Kan jo ikke si annet enn at jeg gleder meg ;Dhel skrev:Bare vent til du pakker driveren nennsomt ut av esken på spisestuebordet. Da får du den sjeldne følelsen av å holde i et kvalitetsprodukt fra en annen verden ;D ;D ;D
GrattsLMC skrev:me 2! ;D
fikk bekreftet ordre og betaling
da er det bare å vente
mvh
Leif
Var ikke du ferdig med fulltoner i Stockholm? Syns du nevnte noe om studiekamerater med Lowther?LMC skrev:me 2! ;D
fikk bekreftet ordre og betaling
da er det bare å vente
mvh
Leif
Brukte du dem i Nagaokaene eller ble det frontlada horn?pengesluk skrev:Da har jeg spilt på mine FE203 i tre timer. Ikke mye å skrive hjem om, standard elementene er ikke spesielt dårligere.
Synes ikke de var verdt pengene i hvertfall.
Også du som kjøpte 3 par da? Hva med å bruke dem som inceeling høyttalere i et multirom system med 2a3 forsterkere? Et par på badet, et i gangen og et på do?pengesluk skrev:Da har jeg spilt på mine FE203 i tre timer. Ikke mye å skrive hjem om, standard elementene er ikke spesielt dårligere.
Synes ikke de var verdt pengene i hvertfall.
Nope ... DU som har en masse erfaring med Fostex ... HVILKE elementer der ifra har vært bortkasta penger ??pengesluk skrev:Men du var litt smånervøs en stund der du også...?? Det hogg til i hjerterota et øyeblikk? 4-5 lakser ut av vinduet....
Ok - har ikke dårlig tid ..... 8)pengesluk skrev:Ikke noe mer å melde enn det jeg skrev. Har holdt på ute i dag, væravhengige saker så det var greit å ta det i dag. I kveld er det skalldyrparty så da blir det heller ikke noe særlig. I morgen kommer en alliansegjøk innom, så da er det ikke fred å få til seriøs forskning da heller. Men neste uke, tenker jeg.. da er det flere andre saker på gang også.
Har sluket flere saker på gang, nei nå står itte verda te påske ;Dpengesluk skrev:Ikke noe mer å melde enn det jeg skrev. Har holdt på ute i dag, væravhengige saker så det var greit å ta det i dag. I kveld er det skalldyrparty så da blir det heller ikke noe særlig. I morgen kommer en alliansegjøk innom, så da er det ikke fred å få til seriøs forskning da heller. Men neste uke, tenker jeg.. da er det flere andre saker på gang også.
HVA?? enda mer skrammel som blir liggende på hylla mens du syter & bærer deg over all verdens ditt og datt og ikke får kjøpt inn hverken materialer eller horn.. Jaja. Da kan du strengt tatt bare skylde deg selv. Jeg har ihvertfall IKKE pusha på deg i denne historien. For en gang skyld uskyldsren og pen.madman skrev:Virker som jeg har et par på gang jeg og, Sluket. Faan og ! ???
-m
Du sitter vel med skikkelig "vasskjeft" nå, din grådigpeis... ca. 3.200,- norske før althel skrev:
Det såg litt pinglete ut. Ligger jo et par Altec 19 på børsen. Til å bli horny av.hel skrev: