Vintage Silver Pioneer
Hi-Fi freak
Tenkte det var på tide med en buss. Turbuss på "Stripa", som det het på folkemunne. Torgallmenningen på slutten av 50-tallet.
Om man skal bruke dette som grunnlag for statistisk materiale, så besto 28,7 % av bilparken der den gang av røde boblerLitt historie må til.
Siggjarvåg på Bømlo på midten av 60-tallet :
I utgangspunktet var det vel egentlig motsattEn ulv har ingenting i befolkete områder å gjøre. Ulven trekker stadig nærmere folk,
Takke faen for det... chewin' on your Ass is not my idea of a fun day - selv om du er en grepa kar!og før du kommer på det....jeg er IKKE sauen i Drøbak
Det må selvsagt innlemmes i planene! Takk for i går BTW, håper du ikke sovnet på veien hjem! Kjempekoselig aften, hilse så mye fra Slukfruen også.Hvis Vestlandet kaller så er det obligatorisk rast hos meg, enten den ene eller andre veien.
Litt utafor den strake veien dit du skal, men anbefaler en tur til mine trakter. Og dessuten er det aldri langt unna en leiv med lefsekling.
Haavard
Kan ikke love deg gater av gull og perleport men du kan få hilse på eslet...Signingsferd nord for Minnesund er way overdue skjønner jeg
Om man velger å se det innenfor et så kort, begrenset tidrom, så... ja.Ulven det er snakk om har ikke hatt naturlig sete i Norge i det hele tatt.
Blir ikke rompis av å bake med en kompis. Men faren er større, og når en tredje kompis kommer med i regninga så vil ikke jeg stå ansvarlig for resultatet i alle fall.JMLC bagels - den er rå!!! GI GASS!! Kan jo bake andre horn også... frøhorn! Og CD, constant directivity = rett i Sluket!
Hmmm... tre kompiser, bakekveld.... vet ikke helt