Enigtakhøyden er generelt luftig og det skal vi være glad for
mvh
Leif
greit nok det , men samholdet kan virke så sterkt at det virker voldsomt ?Det at enkelte uttaler seg negativt om utstyr de ikke har hørt er provoserende nok i seg selv.
Husker ikke lenger, men "heve seg over" og "null peil" er ikke veldig gentlemannaktig, snarere i helt andre enden av skalaen!hvorfor sier du det?
Noe gentleman referanse vet vel alle at jeg IKKE er , har absolutt min del av dumme innlegg her, fint om vi kan se bort fra dèt.ok, men skjønner ikke hvorfor du skal utnevne deg selv som gentleman referanse?
at man hever seg over noe, betyr vel bare at man ikke tar det inn over seg
husker ikke?
men 70-tallet husker du som om det var igår, eller?
diagnosen er klar
mvh
Leif
Jeg har da absolutt oppfattet deg som en gentleman, med monokkel og floss !Hehehe...... JEG er definitivt ingen gentleman, hvor har du det fra? Rekk opp hånda de som synes det!
Ingn hender?? Tenkte jeg det ikke..
Vær en gentleman og svar på PM, så rekker ihvertfall jeg opp labben Alternativt, PM'ene har ikke kommet gjennom eteren? ???Hehehe...... JEG er definitivt ingen gentleman, hvor har du det fra? Rekk opp hånda de som synes det!
Ingn hender?? Tenkte jeg det ikke..
den var til Sluket, tåkaNoe gentleman referanse vet vel alle at jeg IKKE er , har absolutt min del av dumme innlegg her, fint om vi kan se bort fra dèt.ok, men skjønner ikke hvorfor du skal utnevne deg selv som gentleman referanse?
husker ikke?
diagnosen er klar
mvh
Leif
Det var den kollektive responsen jeg reagerte med et spørsmål på , såpass takhøyde har vi.
Samtidig synes jeg det er beundringsverdig at en spade blir kalt en spade, ble bare så veldig mange spader her .
mvh
enda et innlegg herfra i tråden ; dumme innlegg..den var til Sluket, tåkaNoe gentleman referanse vet vel alle at jeg IKKE er , har absolutt min del av dumme innlegg her, fint om vi kan se bort fra dèt.ok, men skjønner ikke hvorfor du skal utnevne deg selv som gentleman referanse?
husker ikke?
diagnosen er klar
mvh
Leif
Det var den kollektive responsen jeg reagerte med et spørsmål på , såpass takhøyde har vi.
Samtidig synes jeg det er beundringsverdig at en spade blir kalt en spade, ble bare så veldig mange spader her .
mvh
Du må koste på deg en pc ... PS! Du har ny PMS, no stress...Tikei du har PMS. Tjuvlånte pc til kona.
Har fått inn midbass kabinetter, driver og spikker subwoofere, men blir litt deppa av plassproblemer, synes ikke jeg fikk optimalisert det passive filteret med valgte delehz, på første runde. Ser ut som det blir fullt aktivt nå, ikke akkurat KISS, men verdt et forsøk.Permorten, har ikke du noen horn du skal spikke på? Veldig lenge siden vi har sett noe produksjon..
Sitter fane der nå, men er ikke fornøyd med målingene , vet det skal være kjempematch lyttemessig , skal teste ut fler der.og jeg har Fane drivere
Sa Sten Broman! Også:Definisjonen på en gentleman: en som kan spille trekkspill, men ikke gjør det
Ja, det kan ha noe med det å gjøre. Hittil er det vel stort sett bare sekkepipe jeg ikke har hørt traktert på en slik måte at jeg kunne like dt. Men, hvem vet?stort sett liker jeg alle instrumenter, bare de trakteres av en som vet hva han driver med......
mvh
Leif
Sekkepipe er flott da! Særlig sammen med trommer; Clann An Drumma her altså, løp og kjøp!Ja, det kan ha noe med det å gjøre. Hittil er det vel stort sett bare sekkepipe jeg ikke har hørt traktert på en slik måte at jeg kunne like det. Men, hvem vet?