Da får du gå og lukke opp. Men du blir her!Der ringer det på døren - da er det duket for salmer & sanger i kjelleren en times tid - eller fem!
Fortell gjerne litt mer om denne konstruksjonen...
SLOB med 6 x 12" pr. kanal, Fostex 8" mellomtone, bånddiskant på toppen. Deling i området 100-200 Hz / 3 kHz. Testprosjekt for å lære om skalering av utprøvet prinsipp.Fortell gjerne litt mer om denne konstruksjonen...
Hvilke styrker og svakheter vil du trekke frem etter å ha lyttet til disse? Kikker for tiden mye etter en såkalt kompakt utgave av noe som kan gi meg noen av de gode egenskapene til hornoppsett. Jeg leser til øynene er røde her inne (deriblandt i din tråd og hornogtafi-tråden), men det er mye å sette seg inn i og for en som er fersk så er det litt enklere å spørre de som har dette helt ut i fingertuppene. Har du noen forslag som jeg burde se på eller vurdere?SLOB med 6 x 12" pr. kanal, Fostex 8" mellomtone, bånddiskant på toppen. Deling i området 100-200 Hz / 3 kHz. Testprosjekt for å lære om skalering av utprøvet prinsipp.Fortell gjerne litt mer om denne konstruksjonen...
Vanvittig bra det kuttet - Seller var en naturlig kløne.Håper du liker Peter Sellers biljardspill,sjelden elegant.
https://youtu.be/Os0PYZVLFpY
Men hva med oss som ikke engang har tommeltotter, eller ro nok til å vri hjernecellene i riktig retning?Og menigheten vokser stadig Kjøpehøyttalere blir veldig lite interessant når man skjønner hva som er mulig å få til med skikkelige drivere som arbeider i sine trivselsområder, digitale delefiltre og dynamikken fra horn. Ser meg ikke tilbake selv!
Litt mer penger, så man kan kjøpe konsulent\byggingMen hva med oss som ikke engang har tommeltotter, eller ro nok til å vri hjernecellene i riktig retning?Og menigheten vokser stadig Kjøpehøyttalere blir veldig lite interessant når man skjønner hva som er mulig å få til med skikkelige drivere som arbeider i sine trivselsområder, digitale delefiltre og dynamikken fra horn. Ser meg ikke tilbake selv!
Var det en reklamesnutt?Litt mer penger, så man kan kjøpe konsulent\byggingMen hva med oss som ikke engang har tommeltotter, eller ro nok til å vri hjernecellene i riktig retning?Og menigheten vokser stadig Kjøpehøyttalere blir veldig lite interessant når man skjønner hva som er mulig å få til med skikkelige drivere som arbeider i sine trivselsområder, digitale delefiltre og dynamikken fra horn. Ser meg ikke tilbake selv!