Min faste partner må være den mest åndsfriske der finnes, og har store bidrag til pasientens, i hvertfall noenlunde, gode mentale helse og ro. Det insisteres på horn og musikk i felleskap. Det ble nesten utlovet avstraffing da jeg vurderte å ikke kjøpe båndspiller! En ekte heltinne!Forfatteren er imponert, men kan pasienten frembringe bevis på at åndsfriske og seende av motsatt kjønn noensinne har ytret seg i positive ordelag? Forfatteren er i såfall stum av beundring. Fantastisk! Bravo!
Lydspor Hendrix. Uoffisiell skive. Fet.
Vis vedlegget 424694
Jepps!Ble det i orden?
Andre innsatte klarer å legge ut enkelt bilder, hvordan ?
En trenger ikke være venneløs om en har eget rom, selv om du tror det er slik dong. Lassemann og jeg hadde trivelige timer der sist. Å være alene er ikke det samme som å være ensom. Med et eget rom kan en lage bedre forutsetninger for gjengivelsen enn når en må ta hensyn til nips og naps og mors strikketøy. Det beste er å kombinere, sosiale gleder og musikk, det har du evig rett i dr.Et dedikert rom kan gi den beste lyd; et sosialt rom kan gi den beste opplevelse.
Nesten all min musikklytting har vært sosial. At jeg nå sitter venneløs og alene og hører på lyd greier ikke forlede meg; musikk forbiir en sosial greie.
Det var vel det jeg sa, var det ikke! Har du eget rom så er du venneløs. Herregud.En trenger ikke være venneløs om en har eget rom, selv om du tror det er slik dong.Et dedikert rom kan gi den beste lyd; et sosialt rom kan gi den beste opplevelse.
Nesten all min musikklytting har vært sosial. At jeg nå sitter venneløs og alene og hører på lyd greier ikke forlede meg; musikk forbiir en sosial greie.
Dette er skummelt, baluba. Min beste venn - nå i jorda i flere år - var en Bonzo fan. Han lærte meg Zappa også, og vi spilte Edgar Broughton Band på de akustiske gitarene våre. Ikke rart at en blir sittende alene når folk bare finner det for godt å daue.Almentilstanden ved asylet ser ut til å gå litt nedover, her trengs muntrasjon!
Eventuelt ordentlig medisinering. Helst begge deler.
Sjeldan å finne Finn Kalvik-sitat på Hifisentralen....men kvifor ikkje?(...) og dekadent, gryende forfall. Dette er ute av tid og rom, selv i den virkelige verden. Men samtidig; Hvor er den fotografiske dokumentasjon av det interiør-integrerte konsertanlegg? KOM UT, KOM FRAM!