Forsøk på en verdig måte å muliggjøre beskrivelsen av Jerrys og Mikaels sjenanse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.431
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Tida var inne! Mykje gnål om det som ikkje var viktig hadde styrt ordet. Men han Hjalte og Gurin-Guten skulle hemnast. Desse tussane som tok styringa.

IMGP4315.jpg

Hjalte, no er tida komen. No skal vi ta over. Medan dei skuldige er djupt i svevnen. Etter ovlevnad og synd.
    IMGP4316.jpg

Utan tråd lyt dei lære seg å spinne, desse nissane! Vi skal ta dei. Vi veit korleis. Vi skal brigde systemet frå innsida.
    IMGP4319.jpg

Fyrst tek vi sanatoriet, så tek vi Berlin. Dei sende meg vekk. Med kjesemd i meir enn 600 meldingar. Men no har dei brent sine lys. Om ikkje anna, så iallfall i eine enden. Men begge lysa. Og på ein gong. No skal dei få løna si.
    IMGP4317.jpg

Han stussa eit lite bel. Dei er redde no. Dei likte meg så lenge eg var ein tulling, men no er dei redde for at eg kjem til å vinne.
    Men sjølv om dei kjenner måten, eig dei ikkje disiplin.
    IMGP4318.jpg

Ja, dette har vi venta på så lenge. Ja, så lenge.
    Å starte arbeidet mitt. Fyrst tek vi Sanatoriet. Og så......

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.972
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren har fortært en velsmakende sen frokost. Tidlig for første juledag vil mange mener, men han valgte det slik da han er så priviligert å være invitert til en familie med katolske tradisjoner klokken tre i dag. Skolelæreren er fortsatt intakt der vest. Det er godt å høre. Vi rocker det rolig igang med Sir Bob .
    20161225_114617.jpg

Whiplash

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2013
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    4
    En utsikt som fra verdens høyeste fjell.

Eller mot.. :)

montesi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2002
    Antall liker
    969
    Torget vurderinger
    7
    Drømte at jeg hang med Bob i natt..

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.431
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    Mykje svinsk juleaktivitet, ante han. Det må vere denne austlands-ribba som trengjer like inn i hugen. Ikkje mykje geitekjøt der i garden. Ein skulle kanskje tru dei ville jenke seg med tankar om å skåne Våre _Nye Landsmenn for denne ovfeite tradisjonen.
    IMGP4320.jpg

Dei drikk også brunt brennevin, seiest det. Og no drøymer dei seg vekk på både den eine og den andre måten.
    Men så såg han på klokka. Ho hadde bikka middagsleitet, og var på full ferd mot nonsbel.
    - Mat å få! høyrde han nokon seie, ikkje langt unna.

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.288
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Med ribbefett, må vite. Brun saus er en vederstyggelighet.

Her skal vi kjøre vestlandsjulemat i morgen, men ikke smalaribbe. Pinnekjøttet er kun stykker av lammesadel. Glimrende, så slipper man å lete etter kjøtt på beina. ;)

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.972
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Pax Romana. Her sørøst for hovedstaden hvor sivilisasjonen skaper preg av et noe mer utviklet og forfinet samfunn enn i det vestre havgap - Mens hodeplagg laget av og samkvem med henholdsvis ulv og sau stod og står sterkt der var og er vi fortrolige, kjent og en del av den stabilitet skapt gjennom Pax Romana. Følgelig slipper vi ikke opp for drikk.
    20161225_122139.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.972
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren kom tilfeldigvis til å legge ut et feil foto.
    Han forsøker på nytt. Et besøk på det komfortable badet utsatte han for en polert musikalsk jammerdal fra Susanne Sundfør. Hva er galt med folket? Mens dette skrives er The Dead ferdig med Little red rooster fra Warfield theatre I San Francisco 1980. Nå Candyman.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.972
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Han husker selvsagt, men glemmer også. Desto større glede ved å åpne Skatollet. Februar, årets andre måned: hovedstad og rock. Befriende.
    20161225_135124.jpg

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.619
    Torget vurderinger
    27
    Hvor mange spillende anlegg er det i huset? Mesterlig!

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.972
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren gjør leserne oppmerksomme på at gm100, Wadia, Living Voice ikke var i egen bopel. Anlegget er imidlertid levert av undertegnede, men nå utenfor herredømme. Spiller fint og kler rommet det står i.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.431
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    Det ruskar ute med Regn og kalde Vind. Smaafuglen flyg mot Rute og vilde gjerne inn.
    Men under Omnen god der ligg paa Sekkje-Pute Hovupersonen i Ro.
    Der ligg han trygg og drøymer og blinkar stilt og smaatt og alt i Verdi gløymer og hev det varmt og godt.
    Og segjer ingin Ting, men liksom inn seg gøymer med Rova sveipt i Kring.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.972
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    8 grader over nullpunktet til Celsius. Praktfull tid! En katolsk høytid med pinnekjøtt, serma, kalvekjøtt, skinke og ost fra Montenegro. Rakia, OP Anderson, San Miguel, Underberger, Siciliansk rødvin og Soave....

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.972
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren har fått et akutt illebefinnende. Finn Kalvik, -Inne i jula, i radio. Det kan ikke bli mer patetisk eller dummere. Grusom tekst. Total mangel på kvalitet. Og det i alle ledd.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.972
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det er andre dag etter julaften og forfatteren føler at det er mer enn nok jul nå. Sentimentale, pompøse og latterlige artister babler i vei og forsøker fremstå som tenkende. Helene Bøksle viste i dag, med all mulig klarhet, at det ikke er tilfelle.
    20161226_120606.jpg

Sist redigert:

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.972
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren undres. Fordi det skal trekke litt utendørs og folk ikke klarer ta den åndssvake trampolinen i hagen ned uten hjelp av naturen selv benevnes det ekstremvær. Ikke bare ekstremvær heller, nei ekstremværet Urd. For en tid. Idiotenes inntogsmarsj jaller.

D

Dåbbel J

Gjest
    Idag morges 05.30 forlot jeg innevarme og "julens klamme hånd" og dro ut i skauen...... Blåste småjævler allerede da.. men fikk fyret opp bålet til slutt.
    Måtte bare kjenne naturens intimitet og dens forfriskende vitalitet.
    KISS ble det idag... noe jeg sjeldent gjør på tur alene, Kvalitets pølser donert av en av sluggerne her inne, og selvlaget tilbehør.
    Kaffe, ikke glem kaffe på tur, ikke Alfa Romeo, men Alfa og Omega - close enough :rolleyes:

Finn kalvik - Helene Harepus og trampoliner blir bagatelisert til atomnivå, når enn er ute og kjenner skogens småprat om hint og annet....

Men jeg var ute i stjerneklart vær tross vind....... men jeg så været komme skikkelig etter at jeg hadde spist.... og med et så var snøen horisontal i lufta.
    Bålet var iferd med å ebbe ut, og ble slukket naturlig med det hvite.....

Og jeg nyter lyden av naturen, den er mer inspirerende enn dem feiltagelser som blir gjenngitt på riksdekkende radio og televisjon, TOTALT.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.972
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Den gamle skurken har myknet. KLEDELIG! Skål for for sødmen fra våre omgivelser.

Sist redigert:

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.972
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Man ler ikke av Amerika. Ikke når Gud Jerry plukker på Tiger, Bob komper som Jesus og Phil, den hellige Ånd, leker på Alembicen mens doble batterier driver og en halvt norsk pianist tryller ved tangentene.
    20161226_202658.jpg

Brummund

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.11.2007
    Antall liker
    317
    Sted
    Fredrikstad
    Det ruskar ute med Regn og kalde Vind. Smaafuglen flyg mot Rute og vilde gjerne inn.
    Men under Omnen god der ligg paa Sekkje-Pute Hovupersonen i Ro.
    Der ligg han trygg og drøymer og blinkar stilt og smaatt og alt i Verdi gløymer og hev det varmt og godt.
    Og segjer ingin Ting, men liksom inn seg gøymer med Rova sveipt i Kring.
    Jeg mistenker at tidligere nevnte Halstein Bronskimlet står bak denne? Uansett, det gir meg bare en unnskyldning for å poste hans magnum opus:

"Det låg ange av sol og blømande vekster over setervollen hin sumardagen …Endeleg fekk han Hjalte taket på ho. Han låg skrevs over henne no, og heldt henne fast, sveiteeimen slog mot han, hjarte dunde!
    Paulfusen som han no var, strauk han henne lindt over skrotten. So hogg han Hjalte kvasst i og grafsa nevane sine nedi varmt og krusa hår …
    -Tikka pulla, kviskra han Hjalte,
    -Tikka pulla … Då roa ho seg – – -"

.gniknaseuas mo ges reierd etted ta mo esylppo gej nak relejs etras roF

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.972
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Nok en dag ved Sanatoriet har passert for vår venn. Lysere tider er på vei. Starten på sommeren. Solen kryper lavt over åskammen og faller ennå ned blant furutrærne i syd, men snart drister den seg høyere og kaster ikke kortene før den går ned rett vest. Vinduet er åpent. Ute lager Urd rabalder.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn