Som min lett perverse Danske kollega forklarte meg ang kjøttfløyte spilling, Det finns en anledning til att det kommer støtvis! Swallow my prideDet var tider.... hadde ei nabojente som ble ganske flink på kjøttfløyte etter hvert..
Det er klart vi føler oss forbigått. Men vi igjen viser vi storsinn, og Sluket går foran som glinsende eksempel.....................en representant for en eller annen gampesport som stikker av med seieren foran livsnytere fra intelligentsiaen
Feks. Kulinariske opplevelserEhh... kan vi ikke snakke om noe hyggelig?
Anytime! Sving en tur innom ved leilighet så vi får diskutert mulighetene til julebunkers!Feks. Kulinariske opplevelserEhh... kan vi ikke snakke om noe hyggelig?
Når skal du gjøre en anstendig quinde ev henne istedenfor bare å holde på med det uanstendige?kjøpte noen gram forrige helg til middag med frøkna
Det var i grevens tid. Jeg ser han har måttet begynne med briller allerede...også i voksenversjon
Vis vedlegget 348210
For ikke å snakke om schizofreni-foreningen.Dette burde vært på markedet for flere tiår siden - så hadde antall medlemmer i Blindeforbundet nesten halvert seg vil jeg tro...
Gi nå fyren en sjanse. Jeg har faktisk sett Sluket i virkeligheten (noen ganger kler Sluket seg i vanlige klær og går rundt blant folk) og han er jo slank som en sylfide. Jeg mistenker enten tredjegrads grågrønn stær eller at fruen hans har installert tivolispeil i huset.Det er klart vi føler oss forbigått. Men vi igjen viser vi storsinn, og Sluket går foran som glinsende eksempel.....................en representant for en eller annen gampesport som stikker av med seieren foran livsnytere fra intelligentsiaen
Hvordan gikk det forresten egentlig? Syns huske du lå godt an på kurven ?
Der er jeg medlem, Otto! Og det er jeg også.For ikke å snakke om schizofreni-foreningen.
Gi nå fyren en sjanse. Jeg har faktisk sett Sluket i virkeligheten (noen ganger kler Sluket seg i vanlige klær og går rundt blant folk) og han er jo slank som en sylfide. Jeg mistenker enten tredjegrads grågrønn stær eller at fruen hans har installert tivolispeil i huset.Det er klart vi føler oss forbigått. Men vi igjen viser vi storsinn, og Sluket går foran som glinsende eksempel.....................en representant for en eller annen gampesport som stikker av med seieren foran livsnytere fra intelligentsiaen
Hvordan gikk det forresten egentlig? Syns huske du lå godt an på kurven ?
Skjønner. Heldig da at alt kan spøkes med her............. neida - senere tids motganger og depresjoner har tvunget meg inn i armene den kulinariske gudinne, and she's a tough Mistress...
Trøstespising kalles det vel også. Trøster meg med at det kan gå over!
Jeg også. Men ikke jeg.Der er jeg medlem, Otto! Og det er jeg også.For ikke å snakke om schizofreni-foreningen.
Pussig - jeg er også på vei ned i kjelleren, venter et par pasienter kl. 19.00. Og to stk. klokka 7 ogsåSå lenge de ikke rekker lenger enn til ørene, så...
Men nå skal jeg ned i kjellerstua for å høre på musikk, mens jeg blir her oppe i et forsøk på å følge med i denne tråden.
Hei Paulsen - lenge siden! Er du ferdig med Amorøse Eventyr mkII snart og klar for guttegreier?Det er litt grisete, men så lenge det er dine ører,.....ok
Humoren må en aldri gi slipp på - jeg ba fastlegen min ta forskuddsbetalt i tilfelle jeg ble suicidal Trengs ikke sa han - vi har factoring!!Skjønner. Heldig da at alt kan spøkes med her............. neida - senere tids motganger og depresjoner har tvunget meg inn i armene den kulinariske gudinne, and she's a tough Mistress...
Trøstespising kalles det vel også. Trøster meg med at det kan gå over!
Ingen av oss er helt like, og her fører tilsvarende til vekttap.
Aldri så galt at det ikke er godt for noe....
Mk III is going on, haha,...Hei Paulsen - lenge siden! Er du ferdig med Amorøse Eventyr mkII snart og klar for guttegreier?Det er litt grisete, men så lenge det er dine ører,.....ok
Nei sier du det. Og du også?Pussig - jeg er også på vei ned i kjelleren, venter et par pasienter kl. 19.00. Og to stk. klokka 7 ogsåSå lenge de ikke rekker lenger enn til ørene, så...
Men nå skal jeg ned i kjellerstua for å høre på musikk, mens jeg blir her oppe i et forsøk på å følge med i denne tråden.