|
Gleder meg til at du får ut hånda og legger ut noen godsaker: møkkaanlegget mitt trenger noe smooth jizz.Slickster i går. skrev:Ny LP pakke i morgen; smooth jazz! Stay tuned.
Herlig! Da vet jeg hva jeg skal si til kona når hun kniper ihop munnen: Baby, it's cold outside!Brrr.... fytterakkern, snømåking på måprrakvisten før jobb - skulle være forbudt!! Kaldt var det og; horene på hjørnet ga bort gratis blowjobs i dag tidlig bare for å få noe varmt i kroppen![]()
Enda verre i går, da var det så kaldt at politikerne hadde hendene i sine EGNE lommer!
Godt det er varmt på kontor og lager, innedag med pakking og diverse, samt sette sammen resten av LP samlingen i passende pakker som releases utover i helgen tenkte jeg. Mye fint.
En fin dag på lageret. Patricia Bærbar (jada jada, vet det...) vræler "just for a thrill" i bakgrunnen!
Vis vedlegget 358760
Kaldt i dag så da er det skjelven hånd og 12V på fieldcoils!
Vis vedlegget 358761
Du kjenner adressenKanskje vi skulle bytta (tilbake) SIT2 mot 2xF4?
- Matcher prismessig
- Matcher overgain i mitt system
- Matcher dine SIT1
![]()
Total Griner - Pisse koldtHerlig! Da vet jeg hva jeg skal si til kona når hun kniper ihop munnen: Baby, it's cold outside!Brrr.... fytterakkern, snømåking på måprrakvisten før jobb - skulle være forbudt!! Kaldt var det og; horene på hjørnet ga bort gratis blowjobs i dag tidlig bare for å få noe varmt i kroppen![]()
Enda verre i går, da var det så kaldt at politikerne hadde hendene i sine EGNE lommer!
Godt det er varmt på kontor og lager, innedag med pakking og diverse, samt sette sammen resten av LP samlingen i passende pakker som releases utover i helgen tenkte jeg. Mye fint.
En fin dag på lageret. Patricia Bærbar (jada jada, vet det...) vræler "just for a thrill" i bakgrunnen!
Vis vedlegget 358760
Kaldt i dag så da er det skjelven hånd og 12V på fieldcoils!
Vis vedlegget 358761
Puh, takk for advarselen...det ble nesten ekkelt nære, jeg som engang ikke har TV.INFO: Elvis på NRK2 NÅ.
Vis vedlegget 358924
INFO: Elvis på NRK2 NÅ.
Vis vedlegget 358924
Glede seg til snømåking?Fin måke oppvarming idag infør det store snølasset som kommer imorrn! Jeg gleder meg![]()
Her på Sunnmøre er det ikke snø,men steinkaldt til å vere her.HVA? MERE snø enn dette? Global oppvarming my ass - kaldt som satan her.
Dette har nok ingenting med Hr Sluk og gjøre,,,Norsk riks kringkasting viste Elvis på Norsk televisjon i går....Kun et tips lengre bak i tråden for de som synes at Elvis er humor.INFO: Elvis på NRK2 NÅ.
Vis vedlegget 358924
Er det Sluket?
Det der må vel være camel-toe rekordINFO: Elvis på NRK2 NÅ.
Vis vedlegget 358924