Har dette albumet selv. Noen har syntes at mitt oppsett(Cary/Rogue/ProAc) låter litt for snillt, da spiller jeg dette. Høyt!
Litt swingjazz blir aldri feil - dette er en CD som virkelig herjer med diskantene,
et røft upolert opptak med voldsom traktering av cymbaler, hihats og ikke minst
Cocuzzi selv på en femtitalls stålvibrafon som er ren tortur for toppregisteret.
Låter fryktelig hardt dersom ting ikke er på stell!
Vis vedlegget 347009
Fikk noen assosiasjoner fra et tidligere liv.Synd det var Arnfinn og ikke Bergfinn, Bergfinn!
Slukoteket står foran vesentlige endringer og forbedringer - men andre ting som har rangen akkurat nå så det blir liten tid til å dvele ved kommende tiders storhet. Men jeg godter meg innvendig ved tanken i det minstehva skjedde med den faglige fremdriften i denne tråden?
fortsatt underholdende, men ikke spesielt informativ om fremdrift i Slukoteket....
mvh
Leif
Forbereder morgendagens audiofile utflukt til Velstandskollens store sønn JackX - spiller igjennom litt materiale som vertens diverse nyervervelser skal få brynt seg på! Ganske andre saker en Slipsteinsvalsen og Arne Bendiksens beste dette her..
Gary Willis "Bent"
Solo skive fra Tribal Tech's bassist..
Her er det smekk og slem bass/synth/trommer som nok skal massere
elementene på Q3 skikkelig...
Vis vedlegget 347004
Undertegnede satt bare og ventet på noe skikkelig funk - men, det skjedde ikke. Bare tull alt sammenHadde gledet meg veldig til alle aspektene ved den - og en bonus ville selvsagt ha vært bivåningen av loverboyz Fosse & Jamakr in persona, i sin macho all blue "prison look" casually henslengt i en av dine utallige sjeselonger.
Da har du nok gått feil - det er i Slukoteket slikt skjer Der svinger det så ille til tider at de stenger E6 i sørgående pga. vibrasjonene!!!Undertegnede satt bare og ventet på noe skikkelig funk - men, det skjedde ikke. Bare tull alt sammen
Mvh
JMK
Det ser svart ut, synes jeg.
Svart kaffe?Det ser svart ut, synes jeg.
Svart T-skjorte.
Right now...........
Nytraktet Java Mocca med kremfløte
Nylagde krumkaker med pisket krem
amps in pre-heated mode
this evening's musical affair is about to begin..
Hjernen og innbilningskraften er med god margin de viktigste verktøy
ørene er bare transportvei
øynene ubrukelig til dette formålet og forblir lukket
Blindtest i min regi er ikke en prosess men en vedvarende tilstand
jeg stoler blindt på meg selv
Vis vedlegget 347884
Ingenting kan ødelegge denne gode stemningenDet ser svart ut, synes jeg.
I'll take you up yours on that (iom jeg legger ut noe på engelsk) :JackX's innspill og kommentarer er alltid velkommen i min tråd - hvor takhøyden ikke slutter før den når undersiden av skosålene!
Nydelig poesi fra en mester !
Right now...........
Nytraktet Java Mocca med kremfløte
Nylagde krumkaker med pisket krem
amps in pre-heated mode
this evening's musical affair is about to begin..
Hjernen og innbilningskraften er med god margin de viktigste verktøy
ørene er bare transportvei
øynene ubrukelig til dette formålet og forblir lukket
Blindtest i min regi er ikke en prosess men en vedvarende tilstand
jeg stoler blindt på meg selv
Vis vedlegget 347884
Har du glemt blokkfløyta ? Har mareritt ennå.Fantes det egentlig noe kjedeligere enn de greiene der? Til og med religionstimene med den makeløse tryllekunstneren Jesus var mer interessant.
Fant ikke på vinyl, bestilte cd ...Da har du nok gått feil - det er i Slukoteket slikt skjer Der svinger det så ille til tider at de stenger E6 i sørgående pga. vibrasjonene!!!
PLAY LOUD!!!!
http://www.discogs.com/Bobby-Thurston-You-Got-What-It-Takes/release/445485
(for rett stemning - åpne skiva i eget vindu mens du ser på GIF'ene her!!)