La ut verdiene her. Kom gjerne med konkrete innspill og grovt bruttobudsjett rundet av til nærmeste 1-2K krkjøp de feiteste du har plass/råd til, selv til diskanten
mvh
Leif
Que?Do It By Others
Har veldig god erfaring med foliespolene til Erse. Kjøper fra Meniscus Audio, og han gir meg den verdien jeg vil ha.North Creek, Mundorf, Duelund, Solo, Alpha-Core (Michael Percy Audio).... det er mange å velge mellom.
Min første erfaring med North Creek var for over 20 år siden, kjøpte oppgraderingsfilter til et sett med B&W 801 s3. Utrolig forbedring.
Har også kjøpt en del komponenter fra Erse, hyggelige priser også.
http://www.erseaudio.com
Nei tenk at for der ligger det 20 stk. av disse:Canales skrev:prosjekt: fylle den siste ledige kroken under kjellertrappa.
Som skal brukes til slike:
Så da så.
Nei - det har blitt endringer i planene med disse. Skal inn i en linesource konstruksjon, treveis, med tre stk bassmoduler a 3 x8" pr side. Dette er kantløse elementer med AlNiCo og lav og fin Fs nede på tyvetallet. Bælraske og crispe i lyden.Nei tenk at for der ligger det 20 stk. av disse:Canales skrev:prosjekt: fylle den siste ledige kroken under kjellertrappa.
Som skal brukes til slike:
Vis vedlegget 292951
Vis vedlegget 292952
Så da så.
For en som har langt femskreden demens ... så husker jeg ikke om vi så noe ferdig resultat.... MEN siden jeg husker dette.. så burdet jeg husket resultatet..
Ergo... finnes det bilder av det ferdige resultatet??
jepp, tviler ikke på at ob done right er vel så fett.Ja, det tror jeg deg på. Det jeg har hørt til nå i kveld lover meget godt for fortsettelsen!
Har begynt å få inn priser på ølmage "anbudene" nå.
Ellers frister det også å teste ut OB med basser.
Du får beholde de da... . Disse er sjeldne, og veldig gode..Hjørneplasserte ølmaga var gull. Her var det bass så det holder.
Dæven for en høyttaler
Vis vedlegget 507862