Døp om til Slukets Gloryhole så er det et nytt vannhull.
til ob-bb Glory hole (sexual slang) - Wikipedia, the free encyclopedia
til ob-bb Glory hole (sexual slang) - Wikipedia, the free encyclopedia
De "likes" kåte her er behørig notert..hvem er det som sitter oppå Sluket?
Faktisk ja!Direktedrevet, selvfølgelig.
Den eneste rette vei.Faktisk ja!Direktedrevet, selvfølgelig.
Åååå..? bare en? Det var da vitterligen to sist jeg hadde grovtelling! Det er ikke den 507 mkII Limited Ed. i sort og krom du tenker på da? Den har jeg dessverre bare kun en av ja. Har aldri sett fler heller. Tror den er VELDIG Limted ed. - nesten ingen info eller bilder noe sted. Traff en tysker som bød idiotpenger for den i fjor. Men man selger da ikke slikt NOS snadder med mindre det er virkelig påkrevet..? Den skal få kose seg med en Koetsu og Audio Note Kondo sølvstepup og RIAA.505 er såååå fin.... Dumt du bare har en av dem......
Har'n! Men den brummer, må nok inn til full sjekk og gjennomgang. Har stått i minst 25 år. Ubercool.
Takk for bevingede ord Morten - men dessverre, klonetoget har nok godt, og det er kanskje like bra! Og hvem vet - kanskje du er i tigerstaden en dag..?Hei !
Nå har jeg fulgt med på denne tråden i laaaaang tid , er man på skeiva å føler seg for jævlig så er dette tråden å lese ....... retter jo opp det meste.
Garantert en god latter , skulle ønske jeg var nærmere å fikk høre på slukoteket , skjønner jo at det er en opplevelse.
Måtte det bare ikke være forsent å få paret denne mannen , verden trenger flere slike.
Mvh.
Morten.
Du er f. . . meg ikke snau. Ligger det en 507 og støver ned hos deg, er det bedre at den kommer hjem til en aktiv bruker. . . Fantastisk arm!
Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken arm som skal benyttes
Vis vedlegget 267699
Vis vedlegget 267700
Vis vedlegget 267703