Forsøk på en verdig måte å muliggjøre beskrivelsen av Jerrys og Mikaels sjenanse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.021
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Som legmann kan ikke forfatteren forstår de som mener hifi ikke går inn i et møblert hjem. Et diskret og minimalistisk oppsett som dette glir selvsagt ubemerket inn, men selv hos de som har skikkelig utstyr burde det hele være uproblematisk. Hvor mange menn og pasienter er for eksempel ikke drevet ned i fuktige brannfeller av noen kjellerstuer for å høre musikk? Mens stuen oppe fremstår som et shabby chic helvete fritt for sjel og originalitet.
    20170205_131157.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.021
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren oppfordrer pasienter med anlegg tilegnet musikalsk avspilling, plassert i møblerte rom hvor også friske mennesker fra den alminnelige verden ferdes, stolt dokumentere det her.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.724
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det er sikkert redegjort for tidligere, men i egenskap av min høyt utviklede latskap spør jeg, istedenfor å lete selv. Hvilken kunstner er ansvarlig for maleriet mellom høyttalerne?

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.021
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    I denne tråden har forfatteren en makt som ikke engang vår Herre er i nærheten av. Post med stolthet i stedet for å forsøke gjemme seg bort i mørke kjellerrom med selskap av edderkopper og Huntonitpanel.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.021
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren er imponert, men kan pasienten frembringe bevis på at åndsfriske og seende av motsatt kjønn noensinne har ytret seg i positive ordelag? Forfatteren er i såfall stum av beundring. Fantastisk! Bravo!

Lydspor Hendrix. Uoffisiell skive. Fet.
    20170205_153634.jpg

oks81

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Antall liker
    11.413
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Veit ikke om jeg burde vert pasient, ingen riktig diagnose er stilt..... :)

Fra en halvfrisk verden....

Spørs om ikke emo har det enklere med tanke på WAF...

Vedlegg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.021
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren er stolt av sine medpasienter. Fra ubegripelig dristig og utfordrende til harmonisk og delikat. Kom frem - stå frem. Bær sykdommen med verdighet.

I rustbeltet er det Zappa.
    20170205_163302.jpg

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.686
    Forfatteren er imponert, men kan pasienten frembringe bevis på at åndsfriske og seende av motsatt kjønn noensinne har ytret seg i positive ordelag? Forfatteren er i såfall stum av beundring. Fantastisk! Bravo!

Lydspor Hendrix. Uoffisiell skive. Fet.
    Vis vedlegget 424694
    Min faste partner må være den mest åndsfriske der finnes, og har store bidrag til pasientens, i hvertfall noenlunde, gode mentale helse og ro. Det insisteres på horn og musikk i felleskap. Det ble nesten utlovet avstraffing da jeg vurderte å ikke kjøpe båndspiller! En ekte heltinne!

oks81

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Antall liker
    11.413
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Ikke fjerne bildekopier mekaniac, da forsvinner bildene helt for oss andre.
    Bare la det ligge dobbelt.

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.686
    Band of gypsys er blandt det beste av Hendrix. Er flasket opp av en Hendrix-glad far, og er således uthørt på emnet. Skal det likevel mimres er det denne skive som finnes frem.

oks81

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Antall liker
    11.413
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Ble det i orden?
    Andre innsatte klarer å legge ut enkelt bilder, hvordan ?
    Jepps! :)
    Har ikke forsket på det, reiner med det blir fikset. Lurer på om når en laster fra mobil at det da blir ok....

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.021
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren undres; holder resten av pasientene hus i fuktige krypter? Fritenkeren? Dr.L? Hoffråden? MNAL? JJ? ?Griffen? Etcétera? Vår venn ser at dagen begynner om knapt to timer.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.470
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Et dedikert rom gir de beste forutsetninger. Å dele rom gir gjerne begrensninger. Uansett hva en ellers fyller rommet med.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.470
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Et dedikert rom kan gi den beste lyd; et sosialt rom kan gi den beste opplevelse.

Nesten all min musikklytting har vært sosial. At jeg nå sitter venneløs og alene og hører på lyd greier ikke forlede meg; musikk forbiir en sosial greie.
    En trenger ikke være venneløs om en har eget rom, selv om du tror det er slik dong. Lassemann og jeg hadde trivelige timer der sist. Å være alene er ikke det samme som å være ensom. Med et eget rom kan en lage bedre forutsetninger for gjengivelsen enn når en må ta hensyn til nips og naps og mors strikketøy. Det beste er å kombinere, sosiale gleder og musikk, det har du evig rett i dr.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.021
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Vår venn tror ikke sine egne ører. Den kjære Settembrini. Fritenkeren vrøvler eller har hans frimurerbrødre kastet Trollstøv i hans øyne? Ta Dem sammen kjære Settembrini.

Og når det hjelper Dem HCS. Snart havner De ved det dårlige bordet der hvor Hoffråden knapt ofrer et blikk. Ta Dem også sammen- De vet deres uttalelse er sprøyt.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.021
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    HCS; Hoffråden foretrekker at staben benevnes med tittel. Dr. Lassemann takk. (Forfatteren)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.470
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, det kan så si Hugh. En manns tak, kan være en annens gulv... ;)

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.007
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Et dedikert rom kan gi den beste lyd; et sosialt rom kan gi den beste opplevelse.

Nesten all min musikklytting har vært sosial. At jeg nå sitter venneløs og alene og hører på lyd greier ikke forlede meg; musikk forbiir en sosial greie.
    En trenger ikke være venneløs om en har eget rom, selv om du tror det er slik dong.
    Det var vel det jeg sa, var det ikke! Har du eget rom så er du venneløs. Herregud.

• Liker
    Reaksjoner: HCS

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.021
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Settembrini har sluntret unna liggekurene etter at han mot Hoffrådens vilje forlot Sanatoriet til fordel for en trekkfull leilighet i byen. Vår venn har ekstra ullpledd og liggestol og ser frem til å høre Deres filosofiske utgreiinger. Glasset heves.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Almentilstanden ved asylet ser ut til å gå litt nedover, her trengs muntrasjon!
    Eventuelt ordentlig medisinering. Helst begge deler.

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.007
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Almentilstanden ved asylet ser ut til å gå litt nedover, her trengs muntrasjon!
    Eventuelt ordentlig medisinering. Helst begge deler.

Dette er skummelt, baluba. Min beste venn - nå i jorda i flere år - var en Bonzo fan. Han lærte meg Zappa også, og vi spilte Edgar Broughton Band på de akustiske gitarene våre. Ikke rart at en blir sittende alene når folk bare finner det for godt å daue.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Heite helvete, gode venner har droppet som fluer i tyve år allerede. Håper ikke dette betyr at mitt liv står i fare når jeg nå har brakt det tilbake i ditt liv, doktor. Er redd almentilstanden i Vestlands-fløyen heller ikke er 100%. :-\

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.021
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren skal hente seg en kopp kaffe på sin arbeidsplass da dette kunstverket av et fotografi møter ham. Som et maleri av de flamske mestere med islett av sosialrealisme og dekadent, gryende forfall. Dette er ute av tid og rom, selv i den virkelige verden. Men samtidig; Hvor er den fotografiske dokumentasjon av det interiør-integrerte konsertanlegg? KOM UT, KOM FRAM!

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.144
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    integrert er muligens å ta i, men anlegget - som er under tung oppussing - får nå vaffal dominere den ene veggen i stua. Som også brukes til å avholde middagsselskaper, mm. Så sofa og spisebord er viktige saker som krever sin plass.

Sånn ser det ut nå, her inntar denne pasienten daglig sine titimersdoser med muzak, det er jo viktig å få jevnlig påfyll med terapeutisk galskap.

Vedlegg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.021
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Deres mot er min styrke. Opp på hesten og driv det skrekkelige shabby chic uvesenet ned i de fuktige katakomber - hvor det hører hjemme.

Lys og luft. Akkurat hva vi pasienter ved dette ganske utmerkede Sanatorium trenger. Forfatteren våger avbilde et diskret anlegg for musikk og levende bilder.
    -Hvor er det? Lurer kanskje hordene. Se igjen. Ransak sinnet.
    20170206_192631.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn