toriamos skrev:
Er enig i alle talere. Om vi i tillegg får til den sårt tiltrengte presiseringen at off topic ikke har noe med hifi å gjøre, blir dette et godt forum. Grunnet mengde så har off topic blitt en så stor del av Hifisentralen at det derav forsvarer et eget forum. Et helt annet sted. Helst langt unna.
Dette gjenspeiler jo akkurat den holdningen som er blitt kritisert av flere her; nemlig at ens eget
jeg settes i sentrum i den forstand at det
jeg ikke ønsker å ha i dette forumet skal bort.
At off topic ikke har noe med hifi å gjøre, er selvsagt riktig; det er derfor det heter off topic.
Men hvorfor skal det på liv og død fjernes? Tar det så mye plass at det går ut over kapasiteten på de andre avdelingene?
Til LMC: Off topic favner jo litt bredere enn bare kosthold da. Off topic viser jo gang på gang at det er masse kompetanse på alle mulige slags områder her på forumet - se bare på alle som har fått svar på sine spørsmål.
Og det faktum at off topic er blitt så stort, viser at mange har nytte og glede av hjørnet.
Så lenge off topic ikke stjeler plass fra de direkte hifi- og musikkavdelingene, synes jeg det kan få bli værende, så kan jo de som ikke er interessert holde seg borte.