Så bra, da har jeg en god unnskyldning for å komme tilbake og plage deg litt mere.Ja - har nettopp spilt igjennom Cameron Carpenters smått fantastiske orgel CD "Revolutionary", hvilket den i sannhet er. Er du glad i god musikk innen sjangeren orgel fra klassisk til eksperimental så er denne skiva must have. Låter usannsynlig bra i Slukoteket; bredde, dybde, høyde (!) og romfølelse helt himsides. Og et trøkk som kunne løfte romferga.
Att AtleT; denne skulle du hørt da du var her, da hadde det blitt en time til!! Halcro låter aldeles utmerket. Skal prøve ut noen SACD i morgen tror jeg.
Det kan ikke være mange som både er hage OG hififrelst? Har dere en klubb, alle 3? Og hvor mange timer har egentlig døgnet ditt...Var slem nå Men du fikk som fortjent; du MÅ være mere spesifikk, en kan ikke bare slenge ut "topp tre" til en som er medlem av Botanisk Hages Venner - da går tankene mine umiddelbart i retning av Salix alba sericea, Acer palmatum ‘Atropurpureum’ og Cercidiphyllum japonicum, som riktignok alle befinner seg i min hage men som ikke låter noe særlig!
Pass deg så du ikke avspaserer litt tidlig, slik som den hellige dykker Ronny James DIO. Han sa i et intervju en gang at søvn var oppskrytt, og slikt hadde han bare 4 timer til overs for i døgnet.Døgnet ble av undertegnede utvidet til 28 timer for mange år siden, dessuten brukes de på begge sider!
Ubercool svigers, Bergfinn - blir gjerne med på besøk Du er vel selvsagt klar over at Bonsaiforeningen stiller ut på Tøyen av og til?
He he, dette går langt over hodet på meg...Var slem nå Men du fikk som fortjent; du MÅ være mere spesifikk, en kan ikke bare slenge ut "topp tre" til en som er medlem av Botanisk Hages Venner - da går tankene mine umiddelbart i retning av Salix alba sericea, Acer palmatum ‘Atropurpureum’ og Cercidiphyllum japonicum, som riktignok alle befinner seg i min hage men som ikke låter noe særlig!
Klar over søvnfaren ja, men livet har så mye å gå på at jeg føler det nødvendig å tøye strikken mens en kan... noe a la "bedre med et fett liv nå enn et langt begredelig et hvor slutten er trist" Om det holder mål medisinsk vet da faen men noen sjanser må en taPass deg så du ikke avspaserer litt tidlig, slik som den hellige dykker Ronny James DIO. Han sa i et intervju en gang at søvn var oppskrytt, og slikt hadde han bare 4 timer til overs for i døgnet.Døgnet ble av undertegnede utvidet til 28 timer for mange år siden, dessuten brukes de på begge sider!
Ubercool svigers, Bergfinn - blir gjerne med på besøk Du er vel selvsagt klar over at Bonsaiforeningen stiller ut på Tøyen av og til?
Forresten, litt seriøst spørsmål: Stedatteren har en liten bonsaibusk på rommet. Hu er Japan fiksert... men den begynner å skrante veldig nå. Noen tips?
Meget vanskelig å gi råd da musikk som kjent er en høyst subjektiv affære, og når du samtidig setter en slik hårreisende begrensning på tre album så blir det enda verre! Men de vi spilte fra da du var her sist var "Choices", "Portrait of Jaco" og "Wood" For min egen del er det ofte slik at når det er seriøse artister involvert så må en gjerne ha alle utgivelsene uansett, og en favorittrangering kan gjerne også endre seg over tid.He he, dette går langt over hodet på meg...Var slem nå Men du fikk som fortjent; du MÅ være mere spesifikk, en kan ikke bare slenge ut "topp tre" til en som er medlem av Botanisk Hages Venner - da går tankene mine umiddelbart i retning av Salix alba sericea, Acer palmatum ‘Atropurpureum’ og Cercidiphyllum japonicum, som riktignok alle befinner seg i min hage men som ikke låter noe særlig!
Stod på "Bare jazz" i dag med en bunke album av Brian Bromberg i dag og visste ikke helt hva jeg skulle velge. Tenkte derfor du kunne tipse om hvilke tre Bromberg album du synes best om. Virker ganske helstøpt mye av det han har gjort, så det er kanskje ikke så stor forskjell på de? Endte opp med "Compared to that" fra 2012. Medmusikerene var av det kalibret at de ikke hadde klart å lage uinteressant musikk om de hadde forsøkt.
Så altså, anbefaling på tre album hvor Brian Bromberg er frontfigur.
Takk! På mange måter er dette svaret jeg ønsket meg. Bare kjøp alle, de er verdt det.Meget vanskelig å gi råd da musikk som kjent er en høyst subjektiv affære, og når du samtidig setter en slik hårreisende begrensning på tre album så blir det enda verre! Men de vi spilte fra da du var her sist var "Choices", "Portrait of Jaco" og "Wood" For min egen del er det ofte slik at når det er seriøse artister involvert så må en gjerne ha alle utgivelsene uansett, og en favorittrangering kan gjerne også endre seg over tid.He he, dette går langt over hodet på meg...Var slem nå Men du fikk som fortjent; du MÅ være mere spesifikk, en kan ikke bare slenge ut "topp tre" til en som er medlem av Botanisk Hages Venner - da går tankene mine umiddelbart i retning av Salix alba sericea, Acer palmatum ‘Atropurpureum’ og Cercidiphyllum japonicum, som riktignok alle befinner seg i min hage men som ikke låter noe særlig!
Stod på "Bare jazz" i dag med en bunke album av Brian Bromberg i dag og visste ikke helt hva jeg skulle velge. Tenkte derfor du kunne tipse om hvilke tre Bromberg album du synes best om. Virker ganske helstøpt mye av det han har gjort, så det er kanskje ikke så stor forskjell på de? Endte opp med "Compared to that" fra 2012. Medmusikerene var av det kalibret at de ikke hadde klart å lage uinteressant musikk om de hadde forsøkt.
Tiltredes! Ikke rart bankkontoen min ser ut som en gresk tragedie!Meget vanskelig å gi råd da musikk som kjent er en høyst subjektiv affære, og når du samtidig setter en slik hårreisende begrensning på tre album så blir det enda verre! Men de vi spilte fra da du var her sist var "Choices", "Portrait of Jaco" og "Wood" For min egen del er det ofte slik at når det er seriøse artister involvert så må en gjerne ha alle utgivelsene uansett, og en favorittrangering kan gjerne også endre seg over tid.He he, dette går langt over hodet på meg...Var slem nå Men du fikk som fortjent; du MÅ være mere spesifikk, en kan ikke bare slenge ut "topp tre" til en som er medlem av Botanisk Hages Venner - da går tankene mine umiddelbart i retning av Salix alba sericea, Acer palmatum ‘Atropurpureum’ og Cercidiphyllum japonicum, som riktignok alle befinner seg i min hage men som ikke låter noe særlig!
Ikke vanskelig å få til oppvask..........Hvordan serverer du pølser, som klarer å få oppvask ut av det...? jeg hiver dem i vannkokern og spretter en pakke med Buer lomper
Har du den SACD utgaven av Machine Head fra 2001 eller noe? Den er etter min mening helt rå på lyden. Finnes bare brukt og til ublu priser, out of print for lenge siden. Jeg klarte å tuske til meg bruttern sin da han la opp med seriøs hifi.
Men hvorfor legger du ut det samme bildet to ganger? I samme innlegg?
Takk for varmende ord OB-BB! Jeg som skal takke, for at noen gidder å se til en stusselig gamling midt i høytiden! Men vi var ikke fulltallig...
Vis vedlegget 372438
- men hovedmistenkte var til stede
Vis vedlegget 372441
Jeg har allerede briller. Bruker dem til og med. So?Fordi du trenger briller.....
Jeg leser på siden til Colonklinikken at ustyret de bruker er utviklet av NASA. Nå viser det seg at det bare er en helt alminnelig elefant. Litt sånn som med kabler dette
Trollet Steinar..?Jeg har allerede briller. Bruker dem til og med. So?Fordi du trenger briller.....