|
Från vilket album är den?
Shake Your ASS Monday....
AtleT - våkne!
Culbertson er e habil multiinstrumentalist og skikkelig showmann, en slags musikkens Kristian Valen
den skal i munnen!Dessverre - tåler ikke chili lenger. Får vondt av det selv relativt mildt brukt, så jeg har kuttet det ut.
i anus på vei ut? ( eller inn..Dessverre - tåler ikke chili lenger. Får vondt av det selv relativt mildt brukt, så jeg har kuttet det ut.
Ja, Sluket liker jo så mangt, det kan man se her. Moralen er: "Alt går (opp)!"For noen svin!!! Snakke sånn i min uskyldsrosa tråd...chili i anus.... hrmf. Må vel snart starte ned seksualopplysning her ogsåHvor mange ganger må jeg fortelle at slike gjenstander ikke har noe der å gjøre? Rasshølet er forbeholdt buttplugs, balltrær, never osv. IKKE mat. Skjerp dere!
For noen svin!!! Snakke sånn i min uskyldsrosa tråd...chili i anus.... hrmf. Må vel snart starte ned seksualopplysning her ogsåHvor mange ganger må jeg fortelle at slike gjenstander ikke har noe der å gjøre? Rasshølet er forbeholdt buttplugs, balltrær, never osv. IKKE mat. Skjerp dere!
Burger skal nytes med hjelm.da snakker du `Burger size`Tosk - de stikker ut nærmere halvmeteren på baksida serru!Det e der med hva som stikker ut hvor er ikke entydig. Så lenge kjøttet er minst like stort som brødet så er ting på stell. Lager også små burgere med Brioche, og med mer høyde på. Da ser det helt feil ut og ganske dust når tingene stikker ut her og der.
Nå snakker vi høyde.Tosk - de stikker ut nærmere halvmeteren på baksida serru!Det e der med hva som stikker ut hvor er ikke entydig. Så lenge kjøttet er minst like stort som brødet så er ting på stell. Lager også små burgere med Brioche, og med mer høyde på. Da ser det helt feil ut og ganske dust når tingene stikker ut her og der.
Anus er enveiskjørt så hvis det skal komme en buttplug i nærheten der så blir det etter jeg har fordøyd den først.For noen svin!!! Snakke sånn i min uskyldsrosa tråd...chili i anus.... hrmf. Må vel snart starte ned seksualopplysning her ogsåHvor mange ganger må jeg fortelle at slike gjenstander ikke har noe der å gjøre? Rasshølet er forbeholdt buttplugs, balltrær, never osv. IKKE mat. Skjerp dere!
Ja, Sluket liker jo så mangt, det kan man se her. Moralen er: "Alt går (opp)!"For noen svin!!! Snakke sånn i min uskyldsrosa tråd...chili i anus.... hrmf. Må vel snart starte ned seksualopplysning her ogsåHvor mange ganger må jeg fortelle at slike gjenstander ikke har noe der å gjøre? Rasshølet er forbeholdt buttplugs, balltrær, never osv. IKKE mat. Skjerp dere!
Vis vedlegget 401594
Hva er vel bedre enn å oppdage ny kompetent musikk som en liker - og så fråtse i en lang back-catalog..... har jo akkurat hatt noen slike opplevelser etter å ha ryddet og katalogisert jazzplatene her, og scannet gjennom andre jazzfolks anbefalinger og tanker. Trivelig at jeg har bidratt en ørliten smule i hvert fall! Kan være det er mer på lur og herHeisann Sluket! Har tilbrakt en kveld med naboen her, øl og musikk. Vi spilte bl.a. denne. Must have plate. Din fortjeneste at jeg oppdaget Steve Gadd Band. Kanonbra greier, og den siste av de 2 platene deres er også bra. Fantastisk lyd på trommer og cymbaler på denne skiva.
Vil anbefale alle kalori glade junkfood elskere å se serien "Man v food"
Klarer du ta kvelden uten en tur på gatekjøkkenet etter et par eposoder har du jaggu viljestyrke
Vis vedlegget 401620
Glimrende lyd og musikk. Kjøpte den etter å ha hørt et par spor på Tidal.