Fin temp. til å kneppe forsterkere....Så på dansk TV i dag tidlig, fint vær med to plussgrader i Rødbyhavn.....
mvh
Fin temp. til å kneppe forsterkere....Så på dansk TV i dag tidlig, fint vær med to plussgrader i Rødbyhavn.....
Faen, der smakte ikke brønsjen godt lengerINFO: Elvis på NRK2 NÅ.
Vis vedlegget 358924
Apropo Pelvis. Noe som kan være ganske morsomt er å arrangere et større 50-talls inspirert party, og leie inn Kjellvis fra Lyngdal.Kondis, jeg så litt av det Elvis (eller Pelvis som jeg liker å kalle ham) showet i går, fornøyelig å høre voksne kjerringer hyle spm spegriser! Ikke et sete tørt...
Jeg tror du har full ELvis onepiece i skapet, med alt tilbehør, og drar på deg dette når du er alene.. for så å nyte deg selv i helfigur foran speilet, ivrig jukkende med alderstegne hofter.. så knappene spruter og det diastoliske trykket antar tresifret verdi...Apropo Pelvis. Noe som kan være ganske morsomt er å arrangere et større 50-talls inspirert party, og leie inn Kjellvis fra Lyngdal.
Jeg minnes at damene i 40-årene nær sagt sto i lys lue fysiologisk.
Kjellvis gav jernet i en drøy time i full Elvis mundur, og skapte stor stemning.
Vi gutta hadde greie arbeidsforhold etter på, om man da ikke hadde kommet i skade for å bli i overkant salongberuset.
Riktignok mer enn 10 år siden dette, men et kult minne fra en privat tilstellning selv om Elvis er musikkpolitisk ukorrekt.
Og nei, jeg har ingenting av Elvis i hylla hjemme
Hysj på deg nå, OrmetungeJeg tror du har full ELvis onepiece i skapet, med alt tilbehør, og drar på deg dette når du er alene.. for så å nyte deg selv i helfigur foran speilet, ivrig jukkende med alderstegne hofter.. så knappene spruter og det diastoliske trykket antar tresifret verdi...Apropo Pelvis. Noe som kan være ganske morsomt er å arrangere et større 50-talls inspirert party, og leie inn Kjellvis fra Lyngdal.
Jeg minnes at damene i 40-årene nær sagt sto i lys lue fysiologisk.
Kjellvis gav jernet i en drøy time i full Elvis mundur, og skapte stor stemning.
Vi gutta hadde greie arbeidsforhold etter på, om man da ikke hadde kommet i skade for å bli i overkant salongberuset.
Riktignok mer enn 10 år siden dette, men et kult minne fra en privat tilstellning selv om Elvis er musikkpolitisk ukorrekt.
Og nei, jeg har ingenting av Elvis i hylla hjemme
Slutt å pipe. Vær glad du bor der jeg tror du bor!HVA? MERE snø enn dette? Global oppvarming my ass - kaldt som satan her.
Enkelte kvinner av det motsatte kjønn kaller slikt godtepose.Been there.... jeg hadde en veldig trang tanga, en s.k. "knipetanga" Savner lukta av Trafuril og svette kropper.. prusting og pesing fra værstingene, ristinga i bygget når 300+ kg. går i gulvet etter tre rep. i mark.....
Den har jeg da ikke...? Hmmmm..... Salsoul var fantastisk bra en periode.