S
Vanskelig å styre et land. Men de som snuser kan flytte rundt på posen, det er smart.
Vis vedlegget 311226
Ja, jeg er spesielt imponert over forbudt mot oppbevaring av brukte hamsterbleier i lokket, slik at de blir enda mer griseri rundt om kring når brukerne slenger dem fra seg overalt.N� vil han fjerne topplokket p� snusboksene - nyheter - Dagbladet.no
Andre detaljer departementet ønsker å regulere er: «flater, foring, innpakningsmateriale, innlegg og forsegling, strekkode og kalibreringsmerke og pakningselementer»
Jøye meg.
Døven døtte. Og dette får han betalt for å drive med...Ja, jeg er spesielt imponert over forbudt mot oppbevaring av brukte hamsterbleier i lokket, slik at de blir enda mer griseri rundt om kring når brukerne slenger dem fra seg overalt.N� vil han fjerne topplokket p� snusboksene - nyheter - Dagbladet.no
Andre detaljer departementet ønsker å regulere er: «flater, foring, innpakningsmateriale, innlegg og forsegling, strekkode og kalibreringsmerke og pakningselementer»
Jøye meg.
Og terskelen for å velge røyk i stedet vil være vesentlig lavere, noe som på ingen måte er positivt.Det er vel standardisering han er ute etter. For min del kunne han gjerne forby hamserbleier slik at folk må kna sin egen lille pris. Terskelen til å begynne vil da være vesentlig høyere.
Løsningen på det problemet er å forby ferdigsigaretter. Hvis man i tillegg standardiserer rullingspapir slik at sigarettene blir vanskelige å rulle og kanskje også meget tynne så er man i mål. Lighter må også forbys, kun fuktige tennstikker og flintstein er lov, mange unge lokkes inn i røykens dystre verden av lighterne.Og terskelen for å velge røyk i stedet vil være vesentlig lavere, noe som på ingen måte er positivt.Det er vel standardisering han er ute etter. For min del kunne han gjerne forby hamserbleier slik at folk må kna sin egen lille pris. Terskelen til å begynne vil da være vesentlig høyere.
Er først i det siste at røyk- og snuspakkene har blitt merket med bilder. Kanskje man skulle gjort det samme med brus. Ville gått hardt utover coca cola og pepsi sitt image. Messi bøtter nok i seg massevis med pepsi max. Eller kanskje ikke.Vanskelig å styre et land. Men de som snuser kan flytte rundt på posen, det er smart.
Vis vedlegget 311226
Vis vedlegget 311436
ok, på tide å forby cola light/pepsi max.
Nei, det skyldes nok primært at de begynner å snuse i stedet for å begynne å røyke, som en langt større andel gjorde for ti år siden og før. Da jeg gikk på ungdomsskolen røykte sikkert halvparten av jentene, og en minst like stor andel som for gutter. Og den vitenskapelige ryggdekningen for å definere snus som den nye dødssynden er mager, for å si det forsiktig. Så da står man igjen med moralisme og den avskyelige moralske pekefingeren, som politikere er så sørgelig flinke til å vifte med.Jenteandelen blant snusere er all time high. Og det kommer ikke av at de slutter å røyke.
Og en logisk konsekvens av alt dette griseriet blir jo selvsagt at snus må totalforbys! Ikke fordi det er farlig men fordi det er et miljøproblem!Ja, jeg er spesielt imponert over forbudt mot oppbevaring av brukte hamsterbleier i lokket, slik at de blir enda mer griseri rundt om kring når brukerne slenger dem fra seg overalt.N� vil han fjerne topplokket p� snusboksene - nyheter - Dagbladet.no
Jøye meg.
Burde ikke de ansvarlige også dømmes til døden og henrettes da?Eksempel på hvorfor dødsstraff er en dårlig idé: Innr�mmer FBI-skandale: 2 500 dommer kan v�re feil etter h�ranalyse - nyheter - Dagbladet.no