Sluket
Holistisk Hifi Helt
Det må sies - HFS preges for tiden av mange med utrolig mengde kunnskap innhentet og tilegnet på kort tid. Kunne listet opp en HEL del av de men det gidder jeg ikke for da blir de så jævlig kjepphøye..
"The power of repetition"Erfaring = H6 clone "horn" -> dipol -> JBL horn -> dipol -> og horn igjen
Selv synes jeg den grafen er skummel og ser et sluk som jeg kommer til å være fortapt i, i årevis fremover..Veldig bra grafisk fremstilling av forløpet, Sluket.
Der ser jeg meg selv klart, og finner med en gang veien videre.
Vis vedlegget 339172
LOL her gikk det troll i trollet da dette var et svar på tråd nr 7764 ( snøft )Ser ingen problemer seriøst hvis du ikke skal bruke det som Studio da , da blir det andre boller
Mvh
Ingen hjelp med troll
Begynte å lure på din mentale helse da jeg leste innlegget... Men så kom jeg på den glimrende tanken om at det kunne være et feilplassert tilsvar..LOL her gikk det troll i trollet da dette var et svar på tråd nr 7764 ( snøft )Ser ingen problemer seriøst hvis du ikke skal bruke det som Studio da , da blir det andre boller
Mvh
Ingen hjelp med troll
Alger er vel det eneste som garantert vokser i akvariet (Halimeda er en kalkalge)Ligner veldig på noe vi akvarienerder liker som ser slik ut
Vis vedlegget 339499
Litt forsinket kommentar, for min del gjelder det å se musikerne mer en direktesendinger.Det kommer litt an på - dette med å SE musikerne - jeg har stor glede av direktesendte konserter året igjennom, både norsk, svensk og dansk tv samt en kanal som heter ett eller annet med Mezzo, de sender klassisk. Mye av dette er jo dagens utøvere og orkestre og ikke nødvendigvis tilgjengelig på skive.
Hørte ikke noe om vafler sist. De kan dyttes inn i øra, hørselvern og sikringskost i ett. Ha smør på først, bareDu feiga jo ut sist og lot Burnt ta hele lydtrykket
Neida, gamle vaffeljern hadde ofte 5 hjerter, ikke noe feil med det.
5 hjerters vaffeljern er mer avansert enn sånne moderne puslete 4 hjerters jern, er du ikke enig?
Det var da noget sjofelt av demses Burnt... Men det er endog ingen overraskelse.. . Ser du ikke fotball, hørt rykter om sodd og leven i gaten i staden hvor du holder til ?Så gamle at vi bruker uttrykk som "..det må jeg si";D