Vi får se hva som skjerVi er vel noen som har gått på den blemma etterhver ja. Len deg tilbake, selg unna og jobb rævva av deg for å spare opp. Du vil neppe se deg tilbake. In Sluk we trust!!
Kraftwerk er tøffe nok saker det, Yello også. Og flere andre i samme gate. Alt går i Sluket (vel, NESTEN alt da...)Kraftwerk Sluket, nå overrasker du
Haavard
Takk for trivelig besøk, som alltid! Ehh... du holder vel kjeft om de kablene, regner jeg med.. Vil ikke ha det på meg at jeg svir av ofselege summer på slike tingVi får se hva som skjerVi er vel noen som har gått på den blemma etterhver ja. Len deg tilbake, selg unna og jobb rævva av deg for å spare opp. Du vil neppe se deg tilbake. In Sluk we trust!!
Det var ikke kablene som gjorde mest inntrykk for å si det sånn....
Google er din venn!Godt man har google til hjelpHelsike! Opplevde i går noe jeg ikke trodde var mulig..
Jeg var invitert til en demo i kjelleren hos sluket. I ettertidens lys burde jeg kanskje ikke takket ja, men det var litt av en opplevelse....
Startet pent med litt blues og annen forskjellig musikk. Det låt utrolig flott med dynamikk i toppklasse. Uansett, det var først når sluket satte på Kraftwerk med 110db det virkelig tok av. Det var helt uvirkelig hvordan det spilte så uanstreng og uforvrengt med så høy lyd. Jeg satt med gåsehud fra topp til tå. Uansett hva som ble spilt ble det levert på strake armer (vel, kanskje litt med unntak av 80-talls gitarrock )
Jeg sovnet i går med horn og linjebass på netthinnen og våknet i dag tidlig med tanker på hvordan jeg skal bli kvitt egne komponenter for å få noe tilsvarende...
Takk til sluket for invitasjon
LASCIATI OGNI SPERANZA, VOI CHE’INTRATE
Jøss, du snakker nesten islandsk jo!Takk for trivelig besøk, som alltid! Ehh... du holder vel kjeft om de kablene, regner jeg med.. Vil ikke ha det på meg at jeg svir av ofselege summer på slike tingVi får se hva som skjerVi er vel noen som har gått på den blemma etterhver ja. Len deg tilbake, selg unna og jobb rævva av deg for å spare opp. Du vil neppe se deg tilbake. In Sluk we trust!!
Vi får se hva som skjerVi er vel noen som har gått på den blemma etterhver ja. Len deg tilbake, selg unna og jobb rævva av deg for å spare opp. Du vil neppe se deg tilbake. In Sluk we trust!!
Selv takk! Framifrå bistand som alltid - ungdommens energi er uuttønmelig!Takk for en skikkelig hifiøkt i går, i natt og i dag. Flytting av hele sulamitten over på langsida betalte seg selv etter strabiøs kamp med et par SLOBs 300kg og 2cm klaring til taket er ikke å spøke med!
Ei heller selskapet, maten eller lyden. Det e så deeeili!
Er veldig enig , all sunn fornuft sier dette. Men mine tidligere opplevelser indikerer enorme forskjeller på kabler - helt på høyde med forskjeller på forsterkere.Det lille jeg har snappet opp underveis er at der hvor slaget virkelig står er heller dimensjonering og kvalitet på membraner og magneter/etc på dynamiske og kompresjonsdrivere fremfor ledningen som skal forsyne signalene frem til disse. Også må selvsagt kabinetter, horn forsterkere etc samsvare.
Ikke for for å kabeldebattere men jeg syns nemlig jeg så noen fyfy ledninger til SLOBene når jeg var hos deg Sluket......huff huff.
Et pinlig hull i min CD-samling. Men jeg klarer ikke å få tak i den via de vanlighe pusherne? Snakker vi skikkelig undergrunn? Under disken? Under discen? Hva med Vol. 2?Kraftwerk er tøffe nok saker det, Yello også. Og flere andre i samme gate. Alt går i Sluket (vel, NESTEN alt da...)Kraftwerk Sluket, nå overrasker du
Haavard
Dessuten var kuttet en del av H.R.'s medbrakte demo/test CD "Asfaltsaging Vol. I"
Synes jeg aner et par svettedråper i panna
Gutta på tur!! FAT SLOB(S) on the move...
Vis vedlegget 263299
SLOB skulle flyttes fra innledende testplassering langs lengdeaksen i rommet, og til langvegg
der anlegget egentlig skal befinne seg. Var planlagt i jula, men manglet hjula
Ved siden av SLOB ser ALT pinglete ut! Kanskje med unntak av kjeften din.. og Nordbytunnellens innløp!ved siden av SLOB ser du litt pinglete ut?
vedr traverskran er du vel litt i beita på takhøyden....
mvh
Leif
Du legger noen meane kabler jaFy faen å flink jeg er til å kable!
Ved siden av SLOB ser ALT pinglete ut! Kanskje med unntak av kjeften din.. og Nordbytunnellens innløp!ved siden av SLOB ser du litt pinglete ut?
vedr traverskran er du vel litt i beita på takhøyden....
mvh
Leif
Traverskranen er forøvrig bestilt i innfelt utgave.