Måler du langs veien eller i luftlinje?Sorry JJ, dette er kun for de 50 nærmeste...
Måler du langs veien eller i luftlinje?Sorry JJ, dette er kun for de 50 nærmeste...
Køltzow. Engros-leverandør med kontor i Kjøttbyen (!). Ikke for privatpersoner, men hvis du kejenner noen som driver restaurant eller catering kan du handle på deres kort.Det årvisse skalldyrpartyet står for døren denne helgen - noen som har stalltips til leverandør/butikk som nettopp nå har tilgang på god sjøkreps??
Gjerne også kongekrabbe - men ikke disse tynne flisene en finner på Meny etc. - det må være skikkelig store bein og god kvalitet.. kan ikke by gjestene på skrot
Du da, din kresne gubbe. Hvorfor betale dobbel pris for kjemper når når 4L er godt nok.
Jeg ser at livet er for kort til å spise drittmat, men det få da være grenser.
B
KOKT? Jaja, den er vel etanes den og Tror det var den vi brukte da vi hadde party på restauranten til svogers tidligere i vår. Topp kvalitet.Hei Slukfar. Snakka nettop med frysesjef. Vi HAR 6L, men kun kokt.
325,- pluss moms.
Denne str. får du ikke i fiskesjappa til den prisen.
B
Gi meg dine FatSLOBS og du får denne pallen i bytte.Legg av en pall 6L også
Når jeg tenker meg om; hvorfor ikke SLUKET SOM DIKTATOR?
Valget (eller "erection" som kineserne sier) nærmer seg - og det gjør fårikålsesongen også!
I år tror jeg det blir ekstra mye både av får og kål, og mange som får pepper..
Vis vedlegget 335663
Hva skal en stakkars innfødt Oslogutt gå for, montro? Pest eller kolera?