Skylder på fylla og tomt magasin. Både bak brillene og i grep/kammer. Gammelt bilde, forøvrig. Det var andre tullinger enn killer clowns som førte til det bildet. Aner jeg noe om rørforsterkere eller annen viktig ideologisk kamp? Er blitt så glemsom, atte.Uavhengig av samfunnets øvrige klovner, vil jeg bemerke at man ikke skal holde fingeren på avtrekkeren når man tar ladegrep på våpenet. Fingeren skal ikke være på avtrekkeren FØR man er på målet og man har til hensikt å skyte. Unngå vådeskudd. Å ha hodet på rett sted og fingeren borte fra avtrekkeren er den viktigste sikringen, uavhengig av om våpenet er ladd eller ikke eller har en egen sikringsfløy eller ei.Vis vedlegget 406019
Baluba tar ladetak i påvente av eventuelle klovnebesøk. Med Gacy the Killer Clown klart i minnet.
Vis vedlegget 406020
Først en etterkommer av Gacy, så mannen selv i mugshot, så hvordan han selv så ut under sine gjerninger på syttitallet.
He's dead, but he won't lie down. Men jeg skal faenmeg få hans copycats til å ligge stille nærmer de seg krypten.
Vis vedlegget 407754
Se følgende link for god våpenkultur:
https://forsvaret.no/hv/tjeneste/vpn-regler
Det er faktisk helt riktig. Teksten på den låta er for øvrig kostelig!det sies at Johnny Guitar Watson lærte/inspirerte jimi Hendrix
en av mine absolutte favoritter fra perioden
ain´t that a bitch
Men det var vel du som lærte JGW og spille eller ?det sies at Johnny Guitar Watson lærte/inspirerte jimi Hendrix
en av mine absolutte favoritter fra perioden
ain´t that a bitch
Bartis - nytter ikke å komme haltende på søndag kveld! Bakfull og fæl..
NestenRegnet med du hadde gyldig grunn ja! Helt ok, holdt fortet nesten alene!
Tja, noen spiller på slurva, og andre spiller ingen rolle......Faren til Stevie Ray Vaughn ble spurt en gang om han var musikalsk... "Hell, I can hardly even play the Radio" var svaret!
Du glemte Nytt på Nytt! Eneste halvtimen i løpet av uken der tom katten er stille for oks skal se NPN!Fredag er nok Taco og Skravleand dagen for mange
Husker bare noen låter, men en het noe ala "Don,t get funny 'bout my Money" eller noe liknende - og at det var tøffere enn det meste. Husker du hvilken plate? En med jordklode på?Det ER tøft, Bigs - har alle skivene hans!! En skikkelig entertainer med en herlig groove og coole licks på gitaren. Vet ikke helt om garderoben hans hadde egnet seg for undertegnede
Har gode minner fra cruisingturer med '65 Galaxie 500 XL og Guitar Watson på full blås!
Stick With me Kid.... uslåelige sjekkereplikker! fá smá kisa, ég veit að þú ert!Godt å se at det er fler linguister her, Aurora.
Nå forstår jeg grunnen til at jeg endte opp med en Norsk dama.
Jeg kunne ikke de riktige replikkene på modersmålet
H
Kan ikke si jeg husker noen LP med jordklode på nei - coverene var stort sett med bilder av artisten, rimelig utspjåket.Husker bare noen låter, men en het noe ala "Don,t get funny 'bout my Money" eller noe liknende - og at det var tøffere enn det meste. Husker du hvilken plate? En med jordklode på?Det ER tøft, Bigs - har alle skivene hans!! En skikkelig entertainer med en herlig groove og coole licks på gitaren. Vet ikke helt om garderoben hans hadde egnet seg for undertegnede
Har gode minner fra cruisingturer med '65 Galaxie 500 XL og Guitar Watson på full blås!
Mvh
JMK
Har en del av de coverne... Da får jeg ta en jobb og finne igjen låta jeg tenkte på. I grunnen fin å ha noe fornuftig å gjøre når jeg tenker meg om.Kan ikke si jeg husker noen LP med jordklode på nei - coverene var stort sett med bilder av artisten, rimelig utspjåket.
I en for meg selv lett gjenkjennelig stil, så har jeg nok skrevet fortere enn jeg hadde tenkt. Nå har jeg tenkt. Og, funnet ut at det jeg har rota sammen. Det var The brecker brothers, dont-get-funny-with-my-money- som jeg blandet sammen medHar en del av de coverne... Da får jeg ta en jobb og finne igjen låta jeg tenkte på. I grunnen fin å ha noe fornuftig å gjøre når jeg tenker meg om.
Mvh
JMK
Godt å se at det er fler linguister her, Aurora.
Nå forstår jeg grunnen til at jeg endte opp med en Norsk dama.
Jeg kunne ikke de riktige replikkene på modersmålet
H