Audiodidakt
Hi-Fi freak
Herlig! I Rogaland er det (endelig) blåst og regn i kveld.
Herlig! I Rogaland er det (endelig) blåst og regn i kveld.
Mange First Price produkter er helt OK og tildels meget gode på smak. Det gjelder dog ikke Oste Popen. Fettsmaken er overveldende og rystende. Kan prøves som en opplevelse eller hvis man får gjester man håper raskt finner utgangsdøra.Spiste First Price servelat i dag, senest. Helt grei den.jau.. men det er mye fett i gourmet mat også... Trikset er å ikke spise sånt for ofte. Og angående First Price og andre billigprodusenter... ikke avskriv produktene deres før du har smakt. De kan overraske Forresten, godt å se deg skrible litt her!
8000 er jo bare halvparten av det jeg tråkker rundt på jobben pr dag100 gram av den glya der koster ca. 8.000 skritt å få av seg... fytterakkern
Ikke rart du har slik en atletisk kropp, selv tatt i betraktning den høye alder8000 er jo bare halvparten av det jeg tråkker rundt på jobben pr dag100 gram av den glya der koster ca. 8.000 skritt å få av seg... fytterakkern
Men ja fytte faan for noe søplemat, eller dette er vell ikke det vi kaller mat
Har en annen oppfatning: surmus!
2500,- ganger 2-3 er vell budsjettet til HortenApropos størrelse - kjørte igjennom Lillestrøm i dag - 95 oktan kostet da kr. 17.06 / liter rundt 11-tiden (ESSO, alltid dyrest), i samme løypa ligger det en ubetjent tank selv stasjon i Strømmen sentrum (husker ikke merket) og der var prisen kr. 14.26 / liter. En prisforskjell på ganske så nøyaktig kr. 2,80 / liter!!!! Nesten 180,- i forskjell på en 60 l. tank/fylling. Det er drøyt.
Selv for meg som ikke kjører mer enn maks. 1.000 mil i året så er dette drøye 2.500,- i forskjell - eller uttrykt i hifisjargong; hele Hortenturkostnaden Enkelt valg.
What`s the going rate for a kidney nowadays?Jeg selger mine 2kw nå.
Fantastisk arm.Nei, mye bedre med en FR 64 fx, så den blir min
Ja tenk om mann kunne hatt en slik en i furtebua, sukk.