Skrammel??!?#¤%&# Det er det frekkeste jeg har hørtHar ikke du nok skrammel stående?
Spilte mastertapes hos LMC her om dagen, og det har sine sider, helt klart. Bl.a. som målestokk.
Men joda,jeg har mye mer enn jeg trenger
Skrammel??!?#¤%&# Det er det frekkeste jeg har hørtHar ikke du nok skrammel stående?
Spilte mastertapes hos LMC her om dagen, og det har sine sider, helt klart. Bl.a. som målestokk.
Er du sikker på at tankefulle er riktig ord?De fleste som har sett tolvtommeren min blir tankefulle ja...
Slukets tolvtommer, mange har hørt om han og ingen har sett han..Nå er du helt ute og sykler John Harald! Bokstavelig talt.
vær stolt du, tenk om det ble antydet emetofili eller coprofogi.......da hadde jeg selvsagt ikke likt det, men dendrofil er jo bare søttCrusty & HR;
Fy skam til dere som oppmuntrer en villfaren og svak sjel til den slags styggedom!
Sier ingenting annet til trådeier enn at han snart blir hentet og kjørt til sjetteavdeling på Ullevaal Slukehus.
BB
OK da.Sluket;
Skedsmo Sildestruper Samlags velvillige representant takker for overveldende velkomst ved ankomst.
Det er sjelden man blir møtt i foyeren av innhyret pianør som trakter klassiske perler på så lavt volum men likevel med så stor innlevelse - og til øyensynlig så stor selvtilfredshet fra vertens side.
Det blir spennende å høyra kva som skjer i fortsetjinga - hvor mye som skjer når greiene slipper. Direkte "Out of the boks" gir ofte ikke de beste odds.
Tror kanskje du må vise fram verdens første "SWAP-OB" ved rette anledning og humør - que?
BB
Fuck for forrest, wank for wood.Tåler du ikke sannheten, OB? Jeg har nok sett blikket ditt når du stryker varlig over et stykke godt treverk.. særlig "hardwood"
Leif, det går GRENSER....som den inkluderende karen du er, glad i besøk og alt, er det vel bare å sette henne opp i kjelleren
jeg?er ikke du i Nice?
Jeg er i London fra tors-tis neste uke, skjenner til ett par sjapper der.jeg?er ikke du i Nice?
nei, drar til london neste helg, en snau ukes familieferie i storbyen.
tar gjerne imot vinylsjappetips (hører du, eros?).