K
Kaare G. Opsahl
Gjest
nei gudsjelovogtakk, det starter noen dager etter at jeg drar. Arne Norheim møter 80talls Miles Davis med en fransk touch.
Har ikke du en "ignore" knapp som alle andre?Etter 100 sider med svada, klinker Sluket til med et gull egg av et innlegg. Dette var svært bra skrevet! Tror jeg feirer disse velvalgte ordene med å teste ut 18" JBL ventebasser
Prøver en gang tilHar ikke du en "ignore" knapp som alle andre?Etter 100 sider med svada, klinker Sluket til med et gull egg av et innlegg. Dette var svært bra skrevet! Tror jeg feirer disse velvalgte ordene med å teste ut 18" JBL ventebasser
10 poeng til deg! Bilde:Hvilke? 2241?
"The World's Largest Online Seller of Ultra High End Audio"
WILSON AUDIO WAMM 7A Speakers ... "The Most Rare Pair"
THE LAST SET MADE - AS NEW NEVER OPENED OR USED - STILL SEALED IN THE CRATES!!!
Unique & Rare, Only 55 Pair Made, These Are Labeled Set #55 By Wilson Audio
Original Retail Price $240,000 - Steal for 50% off!!!
HigherFi is the largest seller of ultra high end audio in the world, and we excited to be able to offer these ultimate collectors speakers.
(No we are not a Wilson dealer which is why we can offer this rare pair so such a great price and no, there is no factory warranty on this pair).
Et snev av sannhet i dette, før man uvergelig ender opp på hornkjøret. Og det finnes ikke NOE tradisjonelt dynamisk/elektrostatisk element/system i VERDEN som kan hamle opp med optimale flerveis high-end kompresjonsdrivere implementert riktig m.h.t. horn, filterteknikk og korrekt innbyrdes plassering. Problemet er bare at nesten ingen har hørt noe slikt og kan følgelig ikke uttale seg med noen særlig autoritet. . Pluss kostnadene selvsagt, og at det krever relativt bra med guts for å stå det løpet ut. Slike systemer er nådeløse, de både belønner og strafer. No free lunch.Slaget står ikke på hva man velger av høyttalersystem, men mer, på hvor kompromissløst man gjennomfører det.
Kan ikke si meg uenig i det du forteller her, men jeg venter vel fortsatt i spenning på et hornsystem som gjør rent bord på alle parametere. Og da snakker jeg ikke om horns manglende dypbassegenskaper. Hvis ikke dette skjer i nærmeste framtid må jeg kanskje ordne opp i dette på egen håndEt snev av sannhet i dette, før man uvergelig ender opp på hornkjøret. Og det finnes ikke NOE tradisjonelt dynamisk/elektrostatisk element/system i VERDEN som kan hamle opp med optimale flerveis high-end kompresjonsdrivere implementert riktig m.h.t. horn, filterteknikk og korrekt innbyrdes plassering. Problemet er bare at nesten ingen har hørt noe slikt og kan følgelig ikke uttale seg med noen særlig autoritet. . Pluss kostnadene selvsagt, og at det krever relativt bra med guts for å stå det løpet ut. Slike systemer er nådeløse, de både belønner og strafer. No free lunch.Slaget står ikke på hva man velger av høyttalersystem, men mer, på hvor kompromissløst man gjennomfører det.
Var den til meg?Ja men ikke før i september
Mvh
Leif
Er det noen virkelig bra hornoppsett du ønsker å høre, tror jeg det er lurt å sette nesen i retning skien/Porsgrunn områdetVar den til meg?Ja men ikke før i september
Mvh
Leif
Isåfall september er vel rett rundt hjørnet?