Sluket
Holistisk Hifi Helt
Vel, her er originalen... et par-tre divisjoner over! Dama har liksom feil kjønn og farge. Men bevares, ikke dårlig håndverk egentlig. Bar det at jeg har vokst opp med originalen og det sitter langt inne!
Det har surret en disco låt gjennom oks sin stereo i år. Den satte faktisk litt sving i ene foten på en ellers hardbarka metal fan
Dama synger bra! I hvertfall meget bedre enn MM imo!!
Og her er den:
Siden resten har feiga ut og lagt seg så må jo noen ta ansvar for å holde festen i gang!!
Habicht - min gode mann... hør nå her; þú getur ekki efni á koníak þá spýta það út! Hvem har sagt at HORN er hva denne tråden handler om? Hvem har jugi så ille? Her inne er det godfølelse, mangfold, takhøyde og gladguttas påfunn som gjelder - fáviti enga innlögn!!Ikke noe tvil om det Donna Summer er Disco dronningen
Men er det ikke på tide å bringe denne tråden on topic, HORN
Men ok, godt hjulpet av en steingammel Bowmoore er jeg ikke helt sikker på vad som er topic i denne tråden.
Mange morsomme diskusjoner og meninger blir det uansett.
Viva mangfoldet.
Habicht
OMG 1982!!!!Not heard this for sooooo many years, but strangely,
I remembered all the lyrics!Need to find the original vinyl, stashed away somewhere......
Heldigvis ikke så kylling at katten er begynt å jakte på meg!Oks81, fuglekasse er passende rede for kyllinger som går og legger seg! Men du har vært flink i kveld, det skal sies! Husk å slippe katta ut av basskassa før du legger deg nå da. Ellers risikerer du "drittlyd" i morra! God natt.
En av de bedre blant mye rart her, og flott stemme på dama... men hvem var det som var en romantisk j***l?
Busted!! Men det ligger langt tilbake i tid, det må tas med i forsvaret!En av de bedre blant mye rart her, og flott stemme på dama... men hvem var det som var en romantisk j***l?
Du er inne på noe! Horn er kattesikre! Jamo OBene fikk faktisk stå helt i fred!Det er ikke uvanlig at folk med katter må selge unna bassreflekskonstruksjoner pga kattelort! Samme med elektrostater. Egentlig så er det kun horn som er relativt kattesikre. Alternativt beholde ht og koke suppe på faenskapet før den får gjort mer ugagn! Cat Soup er ikke så gæærnt når en venner seg!
Hardnakkede rykter hevder også at denne ble skrevet inspirert av å date Sluket. Ikke vet jeg, men discokonger har sin stil.
Vis vedlegget 407658
Vi har jo hatt Johnsenbrødrene her , da må vi følge opp med Søstrene Slegge for å opprettholde kjønnskvoteringen!
Det ryktes at denne låta ble skrevet etter at de hadde sett undertegnede på dansegulvet!
Uavhengig av samfunnets øvrige klovner, vil jeg bemerke at man ikke skal holde fingeren på avtrekkeren når man tar ladegrep på våpenet. Fingeren skal ikke være på avtrekkeren FØR man er på målet og man har til hensikt å skyte. Unngå vådeskudd. Å ha hodet på rett sted og fingeren borte fra avtrekkeren er den viktigste sikringen, uavhengig av om våpenet er ladd eller ikke eller har en egen sikringsfløy eller ei.Vis vedlegget 406019
Baluba tar ladetak i påvente av eventuelle klovnebesøk. Med Gacy the Killer Clown klart i minnet.
Vis vedlegget 406020
Først en etterkommer av Gacy, så mannen selv i mugshot, så hvordan han selv så ut under sine gjerninger på syttitallet.
He's dead, but he won't lie down. Men jeg skal faenmeg få hans copycats til å ligge stille nærmer de seg krypten.