Fra grunnmur til godlyd - Via Dolorosa med Sluket som Jesus

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.074
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Støtter meg til det meste som har blitt nevnt her de siste dagene. Dette er og har alltid vært den beste tråden på HFS.
    Ha en fortsatt fortreffelig jul og kos deg. Venter i spenneng på hva som dukker opp her i løpet av neste år når ventehorna erstattes.
    Eller.....ventehorn du liksom, faen meg beste illusjonsgjenskapelsen jeg noensinne har hørt. Hvordan i pokker kommer neste rigg til høres da?

Mvh. Bergfinn

En virtuell gave fra Valdres;

Sist redigert:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.898
    Torget vurderinger
    23
    Heisann... kjøpte både denne Arnold pølsa og en annen i går, en fjerdedel er konsumert allerede sammen med erterflatbrød fra Gjøvik!!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.898
    Torget vurderinger
    23
    Rensdyrpølse var den jeg kjøpte i går, i tillegg har jeg en annen favoritt fra Valdres, en storfebasert kurvtype, saftig god og med blåbær og honning i. Utrolig god men ikke alltid å få tak i.

rensdyr.png
    erterbrød.png

kvasi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.09.2007
    Antall liker
    1.121
    Skulle bare litt jul til så kom alle ut av skapet og tråden ble, som seg hør og bør, opphøyet til alteret på sentralen.
    God (rom)jul til Slukofamilia både på interwebben og i heimhuset.

rolfb*123

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.08.2008
    Antall liker
    575
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Glædelig Jul Sir Drain,
    Jeg må som snikleser av denne tråden få lov å føye meg til tidligere innlegg og si(skrive) at dette er utvilsomt HFS`s beste tråd; både lærerik og humoristisk.
    Håper den fortsetter i samme spor.

Mvh.
    Rolf

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    13.754
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    det var en søt unge sa Siri
    god jul
    her sitter vi og venter på eldstemann til julefrokost

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.898
    Torget vurderinger
    23
    ... eldstemann til julefrokost
    Søt er ordet! Du kan få diabetes av et par tiimers samvær ;)

Men, har du ikke mat nok i kjøleskapet? Må du virkelig ete opp eldstemann? Håper det lå en bunke mastertapes under treet da.

Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: LMC

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.192
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Heisann... kjøpte både denne Arnold pølsa og en annen i går, en fjerdedel er konsumert allerede sammen med erterflatbrød fra Gjøvik!!
    Erteflatbrød fra Gjøvik, ehhh
    Tenker vi sier Toten og Kapp jeg. 8)

Håvard

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Antall liker
    2.737
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    ... eldstemann til julefrokost
    Søt er ordet! Du kan få diabetes av et par tiimers samvær ;)

Men, har du ikke mat nok i kjøleskapet? Må du virkelig ete opp eldstemann? Håper det lå en bunke mastertapes under treet da.
    Hehe. Som når Hannibal Lecter sier "have him for dinner". Begrepet får brått en ny og dypere mening.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.898
    Torget vurderinger
    23
    Schweinskopfsulze og norske syltelabber er proper kost for en nordmann!! Mandelpotetlefse, grov sennep og godt øl så er suksessen reddet!! Forhåpentligvis har jeg gjort meg fortjent til en slik runde i kveld.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.898
    Torget vurderinger
    23
    Men aller først:

Riggedag i dag, store bafler som skal opp og stå (og spille) slik at platemesse/romjulstreffet på søndag kan få anstrøk av at også musikken faktisk er viktig - ikke bare å blåse opp kjakene og tilfredsstille ekorngenet selv om det selvsagt er meget viktig særlig på søndag :D

Snaut 100 kg. hardware pr. side, vondt i ryggen bare av tanken

IMGP2730.jpg

MOBSTER 2 (2).jpg

6

65finger

Gjest
    Får ikke lov å drikke øl men julebrus uten sukker fra roma er fine saker

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.898
    Torget vurderinger
    23
    Den skal prøves - liker julebrus og uten sukker er jo en fordel. Lurer på om det ikke er et Roma utsalg på Lillestrøm.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Antall liker
    2.737
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Schweinskopfsulze og norske syltelabber er proper kost for en nordmann!! Mandelpotetlefse, grov sennep og godt øl så er suksessen reddet!! Forhåpentligvis har jeg gjort meg fortjent til en slik runde i kveld.
    Usj! Et par ganger hadde jeg for mange år siden en påstått glede av å være til stede ved den årlige Eisbeinessen i Hamburg

67. Eisbeinessen 2015 - VHSS - Vereinigung Hamburger Schiffsmakler und Schiffsagenten e. V.

Det hender fremdeles at jeg våkner om natten, badet i svette.

Så mitt forhold til syltelabber er noget komplisert.

Sist redigert:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.898
    Torget vurderinger
    23

Senterbaflene ble ferdig malt i går og har stått varmt og godt til tørking

me3.jpg

Bunnplater ditto, hjul skal på før sammenmontering

me1.png

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.231
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Et lite kveldsbilde:) til tråden.
    Vis vedlegget 356043
    Donald (eller Dommal som jr.Sluk sier) er SJEF! Har ladet opp med 72 vintage Donald filmer til jul, skal nytes med småttingen i armkroken ledsaget av en anselig bolle Seigmenn og skumdyr! Det er terapi så det holder!
    Klar for Donaldfilmer og seigmenn

Vis vedlegget 356261
    Det var et veldig godt bilde. Må si at den frøkna virker trygg foran kamera og fotogen til tusen. -Ja, du også forresten :)

Ha fortsatt en strålende jul.
    Hilsen
    Fifteen shades of forthcoming sunday penalty man ;-)

Sist redigert:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.898
    Torget vurderinger
    23
    Takk for det min gode mann og navnebror.. og selv du ville vært trygg på mitt rause fang :D Søndag it is. Srur ht's på harde livet her nå, kun avbrutt av en solid porsjon BS på HFS

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.666
    Ønsker dere en god jul i slukoteket herfra, gamle ørn! Her blir julen feiret med smertestillende og store doser søvn; har dratt på meg det værste influensaovergrepet jeg har opplevd! Nå har jeg likevel fått sveiva i gang horna og snurrer litt Cannonball Adderley. Tror jaggu jeg må se litt klassiske Disney i kveld og, takket være denne tråden. Mangler bare en liten en på kneet, men det ser ikke ut til at det er så lenge til det skjer noe der heller! :)

VegardW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    2.977
    Sted
    Kolsås
    Torget vurderinger
    4
    Så jeg snurten av ett par elementer med fornuftige magneter
    for noen innlegg siden???
    kult prosjekt!

Scrooge

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Antall liker
    1.129
    WOW!
    Utspekulert plassering it is! "Verdens største" bassrefleksporter der? Ser ut som at det er godt med dempemateriale i hyllene bak der også!
    Dette blir spanandes! ;)

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.755
    Sted
    Smurfeland
    Den skal prøves - liker julebrus og uten sukker er jo en fordel. Lurer på om det ikke er et Roma utsalg på Lillestrøm.
    Roma har fabrikkutsalg like ved varemessa på Lillestrøm. Anbefaler å prøve ingefærølet dems også, selv om det ikke akkurat er sukkerfritt.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.156
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Ønsker dere en god jul i slukoteket herfra, gamle ørn! Her blir julen feiret med smertestillende og store doser søvn; har dratt på meg det værste influensaovergrepet jeg har opplevd! Nå har jeg likevel fått sveiva i gang horna og snurrer litt Cannonball Adderley. Tror jaggu jeg må se litt klassiske Disney i kveld og, takket være denne tråden. Mangler bare en liten en på kneet, men det ser ikke ut til at det er så lenge til det skjer noe der heller! :)
    Du får ikke sympati herfra før du får halsbetennelse og må skyve tabelettene opp i enveiskjøringen! Det er værre å lure peristaltikken i ræva hvor ting skal ut enn å svelge ting som normalt skal ned!
    Gikk en gang på stikkpiller i 3 uker. Hadde jeg gått EN dag til så hadde jeg sikkert begynt å like det..Nå stikker jeg tabeletter i øret før jeg tar de opp i Brunøyet!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.898
    Torget vurderinger
    23
    En stakkars stikkpillle er da ingen ting å syte for Griff, makan til kylling! Hrmf.. Kan jo nesten bare kaste'n over kanten :cool:

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Antall liker
    2.737
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Du får ikke sympati herfra før du får halsbetennelse og må skyve tabelettene opp i enveiskjøringen! Det er værre å lure peristaltikken i ræva hvor ting skal ut enn å svelge ting som normalt skal ned!
    Gikk en gang på stikkpiller i 3 uker. Hadde jeg gått EN dag til så hadde jeg sikkert begynt å like det..Nå stikker jeg tabeletter i øret før jeg tar de opp i Brunøyet!
    Det var da et eiendommelig sted å innta medisiner mot halsbetennelse? Det får en til lure på hva slags lege du gikk til.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.898
    Torget vurderinger
    23
    Kan ha vært livmorhals betennelse..:cool: Kanskje griffern er kjerring - syter som en i alle fall :D

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.156
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Det var da et eiendommelig sted å innta medisiner mot halsbetennelse? Det får en til lure på hva slags lege du gikk til.
    La oss bare anta at du ikke vet hva en skikkelig halsbetennelse er for noe..

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn