Trøndere er og blir Trøndere, svømmer i karsk fra vugge til grav. Kan ikke ta slike seriøst.Jeg mener å huske at den godeste dottore Dong ikke var vond å be på brunello her i sommer. På bakgrunn av det, er det noe underlig at Amarone degraderes til sausevin...
Helt enig, fett må det være. Men for mye er like ille som for lite.Det er jeg som skal takke. Godt å se at noen verdsetter det visuelt estetiske i god ingeniørkunst og presenterer det på en slik smakfull måte. Det later til at trenden er at alt skal gjemmes og at kurver på en skjerm er eneste kilde til en vellykket time foran musikkens alter.
Ser nå at enda et audiofilt Grete Roede kurs skal holdes, men disse stakkarene glemmer at mye av smaken sitter i fettet.
En prisverdig ambisjon relatert til uttalelser om skumringstendenser i det lokale rustbeltet. Det er mulig det nå ble en tanke mer opplyst her i det kontinentale down under. Jeg er usikker, det kan være pjolteren som taler.Så lenge tråden kaster lys i de mørkeste avkroker er forfatterens kall ikke forgjeves.
Så langt fra tøffe tak som man kan komme kjære venn: Arbeidsoppgavene for helgen er avklart, roen har senket seg, to flasker champagne til frokost, vinsmaking med familie og vår venn Dr Dong, påfølgende middag og nå sløving på sofaen. En aldeles utmerket lørdag.Forfatteren forstår det slik at det er tøffe tak for Estetikeren Fosse i dag. Nyt hver dråpe.