresponsen ut videre oppover?
Vi må kunne si "flat". Takk for det.RoDa skrev:Ca sånn:totte skrev:Valentino: Hvordan ser (så) frekvensresponsen ut videre oppover?
R
Temmelig padde ja!totte skrev:Vi må kunne si "flat". Takk for det.RoDa skrev:Ca sånn:totte skrev:Valentino: Hvordan ser (så) frekvensresponsen ut videre oppover?
R
totte
Ikke umulig det. Tror forresten ikke at man kan skylde på høyttalerne i seg selv, men komboen høyttaler/rom/plassering. Anyway, det er vann under brua nå. Zu neuen Taten in diesem Haus, som man muligens har fått med seg.RoDa skrev:Temmelig padde ja!totte skrev:Vi må kunne si "flat". Takk for det.RoDa skrev:Ca sånn:totte skrev:Valentino: Hvordan ser (så) frekvensresponsen ut videre oppover?
R
totte
Men.... Det kunne oppleves litt tynt på noe musikk så kanskje litt mer nivå mellom 100 og 300 hadde gjort susen?
R
Det opfatter jeg som et flabet indlæg. Men det er åbenbart forskel på fisk i det norske forum.larkus skrev:Jeg er helt enig. Det edleste metallet av alle, "lurium" er det overlegent beste for bruk i kabler.Duelund_Support skrev:Ja det må være ædlere for at fungere.
Definitivt!!Duelund_Support skrev:Det opfatter jeg som et flabet indlæg. Men det er åbenbart forskel på fisk i det norske forum.larkus skrev:Jeg er helt enig. Det edleste metallet av alle, "lurium" er det overlegent beste for bruk i kabler.Duelund_Support skrev:Ja det må være ædlere for at fungere.
Nettopp! Hadde det ikke vært for kabeldebattene hadde HFS vært lagt ned for lenge siden.impulse skrev:Selvfølgelig er det for mye kabelkrangling. Det er snart det eneste folk driver med her inne.
Valentino skrev:Nå må dere slutte å skrive i alle disse kabeltrådene, gutter.![]()
Jo hadde det bare vært så vel, men her føler jeg at det kanskje må en heksedoktor til...impulse skrev:Du er lege, mann ! Får du utslett, er det vel bare å gå i medisinskapet?
Du sliter med såkalt spagatlojalitet i kabeldebatten? ;Dkjoenik skrev:Jo hadde det bare vært så vel, men her føler jeg at det kanskje må en heksedoktor til...impulse skrev:Du er lege, mann ! Får du utslett, er det vel bare å gå i medisinskapet?
Mvh
kjoenik (som i kabeldebatten har en fot i hver leir)
Hehe - hvor mange føtter har du egentlig. Vi har "ja"-leiren, "nei"-leiren, "kanskje"-leiren, "vet-ikke"-leiren, "vet bedre enn deg"-leiren, "vil ikke vite"-leiren - og sikkert enda noen flere leire.kjoenik skrev:Jo hadde det bare vært så vel, men her føler jeg at det kanskje må en heksedoktor til...impulse skrev:Du er lege, mann ! Får du utslett, er det vel bare å gå i medisinskapet?
Mvh
kjoenik (som i kabeldebatten har en fot i hver leir)
Det ville jeg være forsiktig med, var jeg deg, med mindre du ønsker utfrysing uansett hvor du går.Enten driver man med antibiotika og kirurgi ELLER med astralhealing og auraanalyse. Slik er det med kabler også.kjoenik skrev:kjoenik (som i kabeldebatten har en fot i hver leir)
En langt mindre kjent effekt, corioliseffekten er mye skadeligere. På ht-kabler som ligger i kurver sliter elektronene hull i isolasjonen og sprer seg vilkårlig i lytterommet. Enkelte forskere hevder at ebolaviruset egentlig er diskantelektroner som har lekket ut fra en utslitt ht-kabel.orso skrev:Ja, du bør være bekymret. Ikke for huden, men for hørselen. Skineffekten gir utstikkende frekvenser i toppen som vil bli skadelig i det lange løp. ;D
Bluejeans og Belden er sunt!
Sammen med Ekman-transport og ikke minst estuarin strøm er denne hovedproblemet, i hvert fall i MIN erfaring, i MITT anlegg, hørt med MINE ører.larkus skrev:En langt mindre kjent effekt, corioliseffekten er mye skadeligere.
Det skulle ikke forundre meg om det også har med "matching" å gjøretotte skrev:Sammen med Ekman-transport og ikke minst estuarin strøm er denne hovedproblemet, i hvert fall i MIN erfaring, i MITT anlegg, hørt med MINE ører.larkus skrev:En langt mindre kjent effekt, corioliseffekten er mye skadeligere.
totte skrev:Det ville jeg være forsiktig med, var jeg deg, med mindre du ønsker utfrysing uansett hvor du går.Enten driver man med antibiotika og kirurgi ELLER med astralhealing og auraanalyse. Slik er det med kabler også.kjoenik skrev:kjoenik (som i kabeldebatten har en fot i hver leir)
Hvad er der i glasset ? ;D Bliver nok slettet af den humørforladte moderator !larkus skrev:En langt mindre kjent effekt, corioliseffekten er mye skadeligere. På ht-kabler som ligger i kurver sliter elektronene hull i isolasjonen og sprer seg vilkårlig i lytterommet. Enkelte forskere hevder at ebolaviruset egentlig er diskantelektroner som har lekket ut fra en utslitt ht-kabel.orso skrev:Ja, du bør være bekymret. Ikke for huden, men for hørselen. Skineffekten gir utstikkende frekvenser i toppen som vil bli skadelig i det lange løp. ;D
Bluejeans og Belden er sunt!
Eller tatt i mot med åpne armer hvor enn jeg går...Misjonærer er jo ikke kjent for å avvise folktotte skrev:Det ville jeg være forsiktig med, var jeg deg, med mindre du ønsker utfrysing uansett hvor du går.Enten driver man med antibiotika og kirurgi ELLER med astralhealing og auraanalyse. Slik er det med kabler også.kjoenik skrev:kjoenik (som i kabeldebatten har en fot i hver leir)
Den er bare skummel for de som er hårsåre, eller har andre skin effects.Duelund_Support skrev:Hvad med inkvisitationen ?
Gjerne fortell =)Duelund_Support skrev:Har lyttet på 3 signalkabler kabler til aften Nordost Valhalla, Bertram og Duelund.
Du er kansje lei av å bli utsatt for sleipe insinuasjoner, men når ble du oppfordret til å finne deg en annen hobby, et annet forum, eller om ikke annet bare å la være å skrive noe fordi du hører forskjell på kabler? I det minste burde du innse at du er i mindretall, og derfor burde du holde meningene for deg selv!pedal skrev:Ja, alt for mye kabelkrangling nå om dagen. Er dritt lei hele temaet, men kommer til å delta i debatten og forsvare folks rett til å høre på utstyret sitt uten å bli utsatt for sleipe insinuasjoner om at de "egentlig ikke hører hva de hører", og bla bla.
Overformynderi og pekefingermentalitet er det verste jeg vet.
Lev og la leve.
Ja til en FRI Hifisentral!
Til siste tastetrykk.
Ja, jeg kan levende forestille meg hvordan du ville medisinere slike ting. Det er heller ikke første gang du presenterer den visjonen!om.s skrev:Når man først snakker om å undres, så kommer en vel heller ikke forbi at det er høyst merkelig at visse kan skrive så mye, så ofte, om noe de alikevel hverken hører, eller tror på effekten av, jeg tror derimot det finnes både piller og diagnoser for slikt...
mvh